Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: ijmar

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    3

    Standaard Even voorstellen: ijmar

    hallo allemaal
    wij zijn marja en paul onze planning is wij vliegen volgend jaar july naar new oreleans blijven daar een paar dagen halen dan de huurauto op en rijden dan via via naar jacksonville en ontmoeten daar onze vrienden die via washington komen dan rijden wij naar de keys toe hebben daar 12 dagen de tijd voor en wij vliegen dan naar washington blijven daar 2 nachten en vliegen dan terug
    na lang zoeken naar betaalbare vluchten en plaatsen !! sommige vluchten zaten ook in july al vol . maar we hebben alles geboekt nu via brussel dat scheelde op 2 tickets 600 euro !
    mijn vragen zijn ... wie heeft ervaring met een villa huren in florida in de buurt van orlando en of miami en wie weet een leuk motel of hotel op de keys en verder alle tips zijn welkom groetjes marja

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: ijmar

    Welkom beide op dit gezellige Forum. Villa huren in de buurt van Orlando is eenvoudig. Zie hier voor een aantal aanbieders: FAQ: Villa huren in Florida
    In Miami is er wat minder aanbod.

    Voor een leuk motel op de Keys kun je hier wat rondsnuffelen: Overzicht hotelervaringen.
    Kijk ook eens naar een B&B op Key West. Dit kan een leuke afwisseling zijn.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •