Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 17 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 163

Onderwerp: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

  1. Top | #81
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Ik ben er rond die datum ook. Heb nog geen tickets, zie dan wel wanneer we gaan kijken. Wie weet zien we elkaar ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #82
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Wie weet, altijd leuk. Vorig jaar zijn we zo Cloggie68 tegen gekomen in DC... Ik heb de tickets telefonisch besteld. Ze waren erg behulpzaam en heb best mooie plaatsen tussen 3rd base en home.

  3. Top | #83
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baluga Bekijk Berichten
    Tickets in the pocket voor Tampa Bay Rays vs. New York Yankees
    Ik ben jaloers!!!!!:-(:-(

    Een wedstrijd van de Yankees bekijken!!!!

    Kan alleen maar zeggen heeeeeeel veel plezier.
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  4. Top | #84
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    In de winkel bij het stadium heb ik alleen maar Jays spullen gezien, maar als je wat goedkoper uit wil zijn kijk dan goed bij de supermarkten zoals Wal*mart, supertarget e.d. want daar kan je goedkoper shoppen dan in de winkel van het stadium.

    Zelf hebben we de avond van de wedstrijd gelogeerd in het Hilton Baysite hotel in St. Petersburg welke ik via priceline te pakken had gekregen. Vanaf het hotel reden er 2 shuttle bussen naar het stadium en 's avonds na de wedstrijd ook weer terug. En die waren kosteloos dus dat was perfect geregeld.

    De parkeerplaatsen bij het stadium zijn immens groot en na de wedstrijd staat het verkeer op de parkeerplaatsen flink vast. Ook zijn er weggedeeltes afgesloten om het verkeer minder vast te laten lopen na de wedstrijd.

    En wil je Raymond de mascotte ontmoeten, zorg dan dat je dicht achter de dug out zit, daar zit raymond nml. ook tijdens de wedstrijd.

    Drinken is overigens verboden om mee te nemen het stadium in. [-X


  5. Top | #85
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Drinken is overigens verboden om mee te nemen het stadium in. [-X
    Niet helemaal juist. Water mag je meenemen, mits is plastic fles met gesloten capsule (niet-verbroken sluiting / dop). Dat laatste om te voorkomen dat je je flesje stiekem gevuld hebt met wodka of zo.
    Only sealed plastic water bottles no larger than one liter and children's single-serving juice boxes are permitted. Items not allowed are cans, thermoses, ice chests, glass containers or any other non-collapsible container or object deemed hazardous.
    en
    The following items are PROHIBITED in Tropicana Field:
    - Cans, bottles, cups and any other containers with the exception of sealed, bottled water no larger than 1 liter
    Zie bij Food policy en Prohibited items.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-06-11 om 06:52.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #86

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Beste members,

    ik ga deze zomer voor het eerst naar Florida en het leek me dan ook leuk eens een Baseball wedstrijd mee te pikken. Ik ben op 1 augustus in St. Petersburg en zie dat er dan een thuismatch gepland is. Ik ken eigenlijk maar weinig van het spel maar wil het toch eens meemaken. Kan iemand mij vertellen welke plaatsen een mooi zicht bieden zonder te veraf te zitten en zonder een flink pak dollars te betalen? Een compromis tussen prijs en uitzicht zeg maar.

    Oh, en hoe lang duurt zo'n match gemiddeld? ops:

    Dankuwel

  7. Top | #87
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Persoonlijk denk ik dat je op tribune plaatsen ter hoogte van het eerste of derde honk toch de mooiste plaatsen hebt om te zien wat er gebeurt.

    Zelf zat ik vorige week in lowerbox 110 maar die zijn niet goedkoop. maar ik denk dat als je op de hogere tribune ook nog een goed zicht hebt op het veld. Zelf zou ik niet zo snel kiezen voor een plek bij het buitenveld omdat de afstand tot de thuisplaat dan wel groot is.

    Bij het googlen voor kaartjes ben ik wel een site tegen gekomen waar je door op het vak te klikken kon zien wat je uitzicht was, echter weet ik het webadres hier niet meer van. ](*,)

    En hoe lang duurt een match, tja, dat is heel verschillend. Neem een 1,5 uur tot 5 uur, het ligt er namelijk compleet aan hoe snel of langzaam de 3 out's gemaakt worden. Maar ga maar uit van een 2,5 uur voor een gemiddelde wedstrijd, denk dat je dan wel goed zit.

    Verder rijden er vanaf verschillende hotels shuttle busjes wat erg gemakkelijk is en goedkoper dan zelf parkeren bij het stadium.
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 20-06-11 om 22:22.


  8. Top | #88
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    op de site van tampa bay rays kun je verder klikken op de plattegrond van het stadion. http://tampabay.rays.mlb.com/tb/tick...ng_pricing.jsp

    Wij hebben kaartjes in vak 305 tussen het 3e honk en home voor $ 17.
    We zitten wel in de bovenste ring, maar wij gaan echt voor de sfeer en om het een keer meegemaakt te hebben. Kortom, we zullen de spelregels eens gaan lezen...

  9. Top | #89
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hav1983 Bekijk Berichten

    Oh, en hoe lang duurt zo'n match gemiddeld? ops:
    Voor de niet echte honkbalfan is de wedstrijd denk ik niet van het grootste belang. Wat wel heeeeeelemaal te gek is, is de sfeer erom heen. Voor de wedstrijd mag je bijna overal in het stadion komen, je kan dus even kijken vlak bij de dugouts om de spelers op bijna raak afstand te bekijken. Zelf ben ik helemaal verslaafd aan het (Amerikaanse) honkbal dus als ik bij een wedstrijd ben volg ik iedere seconde. Een wedstrijd van 9 innings duurt zomaar 3 uur, en met alle voorpret ben je zomaar 5 uur in het stadion. Zelf zijn wij enkele weken geleden in het walhalla van het honkbal(Yankee Stadium) geweest, we waren daar om half 5 en liepen rond kwart voor 11 weer naar buiten.


    Sjon, Bianca en Romy.
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  10. Top | #90

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Dankuwel voor de reacties.

    Helaas heb ik op de verkeerde datum gekeken (rookie!). Op het moment van de match zit ik wellicht al 300 km verder. Heel jammer, het zal voor het volgende jaar zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •