Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 17 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 163

Onderwerp: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

  1. Top | #71
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Gaaf! Alvast veel plezier!!

    Welk vak en welke rij zit je?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #72
    Newbie JasperVelders's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    9

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Section 106, row U. Als ik het goed heb begrepen is dat een rij of 10 van het veld verwijderd. Die seating charts waren niet altijd even duidelijk vond ik, het vak was nog wel te vinden maar de rij indeling was lastiger te zien.

  3. Top | #73
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Da's een mooi plekje. Wel (deels) door het net van de backstop kijken, maar dat vind ik niet zo storend. Je uitzicht kun je hier zien: http://tampabay.rays.mlb.com/tb/tick...ng_pricing.jsp Klik daar het juiste vak aan.

    Rijindeling is inderdaad lastig te vinden. Maakt ook niet echt veel uit of je nou een rij verder naar voren of achteren zit. Zelf koop ik voor wedstrijden tegen andere tegenstanders dan de Yankees of Red Sox (die zijn soms echt uitverkocht) liefst vroeg op de speeldag of een dag eerder gewoon aan de kassa van het stadion. Dan kan ik nl. precies aangeven waar ik wil zitten: vak, rij en positie in de rij. Ik kies dan liefst voor iets achter 1e of 3e honk, lower box (vak 117-122), hoge rij (tegen de traverse aan, vind ik prettiger) en dan plaastsen aan het gangpad / isle (kan ik er makkelijk uit om wat rond te banjeren, eten/drinken te halen, ballen te vangen). Of juist helemaal achteraan in het outfield.

    Ach, als je maar lol hebt. En dat gaat vast wel lukken. Toch?!?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #74
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Wij gaan in St. Petersburg naar de Tampa Bay Rays vs. Seattle Mariners op 20 augustus
    en zitten in: Section 121, Row H, Seats 8 - 7

    Voor ons is het pas de 2de keer dat we naar een live honkbal wedsrijd gaan.
    in 2008 zijn we in Atlanta wel bij de wedstrijd Atlanta Braves vs. philadelphia phillies geweest daar hebben we veel lol aan aan gehad.

    Gr. Dennis

  5. Top | #75
    Newbie JasperVelders's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    9

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    ...
    Ach, als je maar lol hebt. En dat gaat vast wel lukken. Toch?!?
    Ja, dat gaat uiteraard wel lukken. Helaas waren "mijn" New York Yankees niet in Tampa in de periode dat ik ga, maar het gaat toch om de sfeer in het stadion. Toch leuk om een keer MLB in het echt te zien ipv op TV.

    Via Stubhub heb ik ook een gangpad stoel kunnen regelen, vind het inderdaad wel prettig om makkelijk uit m'n stoel te kunnen en de mogelijkheid te hebben om rond te lopen. Ook al is het geen topwedstrijd, toch heb ik het graag al geregeld voordat ik naar Florida ga

  6. Top | #76
    Newbie JasperVelders's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    9

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Vond het een leuke ervaring om een wedstrijd mee te maken in Tropicana Field, wat een enorm stadion! Aardige wedstrijd gezien tussen de White Sox en de Rays, met een mooie overwinning voor de Rays. Redelijk wat actie, hielp mijn vriendin er ook doorheen (eerste keer dat zij uberhaupt honkbal zag).

    Sfeer in het stadion was erg bijzonder, fans van beide clubs door elkaar heen, maar een gezellige sfeer. Zoals een van de Amerikanen daar zei: we zijn hier om lekker te kletsen en bier te drinken met vrienden, de wedstrijd is bijzaak

  7. Top | #77
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    We hebben Family Fun tickets gekocht voor de wedstrijd van 3 juli: Tampa Bay Rays vs. St. Louis Cardinals. Lijkt ons heel leuk om een keer mee te maken!

  8. Top | #78
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Tickets in the pocket voor Tampa Bay Rays vs. New York Yankees

  9. Top | #79
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Voor welke datum?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #80
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    21 juli. Ik heb maar voor de laatste wedstrijd gekozen. Ik zag dat ze 1 en 2 in de ranglijst staan... Alsof ik er verstand van heb, haha. Moet eerst de spelregels vantevoren nog eens lezen. Maar het lijkt ons wel supercool om een keer zo'n wedstrijd mee te maken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •