Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 163

Onderwerp: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker rudy's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    18

    Standaard Re: honkbal

    Wij [sylvia en ik] zijn op zo 13 juni geweest bij de Rays tegen de Marlins. Wat een belevenis. 2 uur vantevoren stadion open en je hebt je tijd nodig om alles te bekijken. Bij de fish tank was het erg druk dus ga daar als eerste heen Tip: koop een memorial cup met cola[gratis refill] en een bucket popcorn[ook refill] en ga het stadion in. Wij zaten 6 rijen achter de Rays dugout dus we konden hun zweetsokken ruiken. Tickets gekocht bij de receptie van het hotel a $ 48.00, lower field box vak 118. Een van de hoogtepunten van de vakantie.

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker Patrick#23's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Oosterhout NBR
    Berichten
    31

    Standaard Re: honkbal

    Rudy, Wij gaan op 28 augustus naar de Rays en hebben de tickets al binnen. Wat moest je betalen voor de memorial cup? Dat is toch niet rendabel. Als ik 1 zo een cup koop dan kan de gehele familie gratis drinken toch?

  3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker rudy's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    18

    Standaard Re: honkbal

    Hoi Patrick,
    Wij betaalden 7 dollar voor deze drinkbeker met gratis refill. de gewone bekers waren 4 en 5 dollar.[klein/groot]. Het is een leuke souvenir en er gaat bijna een liter in||||||||

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker Patrick#23's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Oosterhout NBR
    Berichten
    31

    Standaard Re: aan de mensen die nu in Orlando zitten: hoe is het weer?

    @Hama61, is het daar warm binnen in de koepel? Heb je nog tips wat te doen in het stadion. Wij zijn daar 27 augustus tegen Boston.

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: aan de mensen die nu in Orlando zitten: hoe is het weer?

    Wij zijn daar geweest in 2004 en 2006(beide een wedstrijd tegen de Yankees), maar binnen is het een aangename temperatuur, zeker niet zo warm als buiten.

    Veel plezier tijdens de wedstrijd(zal wel lukken denk ik).

    Sjon
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  6. Top | #66
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: aan de mensen die nu in Orlando zitten: hoe is het weer?

    In het stadion is het 72 graden F, heerlijk koel. En vooral ook droog, zowel qua neerslag als qua luchtvochtigheid.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #67

    Standaard Re: aan de mensen die nu in Orlando zitten: hoe is het weer?

    @ Patrick,

    De sfeer ineen stadion is aleen al geweldig om mee te maken de wedstrijd welke wij hebben gezien werd ook nog gewonnen dus de fans van de Rays gingen helemaal uit hun dak ze stonden na deze winst een wedstriijd achter de NYY

    Het stadion moet je ongeveer zo zien als bijvoorbeeld Ahoy een grote centrale ingang op de verdiepingen is het horeca gedeelte ook hier wordt het e.e.a aan eten en drinken weggewerkt tijdens de wedstrijd komen ze langs om bijvoorbeeld drinken te kopen je bestelt de consumpties worden doorgegeven door de mensen die naast je zitten met het geld gaat het de omgekeerde volgorde.

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker Patrick#23's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Oosterhout NBR
    Berichten
    31

    Standaard Re: aan de mensen die nu in Orlando zitten: hoe is het weer?

    Ik als Yankee fan kan het natuurlijk niet goedkeuren dat het Rays publiek zich daar tegen de Yankees een beetje aan het vermaken was.
    Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat ze uit hun dak gaan tegen de Boston Red Sox. Wij doen dan (27 augustus) gewoon mee.
    Bedankt overigens voor jullie reacties.

  9. Top | #69

    Standaard Re: aan de mensen die nu in Orlando zitten: hoe is het weer?

    @ Patrick

    Er waren wel heel veel fans van de NYY en begreep dat ze in de buurt ook hun spring training doen. Het is gewoon leuk om als neutrale toeschouwer de reacties van beide "kampen"te observeren.

    Een mooi moment was wel toen Rodriguez als een soort pinchhitter op 2/3 van de wedstrijd aan slag kwam om de wedstrijd te kantelen en de mogelijkheid had zijn 600 e homerun te slaan.

    Harry

  10. Top | #70
    Newbie JasperVelders's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    9

    Standaard Re: Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Woohoo, net tickets gekocht voor Tampa Bay vs Chicago White Sox op 20 april. Wilde stoelen dicht bij het veld hebben, dus maar via Stubhub geregeld. Wordt mijn eerste MLB wedstrijd, kijk er nu al naar uit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •