Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 17 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 163

Onderwerp: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

  1. Top | #121
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    25

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Waren de wedstrijden niet mogelijk of de overnachting niet?

    Hotels genoeg,toch? via priceline ff checken?

  2. Top | #122
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Wanneer ga je en welke wedstrijd?

  3. Top | #123
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Via MLB.tv kun je vanavond om 21.10u gratis een wedstrijd van de Tampa Bay Rays kijken.

    Ga naar http://atmlb.com/YVy9Bd en klik bij de wedstrijd tussen de Rays en de Baltimore Orioles op de link onder MLB TV. Er opent dan een pop-up scherm en je kunt kijken. Live! Gratis!

    Heb je vragen over het spel? Stel ze hier onder!

    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-04-13 om 21:02.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #124
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    ik heb net kaartjes besteld via ticketmaster voor een wedstrijd en daar aansluitend een concert van carly jae repson van call me maybe op 14 july . een dagvullend programma dus . ik heb ze gewoon laten mailen . iemand nog een idee voor goedkoop parkeren want ik zag prijzen langskomen van 20 tot 30 dollar voor parkeren

  5. Top | #125
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    22

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Yeah! Kaartjes besteld voor 2 augustus, rays tegen de giants! Wij zijn newbees op honkbalgebied maar hebben er zo'n zin in! Can't wait!

  6. Top | #126
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Ook wij zitten ook tussen de andere 43.497 bezoekers aan Tampa Bay Ray's op 2 augustus!!

  7. Top | #127
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mootje70 Bekijk Berichten
    Yeah! Kaartjes besteld voor 2 augustus, rays tegen de giants! Wij zijn newbees op honkbalgebied maar hebben er zo'n zin in! Can't wait!
    Wij gaan kaartjes bestellen voor zondag 4 augustus (krijgen de kids een rugzak van de rays).

    @Michael66 welke prijsklasse kaartjes zou je adviseren? Ze lopen van $21-$125

  8. Top | #128
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Ik zat vorige keer in section 208. Dat doen we deze keer weer. Ik ga trouwens ook op 4 augustus.
    Dit is de view vanuit die sectie:



    Ik bestel geen kaartjes, maar ga ze een paar dagen voor de wedstrijd gewoon bij het loket halen. Voordeel: geen bijkomende kosten en ik kan zelf precies aangeven hoe/waar ik wil zitten (aan het gangpad, welk vak etc).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-05-13 om 22:00.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #129
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Dat ziet er prima uit, wat kosten deze kaartjes p.p.?

  10. Top | #130

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Dat wordt druk met Floridaforummers die dag.Wij zijn er ook 4 augustus....
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •