Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 17 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 163

Onderwerp: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

  1. Top | #111
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    15

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Twinmom1995, ik hoop dat we volgend jaar ook weer kunnen gaan het is toch heel iets anders dan een voetbalwedstrijd.

  2. Top | #112
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    66

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    djviola, zo is het maar net.
    We doen het de komende weken nog maar even met de honkbal wedstrijden van onze zoons, dat is ook leuk.

  3. Top | #113
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Wij zijn afgelopen woensdagmiddag geweest naar de Tampa Bay Ray's vs Kansas City Royals. Het was de 3e wedstrijd op rij en helemaal niet druk. We hadden de goedkoopste plaatsen $12 p.p. en zaten hoog achter de slagplaat en konden alles goed overzien. Wij hadden geparkeerd op Lot 4 voor $15. Dit was de straat over bij gate 6. Wij vonden het erg leuk om mee te maken. Als je in de buurt bent en ze spelen een thuiswedstrijd dan is het zeker een aanrader.

  4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    22

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Hi Michael, Heb jij enig idee wanneer de losse tickets voor de Tampa Bay Rays in de verkoop gaan? Wij zijn van de zomer weer in Florida, en willen heel graag een wedstrijd bijwonen tegen de SF Giants. Heb geen idee wanneer deze beschikbaar komen, maar misschien jij wel? En heb je misschien ook een idee wat een ticket zo'n beetje zal kosten? Bedankt maar weer voor alle info! Groetjes Monique

  5. Top | #115
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    De prijzen variëren van de goedkoopste van $10-17 (afhankelijk van de tegenstander) tot ruim boven $200.
    Dat geldt als je ze aan de kassa koopt. Via Ticketmaster komen er nog wat kosten bij voor reservering en will-call.
    Via wederverkoopsites als Stubhub zijn ze (meestal) weer duurder; zij willen er uiteraard ook aan verdienen.

    De verkoop van losse tickets start ieder jaar zo eind februari / begin maart.
    Op zich is het niet echt nodig om in de voorverkoop te kopen, behalve als je specifieke wensen hebt qua plaatsen of je naar een wedstrijd tegen de Red Sox of Yankees in het weekend gaat. Tegen de Giants spelen ze 2-3-4 augustus. Als ke de vorige dag of dezelfde ochtend tickets bij het stadion haalt ben je volgens mij op tijd. Ik verwacht niet dat het helemaal vol zal zitten, was vorige jaren ook niet zo. Al zijn resutaten uit het verleden uiteraard geen zekerheid voor de toekomst. Ook niet bij de Rays.

    Ik ga zelf op 4 augustus naar de Rays tegen de Giants. Is een middagwedstrijd met start om 14.10u. De tickets voor die wedstrijd haal ik ergens in de week daarvoor, dan zijn we toch al een aantal dagen in de buurt. Zie http://bit.ly/VDjMlZ

    Misschien leuk voor een Florida Forum Meeting in Tropicana Field?

    Veel plezier!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-13 om 19:25.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #116
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    ah daar zocht ik ook al naar . wij willen in juli een wedstrijd bezoeken . is het alleen niet ontzettend heet als je een middag wedstrijd bezoekt???

  7. Top | #117
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Het is heel heet zolang je nog niet in het stadion bent. Tropicana Field is namelijk overdekt en altijd een comfortabele 76 graden Fahrenheit. Heerlijk. Soms zelfs een beetje koel en met twee tshirts over elkaar wel weer heerlijk.

    In Miami is even een ander verhaal. Ik ga het komende zomer daar meemaken. Hun nieuwe stadion heeft een verschuifbaar dak, dat alleen bij veel regen (verwachting) wordt gesloten. Geen idee of het dan ook nog warm en vochtig is. Zolang het open is uiteraard wel. Ik ga naar een avondwedstrijd, hopelijk is het dan al wat koeler.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #118
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Zijn er in de stadions (Tampa) ook zitplaatsen? daar kan ik niet goed wijs uit. Mijn vriendin kan namelijk niet de hele tijd staan.

  9. Top | #119
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Ja, alleen maar zitplaatsen.
    Kijk maar eens op deze website en klik op de diverse vakken, dan kun je het zien: http://tampabay.rays.mlb.com/tb/tick...ng_pricing.jsp

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #120
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    66

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Net Tickets besteld voor juli.
    Was dit jaar niet echt gunstig.
    De bedoeling was om naar een zaterdagavond en zondag middag wedstrijd te gaan met een overnachting in de buurt maar dat was dit jaar helaas niet mogelijk.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •