Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 163

Onderwerp: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

  1. Top | #91
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Berichten
    36

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    wij gaan op 04.08 naar Tampa Bay Rays-Toronto Blue Jays, we zitten section 140, seats 11-14, hoe zijn die plaatsen?
    Hoe zit het daar met parkeren?

  2. Top | #92
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Ik zie dat een vak is in het rightfield.
    Op deze site kan door op het vak te klikken het zicht wat je hebt vanuit dat vak bekijken.

    VWB de parkeerplaatsen, die zijn er genoeg. Je kan recht voor het stadion parkeren, koste destijds$ 10.

    Wij hebben ook gehad dat het vanwege family-day gratis was.


    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  3. Top | #93
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Hoi Knar,
    Ik heb ook al een aantal maal daar in de buurt gezeten. Je hebt goed zicht, wel wat ver vanaf de thuisplaat, maar dat vond ik nooit zo erg. Het gaat ten slotte niet alleen om het spel maar vooral om de sfeer en zo.



    De beste eettentjes zitten wel wat ver, die "consessions" zitten in het deel achter het eerste honk. Ook geen probleem, een wandelingetje door het stadion is echt geen straf, er is voldoende te doen.

    Zorg dat je vroeg in het stadion bent, anderhalf uur voor begin van de wedstrijd gaan de deuren al open. Je kunt dan de batting-practice zien en als je een bal te pakken krijgt die het publiek ingeslagen wordt mag je hem houden. Great souvenir!!

    Let ook even op dat je geen grote tassen meeneemt. Daar zijn ze nogal streng in: ze mogen er echt niet in. Met te grote tassen wordt je teruggestuurd naar je auto en mag je weer achteraan in de rij aansluiten.

    Veel plezier en ...

    GO RAYS!!


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #94
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    @Michael66: Waar kun je het beste parkeren in de buurt van het stadion? Zoals ik op de site kan zien is de parking bij het stadion vrij kostbaar. Enig idee?

  5. Top | #95
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Parking rond het stadion kost iets van 10-12 dollar. Ook de particuliere parkeerplaatsen rondom het stadion hanteren diezelfde plaatsen. Ik parkeer daar gewoon altijd, dat bedrag hoort er in mijn ogen gewoon bij. Ik kom wel altijd erg vroeg naar het stadion, minimaal een uur voordat de deuren openen - ca. 2.5 uur voor wedstrijd begint. Dan sta je vooraan op het parkeerterrein.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #96
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Bij het boeken van de tickets kon je een parking ticket kopen voor $35. Vond ik best veel geld. $ 10-12 zijn mooie prijzen, en net wat je zegt hoort erbij. Net als cola, popcorn en een hotdog!

  7. Top | #97
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Ik zie net dat het $15-30 is. $15 is dan de standaardprijs voor de meeste parkeerplaatsen, je betaalt meer op de parkeerplaatsen die het dichtst bij het stadion zijn.
    General parking will cost from $15 to $30, depending on game type and availability. Complimentary parking for all vehicles with four or more passengers will be available in Rays lots for games and all Sunday games. There will be a limited number of complimentary parking spaces for vehicles with four or more passengers for all other games.
    Je kunt ook downtown in een parkeergarage parkeren en dan met een shuttlebus naar het stadion. Geen idee wat dat kost, weet wel dat je dan eventjes onderweg bent op de heenweg en lang op de terugweg (=druk).

    De $30 die je noemde klopt, da's voor prepaid parkeren op parkeerplaatsen P3 en 4. Dan heb je een voora betaalde en gereserveerde parkeerplaats vlakbij het stadion. Dan kun je dus laat naar de wedstrijd komen en toch dichtbij parkeren. Elk gemak heeft zijn prijs; er zal wel vraag naar zijn. Overigens kun je die als "international customer" niet vooraf bestellen, aangezien je je kaartje altijd bij de "will call" desk op moet halen (en de p-kaart dus ook).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-06-11 om 05:20.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #98
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Bedankt voor de info Michael. Op tijd naar Tropicana Field dus....

  9. Top | #99
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Maar ik lees ook dit:
    Surface lots surround Tropicana Field. Parking is FREE at Tropicana Field if you carpool with four people. Otherwise parking ranges from $10-$20.

    Als we met het hele gezin (2 kids, 2 volwassenen) 'carpoolen' ...kunnen we dan gratis parkeren? Hoeveel van te voren is ' op tijd ' ??

  10. Top | #100

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knar Bekijk Berichten
    wij gaan op 04.08 naar Tampa Bay Rays-Toronto Blue Jays, we zitten section 140, seats 11-14, hoe zijn die plaatsen?
    Hoe zit het daar met parkeren?
    Grappig, wij zijn ook van plan om op of rond die dag de Blue Jays te bezoeken. We kopen echter ter plekke de kaartjes, omdat we nog niet precies weten op welke dag het precies wordt. Het is nooit uitverkocht daar, http://espn.go.com/mlb/attendance/_/sort/homePct, dus dat moet kunnen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •