Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 17 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 163

Onderwerp: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

    Michael66,
    hoeveel mensen wonen er de wedstrijden (ongeveer) van de Tampa Bays bij ??
    En kan je ter plekke aan tickets geraken ?? Of moet je er gewoonweg wat geluk met hebben ??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-12-13 om 23:30. Reden: q

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Tickets zijnaltijd wel ter plaatse te krijgen. Maar als de Devil Rays tegen de New York Yankees (de best!), Boston Red Sox (kampioen 2004) of San Fransisco Giants (met homerun-hitter Bary Bonds) spelen zijn de beste plaatsen vaak redelijk snel weg.

    In 2004 ben ik naar 2 wedstrijden tegen de Yankees geweest, en toen waren er zo'n 35.000 - 40.000 bezoekers, bijna helemaal vol. Maar bij andere wedstrijden zijn er vaak maar 10,000 tot 15.000 bezoekers, als het meezit.
    Tip: Leuk is het om - als je kinderen hebt - naar een middagwedstrijd te gaan. Die beginnen meestal om 1 of 2 uur. Er is altijd wel wat leuks te doen voor de wedstrijd, en na de wedstrijd (dus alleen bij middagwedstrijden!!) mogen de kinderen zelf een ondje over de honken lopen. Leuk foto-moment.

    Nog over de tickets: Je kunt ze bestellen via de website www.devilrays.com (dan kun je ze voor de wedstrijd afhalen bij de "will call" kassa), bij het stadion direct aan de kassa, of bij diverse ticketmaster-verkooppunten (o.a. ook in Orlando en Miami).

    Nog andere vragen? Laat het me maar weten!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard

    Bedankt voor de info Michael66.

    Voorlopig geen verdere vragen, met de info die ik al had en die ik aangevuld heb gekregen dankzij jou zit het wel goed.


    glenn.

  4. Top | #4
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Hallo Michael66
    Wij verblijven met vakantie al een paar jaartjes op Treasure Island. Als we de Central Ave uitrijden komen we altijd langs het Tropicanafield. Dit jaar zijn we er helaas maar een paar dagen. De Tampa bay Devil Rays spelen dan thuis heb ik gezien. Wij zijn geen echte sportmensen maar willen toch wel eens een honkbal wedstrijd meemaken voor de sfeer. We willen dus wel maar voelen ons als een kat in een vreemd pakhuis. Jij kan me er ongetwijfeld meer over vertellen Hoe een en ander in zijn werk gaat. Daarbij bedoel ik niet de spelregels.
    De kaartjes variëren van $5 tot dik $200 en waar moet je zitten om het leuk te zien? Zo te zien spelen ze een aantal dagen thuis tegen dezelfde club de Oakland Athletics. Moet je die wedstrijden zien als een geheel of losse wedstrijden, en ga zo maar door. IK ben een leek wat sport betreft. Bij het honkbal dat ik speelde sloegen we met de tafelpoot en renden langs de putten die als honk dienst deden

    Groeten
    Harm
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-12-13 om 09:28. Reden: q

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Tsja, waar kan ik beginnen. Ik zit zelf altijd achter het derde honk, meestal vak 119, 121. Ergens halverwege het vak, zodat je goed overzicht hebt over het speelveld en toch "contact" houd. Niet te ver, niet te dichtbij. En altijd plaatsen aan het gangpad ("isle"), zodat het makkelijk is voor mij en mijn zoon om even de benen te strekken en wat te eten of drinken te halen.

    Bij elke wedstrijd heb ik wel een echt sfeer-gevoel, maar dat kan liggen aan mijn honkbal-achtergrond. als je echt sfeer wilt proeven dan moet je naar een wedstrijd tegen de yankees gaan. Vorig jaarheb ik dat meegemaakt en het was fantastisch. Maar ook alle andere wedstrijden zijn leuk. Niet alleen de sport, ook het gebeuren om je heen. De troep die de amerikanen op de tgribune maken met al het etensafval (mijn zoon van drie wilde in het nederlands iets zeggen van de pindadoppen op de grond toe de amerikaan zei: "You speak dutch .... that doesn't matter, in any language: it's a mess"). Ga in de rij staan tussen de mensen en ervaar hoe zij omgaan met de drukte. In mijn ogen gewoon een fantastische ervaring, elke keer weer.

    Volgens mij wordt het tijd om hier eens een apart topic aan te wijden ...

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Rays Touch Tank in Tropicana Field

    Tropicana Field - het overdekte stadion waar de Tampa Bay Devil Rays hun thuiswedstrijden afwerken - heeft er binnenkort een nieuwe attractie bij. Op 2`1 juli as. is de Rays Touch Tank klaar. Bezoekers kunnen dan 30 echte Cownose Rays bekijken, aanraken en voeren in een ruim 10 meter lang bassin. De tank staat onder toezicht biologen van het van het Florida Aquarium in Tampa Bay.



    12 days until the new Rays Touch Tank opens at Tropicana Field

    The new Rays Touch Tank, presented by the St. Petersburg/Clearwater Area Convention & Visitors Bureau, will be open for fans on Friday, July 21 when the Rays host the Orioles at 7:15 p.m. The 35-foot long fiberglass tank will be located just beyond the right-center field fence and will house 30 Cownose rays. Fans will have the opportunity to touch and feed the rays at the final 39 home games of the season. The Cownose rays will be cared for by biologists from The Florida Aquarium.

    The tank is one of a number of new, popular features at Tropicana Field this season. The Rays are offering free parking to all games this season, lower concession and ticket prices, more and improved give-away items and have installed numerous free interactive fan areas throughout the stadium. In addition, the Rays are allowing certain food and drink items to be brought into Tropicana Field for the first time and the team has spent more than $10 million in stadium improvements.
    Ik ga zeker eventjes kijken als we er 22/23 juli zijn.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Zou ik zeker doen! Jullie zoontje gaat het prachtig vinden, het is een van de dingen, die onze kinderen altijd willen doen als we in Virginia Beach zijn (het Virginia Aquarium heeft ook zo'n tank).

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Nieuw kunstgras voor de Devil Rays

    Hopelijk ziet het er iets beter uit dan tot nu toe.

    Link.

    Foto's van "oud" en "nieuw" volgen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Nieuw kunstgras voor de Devil Rays

    En ook nieuw kunstgras voor Michael? :grin:
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Rays @ Disney: 15-17 mei 2007

    Tenzij de Devil Rays er nog een heleboel aan doen om kaartjes te verkopen wordt het erg rustig in WWoS:
    RAYS RUMBLINGS: Ticket sales for the May 15-17 Disney dates are only around 3, 000 per game, which will make for a frantic marketing push since anything less than a sellout makes it look like a bad idea. Plus, it's costing the Rays more than $50, 000 in expenses since the players are staying in hotels and get their standard $85 a-day meal money. ...

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •