Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 17 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 163

Onderwerp: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

  1. Top | #131
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Geen idee wat ze kosten. Was vorig jaar iets van $25-35 geloof ik.
    Kijk maar even op de site van de Rays.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #132
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    54

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Yes .... Wij hebben voor 25 juni kaartjes gekocht via ticketmaster, Tampa Bay Rays vs Toront Blue Jays.

  3. Top | #133
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Gaaf hoor! Dat wordt genieten!

    Welk vak heb je gekozen / gekregen?
    En ben je wl eens eerder bij een honkbalwedstrijd geweest?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #134
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    54

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    We hebben een aantal jaren geleden een wedstrijd van de LA dodgers gezien was ook super gaaf.
    We hebben nu gekozen voor vak 133.

  5. Top | #135
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Mooi plekje! Dit is dan je zicht op het veld:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #136
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gudu Bekijk Berichten
    ik heb net kaartjes besteld via ticketmaster voor een wedstrijd en daar aansluitend een concert van carly jae repson van call me maybe op 14 july . een dagvullend programma dus . ik heb ze gewoon laten mailen . iemand nog een idee voor goedkoop parkeren want ik zag prijzen langskomen van 20 tot 30 dollar voor parkeren
    Als je aan komt rijden (vanaf de snelweg, volg borden Tropicana Field) heb je op het laatst aan de rechterkant de parkeerplaats foor het stadium voor $20, maar ga je dan juist links dan heb je een P voor $15. Contant betalen. Je moet dan 1 blok verder lopen, is voor Amerikanen erg maar voor ons niet. Voordeel is ook dat je na afloop sneller weg bent want dan staan ze in de rij vanaf de grote P. Veel plezier!

  7. Top | #137
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    66

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Er zijn diversen kleinere parkeerplaatsen die worden beheerd door particulieren.
    Hoe verder je van het stadion gaat staan, hoe goedkoper het wordt en het is allemaal aan te lopen.
    Je ziet vanzelf welke richting je uit moet lopen want iedereen loopt naar het stadion.

  8. Top | #138
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    25

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Ik ga ook Rays vs Blue Jays kijken maar dan op de 18e van augustus.
    Vrouwtjuh en kleinuh gaan niet mee dus dan maar ff leuke sectie gekozen: 118, rij M, stoel8

    Neem maar ff me handschoen mee om een bal te vangen.

    Als ze zo blijven winnen is het straks uitverkocht.

    Hey Michael66, hoe is dan het zicht op het veld?
    Laatst gewijzigd door dave-nicole; 25-07-13 om 16:07.

  9. Top | #139
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Wij waren gisteren bij de wedstrijd in het stadion van de Tampa Bay Ray's, Tropicana Field. Het was een leuke wedstrijd ondanks de Ray's verloren van de San Fransisco Giants met 4-1. Wat ik als tip wil meegeven is, dat het zo koud is binnen, dat een vest aan te bevelen is. Zelfs de Amerikanen, die toch wel wat gewend zijn, het stadion vroegtijdig verlieten, omdat ze bevroren waren.

  10. Top | #140

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Wij zijn er afgelopen maandag geweest, koud nee hadden wij niet. Maar goed is ook een persoonlijk gevoelskwestie. Zo koud als jullie beschrijven hebben wij het nooit gehad en we zijn toch al een keer of 5 hier geweest. Iemand te veel aan de airco knop gedraaid hahaha.

    Parkeren kan overal op de route naar het stadion, wij hadden vlakbij , 5 min lopen, een parkeerplaats op een prive stukje bedrijfsland. Iemand wijst je de weg en voor $10,- sta je prima



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •