Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 17 EersteEerste ... 7151617
Resultaten 161 tot 163 van de 163

Onderwerp: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

  1. Top | #161
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    8

    Standaard Re: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

    Ik heb kaarten voor TBR tegen de Orials op 25-07. aanvang 18.10 uur. wij willen dit combineren met eerst een aar uurtjes strand is dit goed te doen ?

  2. Top | #162
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

    Ja hoor, je kunt bv. naar het strand in St. Pete gaan of Anna Maria Island en in de loop van de middag naar het Tropicana Stadium rijden. Het is erg leuk om zo'n wedstrijd eens mee te maken.

  3. Top | #163
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Baseball: Tampa Bay Rays (MLB) / Tropicana Field

    Wij gaan eind april/begin mei naar Orlando. Uiteraard hoort voor ons daar het bezoeken van een typisch Amerikaanse wedstrijd bij: een baseballwedstrijd bij de Tampa Bay Rays. In de periode van 4 t/m 9 mei spelen ze thuis. Voor ons is het allemaal nieuw dus heb ik een vraagje over de aankoop van tickets. Op de site staat te lezen dat je een multipack kunt aanschaffen: https://www.mlb.com/rays/tickets/packs, 5 tickets voor 75 dollar. Dat zijn uiteraard niet de beste plaatsen maar het gaat ons meer om de ervaring dan om het spel. Is dit pack bedoeld voor 1 persoon, die dus naar 5 wedstrijden gaat of kan ik - wat ik zelf denk - met ons vijfjes zo'n ticket aanschaffen (Use up to five (5) tickets per game)? Wat ik verder begrijp is dat na betaling je vervolgens een datum en plaats kunt aangeven waarop je zou willen (After selecting your preferred game date and seating category, seats will automatically be assigned for you.) Maar goed, ook dat kan ik helemaal fout hebben. Weet iemand hoe dit precies zit? En andere tips m.b.t. het bezoeken van een wedstrijd zijn meer dan welkom!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •