Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: [Nieuws] Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

  1. Top | #31
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    Op zich klopt het wat je zegt, maar als ik straks moet betalen dan verhaal ik dit toch wel op USAReisen.de, want ik heb nu diverse keren gevraagd en volgens hun zit het dus erbij. Dus mocht dit dan klopt hun verhaal dus niet. Daarom ook dat ik dit op email wilde hebben van hun!

  2. Top | #32
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    ................. en dat allemaal over $ 12,50 (plus tax) ?????

    Op een reis van duizenden $$$$$?

    Knaapje

  3. Top | #33
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    ................. en dat allemaal over $ 12,50 (plus tax) ?????
    Op een reis van duizenden $$$$$?

    Knaapje
    Ja, precies wat ik ook wilde zeggen... :roll:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #34
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    ................. en dat allemaal over $ 12,50 (plus tax) ?????

    Op een reis van duizenden $$$$$?

    Knaapje
    Dat is natuurlijk helemaal waar, maar zo langzamerhand is zo'n beetje de helft (zo niet meer) van je reissom belasting van wat voor een aard dan ook en dan is het prettig om te weten wat daar deze keer weer bij komt :mrgreen:

    En de oorspronkelijke vraag van Calypso was ook puur informatief, hij wilde weten wie en wanneer moest betalen. De max. $12,50 is natuurlijk een druppel, maar komt er wel weer bij, behalve bij ons dan :lol:

    En als het al inclusief is (wat bij usareisen het geval schijnt te zijn), is dat ook goed om te weten, om te voorkomen dat je dubbel (dus 2 druppels) betaald.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    De lijst met extra kosten die er, in vergelijking met de totaalprijs, niet toe doen wordt steeds langer,
    vliegbelasting
    airport facility fee
    veiligheidstoeslag
    brandstofheffing
    brandstofkosten
    tolwegen.
    "verplichte" fooien
    enz

    Het totaal van al deze "onbelangrijke" kosten overtreft mijn weekloon en dat vind ik lang niet verwaarloosbaar

  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    Het gaat me niet om de $12,50 zoals de reacties hierboven zeggen, maar om het principe.
    Als USAReisen blijft zeggen dat het erbij zit, dan moeten zij erook maar voor op draaien als ik het dan wel moet betalen.
    Want dan vind ik dat zij hun klanten verkeerd inlichten. Ik zit echt niet te zeuren om die $12,50, ik geef hier op de basis meer uit voor mijn lunch.
    Laatst gewijzigd door calypso; 03-11-08 om 08:55.

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker Jaimie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    28

    Standaard Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    Wij hebben onze auto via www.eautoverhuur.nl geboekt en krijgen een auto via Dollar. Heb net de site gebeld en Dollar sowieso rekent deze tax..

    Ben dus benieuwd. Over 8 dagen zullen we het weten
    Laatst gewijzigd door Jaimie; 13-11-08 om 10:10.

  8. Top | #38
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    Zoals al eerder in dit stuk aangegeven, heb ik geen TAX bij Dollar betaald in Oktober

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker Jaimie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    28

    Standaard Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    Tja het eerste wat die persoon die ik aan de telefoon zei was dat Dollar de tax rekent.. Daarom zei ik al, we zullen het gaan zien over 8 dagen

    Hoop dat we net zo'n geluk hebben als jij HenkR!
    Laatst gewijzigd door Jaimie; 13-11-08 om 10:10.

  10. Top | #40
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: [Nieuws] Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Stern Bekijk Berichten
    Wij moesten bij Alamo een aiport fee betalen va 2,50 per dag ondaks dat we All-Inc hadden gehuurd. Ik had het idee dat dat standaard is? Via een touroperator geboekt, ik ben alleen even kwijt of die het nu bij Alamo heeft ingekocht of via Sunny Cars.
    Marco, volgens de voorwaarden van Sunny Cars zou dit kunnen. De Customer facility charge staat niet specifiek in hun voorwaarden genoemd.

    Zoals je in dit (oude) topic kunt zien, zijn de berichten nogal verschillend. Je bent in ieder geval niet de enige die heeft betaald........:-&. Maar jullie hebben dan hopelijk 2,50 per dag met een maximum van 12,50 dollar ex tax betaald?

    Wij hebben de toeslag zelf nog nooit betaald. Dit jaar huren we via eautohuur en moeten we volgens de voorwaarden wel betalen. Al vraag ik me, b ij het nalezen van de voorwaarden, af of de toeslag misschien niet per 31 maart wordt afgeschaft. Of verhoogd.........:mrgreen:
    CFC toeslag - $2.50+Tax per dag tot een maximum van $12.50+Tax for rentals commencing at Orlando Airport for pickups until 31.03.2010





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •