Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 45

Onderwerp: Natuurparken: State parks / National Parks

  1. Top | #31
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Overnachten in een State Park of KOA

    Wij hebben vorig jaar eens langs zo'n cabin in dit park gelopen, omdat we wel eens wilden zien hoe het eruit zag. De plek is fantastisch en de cabin zag er ook prima uit. Het State park is erg mooi en zeer de moeite waard.

  2. Top | #32
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Natuurparken: State parks / National Parks

    "Leave nothing but footprints."



    Een leuk artikeltje over Nest Key, onderdeel van Florida’s Everglades National Park, in de Upper Florida Keys.

    An Afternoon at Nest Key

    by CRAIG ZABRANSKY on FEBRUARY 10, 2011 in BEACH, DESTINATION

    When you think of the National Park Service, you rarely think of a beach. Yellow Stone, Yosemite, and the Grand Canyon come to mind. Yet, I grew up visiting a National Seashore – Sailor´s Haven, Fire Island. It is part of the National Park Service, but not a ‘Park.’ Semantics? Maybe, but I did find a beach as part of a National Park in the Florida Keys.

    Part of Florida’s Everglades National Park, in the Upper Florida Keys, a Key or an island paradise exists for any visitor to stop by. All you need to do is arrive by boat, and the National Park Service asks you leave nothing behind but footprints.

    Most times, when I visit the Florida Keys boarding a boat means fishing. But the family oriented community I visit (and perhaps overstay my welcome) Ocean Cove, prepared a day excursion last year. A convoy of five boats navigated to this special, secluded key, the North Nest Key. The journey, a good 40 minute ride on the water from Tavernier, allows you to truly take in the crystal clear blue waters and back-country of the keys. Beautiful. And when you arrive you drop anchor then wade to shore with supplies. It´s an American paradise.

    We set up a beach side barbecue, opened some wine, and enjoyed a wonderful afternoon. It’s special moments like these that encourage me donate to support our National Park Service. Yes, I want to conserve places just like this gem and ensure it exists for our future generations.
    Bron: http://www.stayadventurous.com/2011/...s-florida-key/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #33
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard State parks in februari

    de kogel is door de kerk
    na een Florida-loos 2014, beginnen we het jaar 2015 maar gelijk goed
    we gaan een weekje, we verblijven zoiezo ergens rond de I`Drive
    we willen die week 2 State parks in plannen, dus goed aan te rijden zijn vanaf Orlando
    welke parken zijn volgens jullie een echte must voor de maand Februari
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #34
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: State parks in februari

    Leuk, zo'n heerlijke periode om naar Florida te gaan! Ik vond zelf Lake Louisa erg mooi, heel stil, en vlakbij Orlando. Ook goed aan te rijden is Blue Spring State Park.
    Afgelopen februari ben ik ook naar Honeymoon Island State Park geweest, verder weg, vlakbij Tampa, maar evengoed goed aan te rijden. Had toen de mazzel dat het 30 graden was en zonnig zodat ik ook van het mooie strand daar gebruik kon maken.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #35
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: State parks in februari

    Oww, Cindy dat klinkt goed, is voor ons de eerste keer
    we zijn mei en oktober gewent, dus ben blij te horen dat het in februari goed vertoeven is
    Blue Spring State park, had ik zelf al bekeken, en zal ik zeker na je tip definitief toevoegen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #36
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: State parks in februari

    Omstreeks die tijd zit het vol met manatees, erg mooi om te zien.

  7. Top | #37
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Natuurparken: State parks / National Parks

    van de manatees had ik al begrepen ..wij zien er erg naar uit
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #38
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Natuurparken: State parks / National Parks

    Voor Florida bezoekers die wat noordelijker gaan kan ik het "Gulf Islands National Seashore - Florida District, Pensacola Beach" aanbevelen.
    Echt heel mooie stranden met hagelwit zand. Er is ook een kampeerterrein voor trailers en tenten.
    Ben je toch in de buurt dan is ook een bezoek aan Naval Air Station Pensacola (thuisbasis Blue Angels) zeer de moeite waard

  9. Top | #39
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Natuurparken: State parks / National Parks

    Kan dit alleen maar bevestigen. Een paar jaar geleden een paar dagen in Pensacola geweest. Slapend oud provincie stadje. Stranden en Naval Air station zeker een bezoek waard. Een ander Florida.

  10. Top | #40
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Natuurparken: State parks / National Parks

    Ook wij kunnen dit stuk Florida van harte aanbevelen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •