Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Ulko

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Ulko

    Hoi,

    Ik ben Ulko, 29 jaar, kom uit Uden en ga volgend jaar (eind mei/begin juni) samen met mijn vriendin, ons zoontje, mijn ouders, een broertje en neefje (met zijn vriendin) naar Florida.
    Het plan is om een villa te huren (met auto uiteraard) en van daaruit trips te gaan maken naar Disneyworld, Seaworld, everglades e.d.
    Wie heeft er ervaring mee en bij welke organisatie kun je dit het beste boeken? (kon zo snel niet een geschikte discussie hiervoor vinden..)
    Heb al een beetje geinformeerd en een prijsindicatie van ongeveer 850 euro p.p. ontvangen (7 betalenden, kind betaald niets) voor 2 weken incl. vlucht (incl. toeslagen), villahuur en autohuur. Ook heb ik prijsindicaties van 950 euro en hoger ontvangen waar ik uiteraard geen gebruik van ga maken.

    Greetz,
    Ulko

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Ulko

    Hallo en welkom op het Forum Ulko.

    De volgende aanbieders worden met enige regelmaat genoemd op het Forum:

    AE = American Estates
    AV = American Vacations
    ER = Exit Reizen
    USAFV = USA Fun Vacations

    Je zou ook eventueel kunnen kijken wat je los kwijt bent. Beetje shoppen voor vluchten (Betaalbare Tickets voor 2009? ‎), voor een auto (Auto huren) en je villa ( FAQ: Villa huren in Florida)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Even voorstellen: Ulko

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ulkov Bekijk Berichten
    Hoi,

    Heb al een beetje geinformeerd en een prijsindicatie van ongeveer 850 euro p.p. ontvangen (7 betalenden, kind betaald niets)
    Hoezo kind betaald niets...

    Een kind (jonger dan 12 jaar) krijgt 25% korting bij een kale vliegticket (ex. tax)
    En kinderen betalen bedrag aan tax.

    Een baby (jonger dan 2 jaar) krijgt 90% korting bij een kale vliegticket (ex. tax)
    En baby's betalen ook minder tax.



    Dus wie je verteld heeft dat een kind of baby gratis vliegt, is niet zo goed op de hoogte. :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-09-08 om 12:24. Reden: quote ingekort
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #4
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: Ulko

    Welkom op dit forum,

    Leuk met zo'n grote groep naar Florida.
    Lijkt me een hele onderneming en ik zou dan ook graag de verhalen horen/lezen, dus als je nog geen weblog hebt mss een idee??

    Kijk idd goed rond voor prijzen, mss ook een idee om losse onderdelen te doen, autohuur is bv erg goedkoop bij usareisen.de. Ik denk namelijk dat het goedkoper kan dan die €850 pp.

    Suc6 met alle voorbereidingen.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen: Ulko

    Hoi,

    Dank voor de snelle reacties. Ik bedoelde eigen dat het kind niets hoeft te betalen dan doen de de ouders.. Er worden inderdaad wel kosten voor gerekend.

    Ik zal idd ook kijken om een weblog aan te maken. Als de woning internet heeft kan ik evt. mijn laptop meenemen.

    Ben zelf al eerder in de states geweest en wil eigenlijk niets anders meer... heb met vrienden een reisje gemaakt van new york tot LA. Ben helemaal verkocht aan de states en wil alles gezien hebben daar.

    Als er nieuwe ontwikkelingen zijn horen jullie het iig. Nieuwe tips e.d. zijn uiteraard van harte welkom.

    gr.
    Ulko

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Ulko

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ulkov Bekijk Berichten
    Ik zal idd ook kijken om een weblog aan te maken. Als de woning internet heeft kan ik evt. mijn laptop meenemen.
    Geef dit aan bij de villa-verhuurder. Bij veel aanbieders is het wel mogelijk maar op aanvraag.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •