Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Even voorstellen: Gina

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    4

    Standaard Even voorstellen: Gina

    Hallo,
    Mijn naam is Gina en woon in Belgie.
    Ik ga volgend jaar met mijn gezin en vrienden voor de eerste keer naar florida.
    We hebben een villa en een boot gehuurd in Cape-Coral op 25 min van de luchthaven van Fort-Myers.
    Ik hoop via deze weg meer info te bekomen wat betreft de vliegtickets alsook de regio Cape-Coral
    Alvast bedankt.

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Gina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gina Bekijk Berichten
    Ik hoop via deze weg meer info te bekomen wat betreft de vliegtickets
    Hallo Gina,

    hartelijk welkom op dit vrolijke Forum en veel plezier met de voorbereidingen. Voor informatie ben je aan het goede adres. Met de zoekfunctie op "vliegtickets" vind je vast veel informatie over vluchten naar Florida.

    Als ik het goed begrijp is de accomodatie al gehuurd maar heb je nog geen tickets? In welke periode reizen jullie en hoe groot is het gezelschap? Ondanks de relatief hoge prijzen die we voor 2009 zien, moet je rekening houden met beperkte beschikbaarhied in bepaalde periodes. Is het trouwens jullie bedoeling om op Fort Meyers te vliegen?



  3. Top | #3
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: Gina

    Van harte welkom op dit forum.

    Idd lees ik ook dat je je verblijf al geregeld hebt, maar nog geen vliegtickets...
    Voor welke periode willen jullie gaan?
    Is er een bepaalde reden dat jullie het zo om hebben gedaan?

    Wel leuk alles, een villa en een boot....
    Hmmm klinkt als een relaxte vakantie.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    4

    Standaard Re: Even voorstellen: Gina

    Hallo,
    We gaan in de periode van 3-08 tot 17-08 en we zijn met 4 volwassenen en 2 kids van 10 en 11 jaar.
    De luchthaven van Fort Myers is de dichtsbijzijnde (25 min)
    Orlando ligt op 3u rijden en Miami op 2u30.
    De villa die we gehuurd hebben is van mensen die in de buurt wonen, toen we hun website zagen waren we direkt verkocht.
    Zeker omdat we de kans hebben om vanuit je tuin met de boot de omliggende eilandjes kunnen verkennen.
    Ter info dit is hun site www.villatheriviera.com
    Bedankt Groetjes Gina

  5. Top | #5
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: Gina

    Die periode is knetterdruk omdat het schoolvakantie is, ik zou dan ook zeker niet te lang wachten met het boeken van tickets.
    Er zijn al voorbeelden waarbij de tickets rond de €1000 liggen pp.

    Ik zou als ik jou was gewoon informeren naar de verschillende prijzen aankomst op fort myers kan goedkoper zijn dan aankomst op Orlando of Miami maar het kan ook duurder uitpakken.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  6. Top | #6
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Gina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gina Bekijk Berichten
    De luchthaven van Fort Myers is de dichtsbijzijnde (25 min)
    Oeps, in die periode ben je wel een klap geld kwijt voor de tickets. Delta lijkt een goede verbinding vanaf Brussel te bieden. Maar wel voor €910 pp en dan heb je nog geluk omdat je vanuit Belgie de extra tax ontloopt. Ik zou maar niet te lang wachten met boeken.

    Het ziet er wel allemaal erg goed verzorgd uit, met een eigen boot maar liefst. Lijkt mij ook een lekker relaxte vakantie...\\/



  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    4

    Standaard Re: Even voorstellen: Gina

    Is er een mogelijkheid dat de prijzen van de tickets nog zakken?
    Of zal de prijs alleen nog stijgen?

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Gina

    Het antwoord is misschien een beetje flauw: Ja! Het kan nog alle kanten op. Gisteren kostte een ticket $910. Vandaag $884. Morgen....???? Vandaag is de bezettingsgraad van de vliegtuigen op "jullie" data slechts 15-20%. Je kunt je nu verzekeren van een vlucht en stoelen naast elkaar reserveren. Doe je dat niet, loop je het risico dat het vliegtuig vol zit.

    Zoals Yvette ook al zei, in die periode is het nogal knetterdruk. De prijs van een ticket is ook een kwestie van vraag en aanbod. Hoe meer reizigers, hoe hoger de prijs. Er is en topic over de ticketprijzen: http://floridaforum.nl/showthread.ph...t=vliegtickets. Bijna 200 Forumleden braken hun hoofd al over dit onderwerp. Je bent dus niet de enige die zich dit afvraagt. Maar een oplossing vind je er helaas niet, wel suggesties. It is up to you.....



  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Even voorstellen: Gina

    De prijzen voor volgend jaar zijn inderdaad behoorlijk gestegen en het is een drukke periode wat ook de prijs maakt.
    Ik zou toch nu al boeken. En je hebt meer keus qua maatschappij en daarmee ook hoevaak je over moet stappen en zekerheid.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Even voorstellen: Gina

    Hallo Gina,

    Wij zijn ook Belgen , en wij vertrekken uit Brussel met United. Vliegtickets hebben we via Exit reizen Nederland geregeld. De huurauto bij Dollar hebben ze ook voor gezorgd. Prima verlopen allemaal en vlot contact.
    Ik zou vlug de tickets bestellen dan hoef je je daar geen zorgen meer om te maken !



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •