Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: vmulder

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: vmulder

    Hallo,

    Ik ben Victor Mulder en ik lees ook dit forum sinds mijn vriendin Yvonne en ik besloten hebben samen naar Florida te gaan!!

    Ik heb al veel handige tips gevonden en dacht, laat ik me maar eens voorstellen.
    Ik ben 10 jaar geleden in Florida geweest (erg indrukwekkend) en nu is er gelegenheid om het weer te doen. We gaan zonder kids (we hebben er samen 5!!), dus hebben veel tijd voor alle parken!!

    Ik kijk er erg naar uit!! Reis is geboekt via AE en we vinden ze erg vriendelijk. Nu nog kijken of ook daadwerkelijk goed zijn, zoals overal wordt beweerd, maar daar vertrouwen we wel op!

    Ik zit trouwens ook op het forum van orlandotips....concurrent of concullega?? ;-)

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen : vmulder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vmulder Bekijk Berichten
    Ik zit trouwens ook op het forum van orlandotips....concurrent of concullega?? ;-)
    We werken niet actief met ze samen. Zie het als een concurrellega..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •