Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 26 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 251

Onderwerp: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

  1. Top | #51
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Trouwen

    Trouwen bij Disney kan zeker, er is zelfs een "wedding chapel" op het Disney terrein. En er is een aparte website voor: kijk maar eens hier.

    Of het leuker is in Miami? Geen idee, ik weet niet wat jij leuk vindt. Ik denk dat je beter zelf eventjes de mogelijkheden kunt bekijken en dan kunt bepalen wat je wilt. Er zijn zoveel mogelijkheden, ook op Key West of waar dan ook in Florida. Ik heb ook in St. Pete beach diverse strand-huwelijken gezien, lijkt me ook erg leuk. Kwestie van een via Google zoeken op woorden als :wedding miami of :wedding key west of ....

    En wat heb je nodig? Een "marriage license", oftewel een vergunning om te trouwen. Hier staat hoe en waar je die kunt krijgen.


    What do I need to apply for a marriage license?
    • To expedite the licensing process, please download the Marriage License Information Sheet (PDF) , complete it, and bring it with you to the Marriage License Department.
    • Both parties must come to the Clerk's office to apply together.
    • Each party must show a valid driver's license, a valid Florida State identification, a valid passport or valid Military identification.
    • Both parties must provide their Social Security numbers.
    • If either party has been previously married, the party must provide the date his or her last marriage ended.
    • Couples who reside in the State need to provide a certificate of completion of a premarital preparation course. If couples do not provide the certificate, the effective date of their license will be delayed three days.
    • Couples are required by law to read a handbook supplied by the Clerk and sign a statement acknowledging that they have read the handbook before applying for the license. This can be done the same day as applying for the license.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-08 om 14:27.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #52
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Trouwen

    Ik kan je trouwen in Walt Disneyworld zeer aanbevelen en ik spreek uit ervaring ;-)

    Het is voor ons al ruim 8 jaar geleden maar we hebben er nooit spijt van gehad om daar te trouwen, het is echt super! Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.

    Groetjes,
    Sonja
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 23:28. Reden: niet werkende link eruit
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #53
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard

    hoi, mijn vriend en ik gaan volgend jaar naar florida . Wij willen daar eigenlijk trouwen . Ik heb eerst gekeken voor een disney locatie maar die zijn zo duur ik heb al prijzen gezien van 25,000$ dat is ons echt teveel van het goede. NU heb ik deze website gevonden die organiseren overal in florida een trouwpartij . Ik ben al een paar keer in disney vero beach geweest en het lijkt me wel iets om daar te trouwen ( toch ook een beetje disney) . Heeft iemand van jullie dit al gedaan op het strand getrouwd ? En welke papieren heb je nodig om in orde te zijn .
    hier is de website http://www.sugarbeachweddings.com/packages.html
    Het lijkt me misschien een probleem van een goedkeuring te krijgen om het hotelstrand te gebruiken het is disney dus er zal wel weer een bedrag aan vast hangen .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-11 om 13:32. Reden: 1+1

  4. Top | #54
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Trouwen in Vero Beach

    Je moet een trouwbewijs halen, hiervoor moet je allebij verschijnen bij een clerks office.
    Je moet je beide legetimeren en het kost volgens mij rond de $100.00
    Dit bewijs is 60 dagen geldig.
    Nu zal je een public notary moeten huren om jullie aan het huwelijk te verbinden.
    Locaties kun je zelf uitzoeken, je kunt overal in het huwelijk treden.
    Public Notaries rekenen ook zo'n beetje vanaf $100.00
    David's Bridal heeft trouwjurken voor ieders budget.
    De meeste mannen huren een toxido.
    Het enigste verschil met NL is denk ik dat de bruid hier een gardner om haar bovenbeen heeft, de man haalt die van onder haar jurk en gooit deze in zijn vrienden groep, de gene die hem vangt doet hem om het bovenbeen van degene die het bruidsboeket heeft gevangen. (traditie)

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Trouwen in Orlando

    Hi Sonja en Marisca,

    Vraagje:

    Hoe kan je boeken om in Disney te trouwen?? Vrienden van ons willen graag trouwen in Disney. Moet je ook getuigen hebben?? De foto's kan je laten maken in Magic Kingdom?

    Bedankt alvast voor de informatie.

  6. Top | #56
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Trouwen in Orlando

    Misschien heb je iets aan de info achter deze link: http://www.disneyweddings.go.com/sit...tart/index.jsp

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #57
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Trouwen in Orlando

    Nicole via de link die Michael heeft geplaatst kun je het e.e.a. lezen over trouwen in Walt Disneyworld en zie je ook de kosten.

    Van ons is het ook al weer een aantal jaartjes geleden en ik weet niet of er inmiddels dingen gewijzigd zijn. Bij ons ging het in ieder geval als volgt:

    Voor wat betreft getuigen:
    Die kunnen zij (Disney) voor je regelen maar die kun je ook zelf regelen (wij hadden familie en vrienden mee dus dat hoefde voor ons niet geregeld te worden). Als je vrienden met zijn tweetjes gaan dan kan de weddingplanner (ieder bruidspaar krijgt een weddingplanner toegewezen van Disney) optreden als getuige en bijvoorbeeld de muzikant en/of een medewerker.

    Voor wat betreft foto's in het Magic Kingdom:
    Dit kun je apart van het trouwpakket boeken maar let op; Disney boekt 1 bruidspaar per dag die daar foto's kunnen laten maken. Mocht je dit willen moet je er dus snel bij zijn. De foto's worden namelijk 's morgens héél vroeg gemaakt nog voor het park open gaat.

    Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  8. Top | #58
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Huwelijksaanzoek

    Hoy,

    Ik heb geluk dat men vriendin niet op deze site zit en ook geen kennissen dus vertel ik het hier maar!
    Ik wil komende vakantie men vriendin ten huwelijk vragen zelf heb ik al een leuke opzet enzo alleen nu nog een leuke locatie!
    Kennen jullie leuke locatie in disney zelf voor dit te doen?
    Liefst een restaurant of een plaatsje ergens anders maar toch romantisch!

    Ik heb ooit eens gelezen/gezien dat je elke avond op een soort van boot kon gaan eten om vervolgens het vuurwerk van de magic kingdom te zien.
    Maar vind hier geen info over?

    Iemand ideeen voor een prachtige locatie!
    Want ik ken dat niet .

    Bedankt!

  9. Top | #59
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Goed restaurant of gezellige plaatsje

    Allereerst: Leuk en romantisch plan!

    Even goed zoeken levert je voor Wishes deze link op.

    Illuminations in Epcot kun je ook vanaf een boot bekijken, klik hier.

    Succes!

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Goed restaurant of gezellige plaatsje

    Wat een romantisch idee: daar ga je vast heeel veel punten mee scoren!

    Je kunt ook een jacht huren geloof ik...bij het Grand Floridian. Maar ik wil niet weten hoe duur dat is ($$$$$$$)!

    Misschien eten bij Victoria en Alberts in het Grand Floridian. Is een chique restaurant waar je ook netjes naartoe moet gaan. En dan krijgen de dames ook een roos. Je kunt daar ook de chef's table boeken, dan zit je in een aparte ruimte en dan verrast de chef je.

    Of je gaat eten met Disney-figuren in het Kasteel of Chef Mickey's in het Contemporary Resort.

    ALs je besluit ergens te gaan eten hen haar dan te vragen, kun je ook bellen met Disney om te vragen of ze iets speciaals willen doen voor je. Meestal als je het van tevoren aangeeft, dan willen ze je nog wel eens verrassen.

    Wat ook nog wel leuk is: zoek eens op Youtube op "wedding proposal DisneyWorld" of iets dergelijks. Ik kan mij een filmpje herinneren van een jongen die zijn vriendin ten huwelijk vroeg, dat was ook heel erg leuk.

    Succes met de planning!
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •