Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 26 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 251

Onderwerp: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

  1. Top | #1

    Standaard Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Hallo allemaal,

    Mijn vriend en ik hebben besloten de "grote" stap te wagen. Wij hebben ongelooflijk veel meegemaakt het laatste jaar en zouden graag in Amerika willen trouwen. Het liefste in Florida. Heeft iemand tips hoe zoiets aan te pakken??? Wat zijn leuke lokaties??????

    Ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen, want wij kennen amerika redelijk goed, en daarom weten wij niet waar we moeten beginnen. Er is zoveel mogelijk in amerika. HELP!!!
    Groetjes Natasja.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Hoi Natasja,

    Ik vind de Keys wel een romantische plek om te trouwen. Er zijn ongetwijfeld nog wel meer plekken die romantisch en leuk zijn om te trouwen

  3. Top | #3
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Sunset op de pier van Key West is bijvoorbeeld een mooie plaats (en tijd). De zonsondergang van Key West is schitterend; je ziet de zon zo de zee in zakken! 8)

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zie wel eens bij hotels dat ze een speciaal trouw-arrangement hebben.
    Je ziet dan ook foto's met zo'n mooi prieeeltje aan het strand en zo.
    Misschien kun je eens bij zo'n hotel informeren.
    Verder kun je op trouwen.nl veel info vinden en hier zal ongetwijfeld ook trouwen in het buitenland bij staan.

    Ik wens jullie heel veel plezier met alle voorbereidingen en veel geluk samen.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Veel kan ik er niet over zeggen, maar ik weet dat er in Kissimmee aan de US192 zo'n Vegas style 8) tacky White Wedding Chapel staat met, als ik het in de vlucht goed gelezen heb, theme weddings. Congrats & have fun :P
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: trouwen

    Disney heeft ook een mooie trouwkapel.. Niet goedkoop gok ik maar dan heb je ook wat

    Hier een verhaaltje over trouwen bij Disney: http://www.yourfairytale.com/butler.html

    Hier nog wat meer links: http://www.variableearth.com/earth/disney+world+wedding
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 23:17. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard trouwen

    hallo tasje!

    ik ben in 2001 ook in florida getrouwd in de weddinggazebo van cypress garden
    een sprookje was dat
    ik weet niet of dat nu nog steeds kan want cypress garden word binnenkort opnieuw geopend en heeft een nieuwe eigenaar gekregen
    wij hebben ons huwelijk toen laten regelen door www.extravacanza.nl
    zij regelen alles voor
    benodigde papieren,ceremonie het halen van je marriagelisence,limousine fotograaf,bruidsboeket,corsages,bruidstaart
    ga maar eens kijken op hun site
    zij hebben verschillende locaties in florida waar je kunt trouwen
    neem contact met hun op en vertel hun wat je wensen zijn en ze regelen het allemaal voor je
    wij hebben er in ieder geval geen spijt van gehad
    als je op hun site bij florida gaat kijken zie je een van onze trouwfoto's
    we zijn alle 3 in het wit
    ik, mijn man en onze dochter

    groetjes toverfee

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Mijn zwager en schoonzus zijn enkele jaren geleden in DisneyWorld getrouwd. Niet in de Wedding Chapel, want dat is inderdaad erg duur, maar in het Polynesian Resort, op een zandstrandje met palmbomen en hangmatten, met uitzicht op het Magic Kingdom. Op de DisneyWorld site (http://www.disneyworld.com) kun je daar meer informatie over vinden.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard trouwen

    ik ben blij dat ze de weddinggazebo hebben laten staan want ik wil in 2006 op 3 aug(onze trouwdag) er naar toe om herrinneringen op te halen aan deze schitterende dag :wink:
    we zijn dan inmiddels 5 jaar getrouwd
    ik hoop wel dat ze in de toekomst wel weer trouwerijen gaan doen hoor want het is wel heel byzonder om dat pad af te lopen in je bruidsjurk en in de verte je bruidegom in de gazebo te zien staan
    en inderdaad davy ik begrijp precies wat je bedoeld
    hoe komt het dat jij dit allemaal weet? ben je soms in dienst van cypress garden?

    groetjes toverfee

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Trouwlocatie Naples of Sanibel Island? Wie helpt ons op weg?

    Hallo Floridafans,

    Volgend jaar is het dan zover en stappen wij in het huwelijksbootje. Aan jullie hoef ik niet te vertellen waarom wij voor Florida kiezen als trouwlocatie :lol:
    De organisatie die dit voor ons regelt, heeft meerdere locaties aangeboden. Wij blijven echter twijfelen tussen het strand van Naples (met de pier) of Sanibel Island.
    Wat wij tot nu toe op foto's hebben gezien is het allebei mooi, maarja, dat zijn reisgidsen. Wat is jullie mening? We zijn namelijk wel bekend in Miami en Orlando maar nog nooit in Naples/Sanibel ISland geweest.

    Alvast bedankt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •