Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 26 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 251

Onderwerp: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

  1. Top | #171
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Huwelijks aanzoek Florida 3 juni 2010

    haha, wat leuk! gefeliciteerd, mennn met zon slang om men nek had ik van schrik NEE gezegd
    Laatst gewijzigd door Syllvia; 28-08-10 om 08:41. Reden: foutje eruit
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  2. Top | #172
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Huwelijks aanzoek Florida 3 juni 2010

    Leuk filmpje! Dat is iets om nooit meer te vergeten.
    Veel plezier met de voorbereidingen!
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  3. Top | #173
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Huwelijks aanzoek Florida 3 juni 2010

    gefeliciteerd wat geweldig leuk!

  4. Top | #174
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Huwelijks aanzoek Florida 3 juni 2010

    Gefeliciteerd.... ik weet alleen niet of ik nog had geweten wat te antwoorden met zo'n slang om mijn nek... Knap hoor van Linda.

  5. Top | #175
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Trouwen in Florida

    Wij willen in mei ook graag trouwen in Florida, waarschijnlijk Orlando. Gewoon heel simpel, with just the two of us. Feestje komt later thuis in Nederland wel. Heb nog wel wat vragen:

    Hoe zit het nou precies met die apostille stempel? Je moet dus een money order aanmaken van 20 dollar, en waar moet je dan een stempel op laten zetten? Op je license of je trouwakte (lees hier verschillende dingen) En ik las hier ook dat je een kopie moet sturen, klopt dat wel, hebben ze niet de officiele papieren nodig om een apostillestempel op te zetten?
    Het lijkt me allemaal wel een gedoe, ben nu al bang dat het mis gaat.
    Word je wel een beetje geholpen/ begeleid met wat je verder moet doen nadat je getouwd bent, bijvoorbeeld bij het aanmaken van zo'n money order? En wat moet ik bijvoorbeeld precies in die brief schrijven naar Tallahassee?

    Als ik het goed heb begrepen zouden we gewoon op een ochtend zo'n weddinglicense kunnen kopen en daarna direct trouwen zonder afspraak (en kan dat dan op dezelfde plek waar je je license koopt)? En hoe weten we of de ambtenaar bevoegd is, is dat niet een beetje beledigend om te vragen?
    We zouden ook wel een paar foto's willen laten maken, gewoon met ons eigen fototoestel want helemaal geen foto's is ook niet leuk natuurlijk. Is dat raar om te vragen? Of hebben ze daar iemand voor die je kan betalen om foto's te maken?

    Iemand enig idee wat we in totaal zo'n beetje kwijt zouden zijn, inclusief de eventuele kosten die je in Nederland nog moet maken?

    Misschien domme vragen, maar ik wil er zo graag zeker van zijn dat we alles goed doen.

    Alvast bedankt!!!!!!!!!
    Laatst gewijzigd door kimm82; 14-01-11 om 18:00.

  6. Top | #176

    Standaard Trouwen in Miami!

    Deze zomer gaan wij een rondreis maken langs de oostkust van de VS. We eindigen in Miami. Nu hebben we bedacht dat het wel heel erg gaaf zou zijn om daar te trouwen! :-D

    Ik heb al wat rondgekeken op internet maar ik kan alleen georganiseerde trouwreizen vinden. Hier ben ik niet naar op zoek, onze reis is allang geboekt.

    Vragen:

    * Wat moet je precies allemaal aan papierwerk regelen? (we willen wel graag dat het geldig is in Nederland)

    * We willen het klein en simpel houden. Geen overdreven kleding, geen met bloemen versierde items op het strand etc.
    -Waar vinden we iemand die ons op het strand van Miami kan trouwen?
    -Hoe vinden we een fotograaf?

    Misschien komen er later nog meer vragen in me op. Hebben jullie verder nog tips of suggesties om er een leuke dag van te maken? Wellicht als afsluiting een romantisch diner in een leuk restaurant?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

  7. Top | #177
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Trouwen in Miami!

    Leuk zeg. Er zijn al wat meer topics over trouwen maar die gaan vooral trouwen in Disney. Maar probeer de zoekfunctie bovenin de blauwe balk maar eens.

    Wat betreft romantisch eten. Ik kan je The Rusty Pelican in Miami aanraden. Samen romantisch de zon onder zien gaan. Zie http://miami.therustypelican.com/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #178

    Standaard Re: Trouwen in Miami!

    Bedankt voor de tip Njit! Dat ziet er erg leuk uit!

  9. Top | #179
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Trouwen in Florida

    Wij hebben het toen via extravacanza (boxtel) laten regelen. Daar kon je los van je vakantie het trouwen boeken. Dit houdt het in:

    Je gaat daar naar het gemeentehuis voor de licence (trouwakte). Dan trouw je ergens door iemand die daar bevoegd voor is (wij hadden dit in Cypress Gardens met een Amerikaanse Dominee). Deze tekent de akte en daarna moet deze akte worden voorzien door een apostille, zonder apostille is de akte niet geldig in Nederland.

    Het enige waar ik je niet mee kan helpen is WAAR ze de apostille stempel zetten......want dit werd door het reisbureau geregeld. De trouwakte is van het plaatselijke gemeentehuis.

    Vanuit Den Haag hebben we hier in Nederland ons trouwboekje thuis gestuurd gekregen. En mag je op je eigen Gemeente doorgeven welke naam je wilt voeren (van je man of je eigen naam).

    Iemand van het park daar heeft van ons wat foto's gemaakt, zodat we toch wat foto's hadden. Ik zou het zo weer overdoen.

    Succes!!

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  10. Top | #180

    Standaard Re: Trouwen in Florida

    Bedankt pumi1000!
    Ik had die website inderdaad al gevonden maar had niet begrepen dat ze dit ook los regelen. Ik zal daar eens informeren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •