Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 26 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 251

Onderwerp: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

  1. Top | #211
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Haha, dat is dus wel de bedoeling ja. We willen het juist lekker simpel en snel. Feestje komt thuis wel. Maar ik wist niet dat er gewoon andere mensen naast zouden staan. Ik vraag wel of we even in een kamertje apart kunnen.

    groetjes kimm

  2. Top | #212
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Van harte gefeliciteerd kimm82 en wij gaan ook lekker simpel en snel de sprong wagen en dan gelijk, hup... het vliegtuig in op weg naar Florida for the honeymoon en dat feestje maken wij lekker zélf wel daarzo ;-)

  3. Top | #213
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Dan ben je in elk geval nu op de hoogte en ik hoop dat je ter plekke kunt vragen of je ook in een aparte ruimte getrouwd kan worden.

    Alvast een goede reis en heel veel plezier! Laat je na afloop nog even weten hoe het gegaan is?
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #214
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    bedankt, en jij ook alvast gefeliciteerd Lief.
    Ik zal zeker laten weten hoe het is gegaan.

    groetjes vanuit Vero Beach.

  5. Top | #215

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is Kim!

    Inmiddels hebben wij ook alles geregeld en gaat het op 29 juni dan echt gebeuren! Spannend!!

  6. Top | #216
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Dat wordt straks een nieuwe topic met onze bruidsfoto's...

  7. Top | #217
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Hoi,

    inmiddels al ruim een week terug uit het heerlijke Florida (snik, heb nog steeds afkick verschijnselen).

    We zijn dus inmiddels getrouwd. Op 11 mei zijn we naar het gemeentehuis in Orlando gegaan. Daar kochten we onze trouwvergunning en gaven aan gelijk daar te willen trouwen. Dat kon (zonder afspraak dus). We moesten even gaan zitten en mochten toen meelopen met een mevrouw naar het kamertje ernaast. Daar stond een witte boog versierd met kunstbloemen waar we onder moesten gaan staan. De vrouw begon haar verhaal op te lezen. Mijn man moest haar nog een stukje citeren toen hij bij mij de ring omdeed (with this ring I thee wed, bla bla bla). Normaal zou ik dat ook moeten doen, maar hij heeft geen ring. Verder was het 'I do', kus, en ja hoor, getrouwd!
    De vrouw nam nog een paar foto's en dat was het.
    De benodigde papieren moesten we op een ander adres ophalen. Het adres en routebeschrijving kregen we daar mee (was vlakbij). Toen daar dus de benodigde papieren (plus 2 certified copies) meegekregen. Daarna een money order laten maken bij een bank en toen naar het postkantoor om het op te laten sturen naar Tallahassee voor een apostillestempel. Al met al was het trouwen zelf dus zo gebeurd, alleen de dingen daarna nemen wat tijd in beslag. Het zal overigens niet in iedere gemeente zo zijn dat je voor de papieren nog ergens anders heen moet, dat scheelt weer. Wij moesten nu helemaal van hot naar her. Maar goed, het was allemaal in downtown Orlando, dus het viel mee. Na alles te hebben geregeld hebben we ons omgekleed en zijn lekker naar het Blue Springs Statepark geweest (...waar we ook nog één manatee hebben gezien). s'Avonds hebben we vlakbij ons hotel op de int'l drive gegeten bij Cici's pizza (haha, hoe romantisch).

    Eenmaal thuis in Nederland (compleet versierd van binnen en buiten en een tafel vol bloemstukken, kaarten en cadeaus) lag ook ons trouwbewijs inclusief apostillestempel al klaar. Daar zijn we woensdag mee naar ons gemeentehuis geweest en dat zou 6 weken duren. Afgelopen vrijdag hebben we ons feestje gegeven, wat super gezellig was. Alles was precies gegaan zoals wij het wilde en ik zou het zo nog een keer doen. Natuurlijk was het trouwen zelf een aanfluiting vergeleken bij een echte bruiloft, maar wij hebben er erg om kunnen lachen. Ik heb er dus echt totaal geen spijt van!

  8. Top | #218
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijkecht heel speciaal om zo te trouwen), en wat een heerlijk etentje op jullie huwelijksdag. Heel veel geluk in de toekomst gewenst en dat jullie maar gauw weer naar Florida mogen gaan.
    grtjes Mineke

  9. Top | #219

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Van harte met jullie huwelijk...

  10. Top | #220
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    proficiat met jullie huwelijk...
    wijzelf zijn via world wide weddings in las vegas getrouwd 5 jaar geleden.....
    en bij ons duurde het precies 1 jaar en 1 week voor wij ons trouwboekje thuis hadden....en wijzelf hebben dus helemaal geen stempels niets hoeven te regelen dat hebben ze daar allemaal gedaan..
    dit jaar zijn we op onze trouwdag wederom in las vegas...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •