Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Even voorstellen: sb158581

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2

    Standaard Even voorstellen: sb158581

    We zijn Paul en Nisa. we zijn all vele keren in America geweest, waar we zelfs zijn getrouwd. Florida vinden we het leukste. We zijn al ruim 15 jaar vaste bezoekers van Florida. De eerste paar jaar de we er kwamen boekten we altijd via een reisburo in Nederland. Later kwamen we er achter dat we voordeliger waren om dat niet te doen. We boeken hier een losse vliegticket maar ook de autohuur (via de site autoeurope) die veel goegkoper is de via reisburos of Alamo.nl. De hotel boeken we daar terplaatsen ( meestel Holliday Inn (Express) ). We reizen vak door geheel Florida en hebben dan ook nooit een vaste schema. Dit jaar verbleven twee weken aan de golf van mexico (Treasure Island) in een luxe appartement voor maximaal 4 personen met alles erop en eraan + zweembad aan het strand voor 475 dollar per week. Dit hebben wij geboekt via <<link eruit gehaald>> Ons algemeen ervaring is dat America nog goedkoper kan zijn als je dat via de lokale middelen regelt.

    Heel veel plezier voor alle America fans.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-09-08 om 18:48. Reden: link eruit

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Even voorstellen: sb158581

    waarom word alles eruit gehaald en verwijderd.het heeft toch niets te maken met te commercieel dan moet je ook andere namen niet vermelden dat is ook commercieel,ik hoop dat er in de toekomst ook iets komt warmee mensen die een huis hebben of willen aanschaffen hun ei kwijt kunnen ,en ik kan nu al zeggen dat dit ook verwijderd word.

  3. Top | #3

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Even voorstellen: sb158581

    Kan ik de link via een pb-tje krijgen?
    Ben het met bovenstaande commentaren eens.

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: sb158581

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucas Bekijk Berichten
    waarom word alles eruit gehaald en verwijderd.ik kan nu al zeggen dat dit ook verwijderd word.
    Alles? Nou, lucas, misschien kan je eerst eens kijken in welke gevallen commerciele links verwijderd worden, voor je zo'n kritische opmerking plaatst. Kritiek is prima, maar gebruik dan wel goede argumenten. Wanneer nieuwe forumleden in hun eerste bericht direct een commerciele link plaatsen, is het volkomen terecht dat deze door de Moderator wordt verwijderd. Als dezelfde link in een antwoord op een gerichte vraag van een Forumlid wordt geplaatst, gaat men hier heel anders mee om en wordt het geaccepteerd. Hier wordt in de regel door de moderatoren helemaal niet zo moeilijk over gedaan. Wanneer Forumleden belang hebben bij het onderwerp "huis kopen" staat het hen overigens volgens mij volkomen vrij om hier een topic over te openen en hier informatie over uit te wisselen. Het is mij onduidelijk waarom je aanneemt dat "dit ook verwijderd wordt". Er is dus eigenlijk helemaal geen reden om zo zuur te doen.

    Wist je overigens dat hier op het Forum de afspraak geldt dat, als je het met een beslissing van een moderator niet eens bent, je dit direct met een PBtje meldt. Het direct (of onder bedekte termen) bekritiseren van moderatoren in de discussies draagt niet bij aan een prettige sfeer op dit doorgaans zo gezellige Forum. Complimenten maken aan de moderatoren is overigens wel toegestaan!\\/ In de regel slagen zij er immers perfect in om de regels toe te passen zodat het Forum interessant en leesbaar blijft voor iedereen....zelfs voor ontevreden (toekomstig) on(t)roerendgoedbezitters. Petje af, dame en heren!

    Nu maar weer snel "on topic". Hartelijk welkom hier Paula en Nisa! Leuk dat jullie je op dit FLorum uitgebreid voorstellen. Je hebt ook tips om de Floridareis nog goedkoper te maken. Veel leden beginnen bij het reisbureau en komen er vervolgens achter dat het leuker en soms goedkoper is om de reis zelf samen te stellen. Goedkoper is soms een lastig begrip. Het is handig om zulke tips, in het juiste topic en met prijsvoorbeelden aan te geven, want aan kreten als "veel goedkoper" heb je als lezer natuurlijk niet zoveel. Een voorbeeld: als je in het topic "Autohuur" het bericht Wij hebben de Equinox bij XXXX gehuurd voor.......plaatst,wordt dat in de regel echt wel toegestaan.

    Over de discussie die na jullie kennismaking ontstaat, nog even dit: Waarschijnlijk heb je vol goede bedoelingen een linkje naar een verhuurder in je bericht gezet en steekt er niets kwaads achter. Toch is dit niet de bedoeling, daarom zal de Moderator direct ingegrepen hebben. Maar je ziet dat er al verschillende forumleden belangstelling voor de informatie hebben. Daar zijn de Persoonlijk Berichtjes voor.

    Veel plezier op dit Forum gewenst ennne... jullie lange ervarig zal beslist waardevol zijn in discussies en vragen.



  6. Top | #6
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: sb158581

    Teleton,
    Je hebt alles gezegd wat er gezegd moet worden, ben het 100% met je eens.
    Helaas is het zo dat mensen die in bericht 1 een link plaatsen naar een commercieel bedrijf er vaak zelf wijzer van worden.
    Je hebt het dan ook heel goed verwoord allemaal en zeker het stuk over moderators en commentaar daarop.

    Paul en Nisa,
    Van harte welkom op het forum hier, jullie zullen zeker bruikbare tips hebben als jullie al zo vaak geweest zijn.
    Jullie boeken nu bij autoeurope, kijk ook eens op usareisen.de daar is al heel veel over geschreven op dit forum en is vaak nog net iets goedkoper dan de andere aanbieders. Wie weet een tip om nog eens een beetje geld te besparen.

    Reuze veel plezier gewenst aan dit forum.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Even voorstellen: sb158581

    Teleton, u moet wel een dagtaak hebben aan het beantwoorden van alle berichten.
    Yvet ,zodra er ook maar commentaar geleverd wordt heeft u al weer een antwoord klaar.
    Indien iemand een eigen mening over dit forum heeft zitten jullie er bovenop.
    jullie doen uitlatingen alsof jullie dit forum hebben uitgevonden, dus niet.
    en jullie zijn ook niet de enige florida experts. De moderatoren hebben ook niet altijd gelijk, dit wil niet zeggen dat ik hun werk niet waardeer.
    Laat mensen toch eens hun eigen mening neerschrijven zonder gelijk belerend te moeten antwoorden.Vraag je eens af waarom mensen die al jaren op het forum zitten ineens niet meer schrijven. Dit werd mij zelfs op Schiphol verteld.
    Voor een preek ga ik naar de kerk.
    Ik erger me nu al zolang aan sommige z.g. Floridaexperts, ik stop met dit forum.
    Jammer voor alle goede tips, maar ik ben inmiddels al zo vaak geweest naar Florida geweest dat dit ook wel lukt zonder dit Forum.

    mvg

  8. Top | #8
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: sb158581

    Ik denk dat je een heel verstandige beslissing hebt genomen.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Even voorstellen: sb158581

    het lijkt boven op het nieuw wel.
    en vergeet je vooral niet voor te stellen als nieuweling want je krijgt de wind van voren .erg jammer zo jaag je ook mensen weg.voor de rest is het wel ok.

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: sb158581

    En dan zeuren we ook nog over het gebruik van leestekens
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •