Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Hotelervaring gevraagd: Sonesta Resort Orlando, Davenport

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Sonesta Resort Orlando, Davenport

    Ben op het internet wat informatie tegengekomen over townhouses op het nieuwe Sonesta Resort Orlando, volgens mij ook wel Tierra Del Sol Resort genoemd.

    Ik ben er in mei langs gereden, toen was het nog 1 grote bouwput. Zelf kom ik er niet achter wanneer het klaar zal zijn.

    Weet iemand dit toevallig?
    Het lijkt mij een erg mooi resort om volgend jaar april/mei naar toe te gaan.
    Laatst gewijzigd door nancy1; 18-09-08 om 20:11.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Sonesta Resort Orlando / Tierra Del Sol Resort - Davenport

    Hoi Nancy,

    In april reden wij er dagelijks langs en nu ook weer dagelijks, maar heb het idee dat ze in 5 maanden tijd maar weinig opgeschoten zijn met de bouw 8-[. Het lijkt wel of het stil ligt...

    Groetjes vanuit Davenport,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 11:20. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: Sonesta Resort Orlando / Tierra Del Sol Resort - Davenport

    Jammer hoor. We zullen dit zeker in gedachten houden voor een volgende keer!
    Dit keer dan weer in een villa

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Sonesta Resort Orlando / Tierra Del Sol Resort - Davenpor

    Volgens de website heet het wel degelijk Sonesta Resort Orlando, Sonesta gaat het resort namelijk uitbaten. Tierra del Sol is de projectontwikkelaar.

    Wat ik uit de info opmaak is dat medio 2009 pas alle huizen zullen zijn opgeleverd en de verdere faciliteiten zullen worden opgeleverd voordat/zodra het park aan Sonesta wordt overgedragen ter exploitatie. Wanneer dat dan ook mag zijn ...?

    Laatste info is uit mei: http://www.tierradelsolresort.com/pd...eric_final.pdf

    In die info wordt al gesproken over het moeilijker kunnen verkrijgen van financiering door de toekomstige woningeigenaars. Of de nu uitgebarsten kredietcrisis hier verder roet in het eten gaat gooien? Ik hoor in ieder geval al veel berichten van vastgoedontwikkelaars dat ze moeite hebben hun ontwikkelingen gefinancierd te krijgen. Zie ook het laatste bericht daarover m.b.t. de ontwikkelaar van de faciliteiten voor de Olympische Spelen in London in 2012.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •