Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: www.hawkscay.com: verschillende tarieven hotels/motels

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard www.hawkscay.com: verschillende tarieven hotels/motels

    Hoi Liefhebbers !,

    Nog een maandje en dan begint onze eerste trip naar florida.
    Dankzij dit forum en de reactie's op mijn eerdere topic zijn we helemaal klaar om te gaan...

    Heb nog een klein vraagje?

    Als ik online een hotel/motel wil boeken geven ze wel 5 of meer verschillende rates? zoals Standard rates, Best Rates, AAA rates etc., het lijkt allemaal dezelfde kamer maar er zit best wel verschil in de prijs?

    kan iemand mij dit nader verklaren?

    Mensen trouwens goede ervaringen met priceline ?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard

    De titel van de topic is wel erg lomp...... mijn knip en plakwerk is een beetje mislukt

    het is dus verschillende tarieven hotels/motels !

    I'm Sorry ops:

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: www.hawkscay.comerschillende tarieven hotels/motels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969
    Hoi Liefhebbers !,

    Nog een maandje en dan begint onze eerste trip naar florida.
    Dankzij dit forum en de reactie's op mijn eerdere topic zijn we helemaal klaar om te gaan...

    Heb nog een klein vraagje?

    Als ik online een hotel/motel wil boeken geven ze wel 5 of meer verschillende rates? zoals Standard rates, Best Rates, AAA rates etc., het lijkt allemaal dezelfde kamer maar er zit best wel verschil in de prijs?

    kan iemand mij dit nader verklaren?

    Mensen trouwens goede ervaringen met priceline ?
    Nee hoor, dat is exact dezelfde kamer, ga maar voor best rate, dat is meestal de goedkoopste.
    Waarom ze het zo doen snapt niemand, wie boekt nou AAA rate, als best rate goedkoper is.

    Priceline is verscheidene malen hier op het forum besproken, en alles wat ik erover heb gelezen is positief, ik heb het zelf ook een keer geprobeerd, en het ging prima.
    Eric

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: www.hawkscay.comerschillende tarieven hotels/motels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Nee hoor, dat is exact dezelfde kamer, ga maar voor best rate, dat is meestal de goedkoopste.
    Waarom ze het zo doen snapt niemand, wie boekt nou AAA rate, als best rate goedkoper is.

    Priceline is verscheidene malen hier op het forum besproken, en alles wat ik erover heb gelezen is positief, ik heb het zelf ook een keer geprobeerd, en het ging prima.
    Eric
    Oke bedankt Eric, via jou ben ik bij Best Western in Keywest terecht gekomen en daar hanteren ze inderdaad die verschillende rates.
    Ik ga daar even 1 of 2 nachtjes boeken... is daar genoeg te doen/zien om twee nachten te blijven of is 1 nacht genoeg. (ben wel met een kleine meid van 2,5)

    Groet,

    Henri

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Wat ons overkwam bij een hotel was dat ze een internet aanbieding hadden, die veel goedkoper was dan wanneer je ze belde. Verder heb ik bij een ander hotel meegemaakt dat het telefonisch volgeboekt was, maar dat je via internet nog wel kon boeken. Als je lid bent van de ANWB kun je trouwens gewoon de AAA rate vragen.

    Bai,

    Maartje

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: www.hawkscay.comerschillende tarieven hotels/motels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969
    Oke bedankt Eric, via jou ben ik bij Best Western in Keywest terecht gekomen en daar hanteren ze inderdaad die verschillende rates.
    Ik ga daar even 1 of 2 nachtjes boeken... is daar genoeg te doen/zien om twee nachten te blijven of is 1 nacht genoeg. (ben wel met een kleine meid van 2,5)

    Groet,

    Henri
    Hallo, reageer beetje laat, maar heb even wat weinig tijd.
    Het Best Western op Key West is een heerlijk hotel, met een schitterend zwembad (zie website met live webcam), waar je makkelijk een paar daagjes kunt blijven, juist met die kleine, even een rustpunt in je vakantie.
    Als je meer wilt wten over dat hotel, roep je maar, ben er al 3 x een week geweest
    Eric
    Eric

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: www.hawkscay.comerschillende tarieven hotels/motels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Hallo, reageer beetje laat, maar heb even wat weinig tijd.
    Het Best Western op Key West is een heerlijk hotel, met een schitterend zwembad (zie website met live webcam), waar je makkelijk een paar daagjes kunt blijven, juist met die kleine, even een rustpunt in je vakantie.
    Als je meer wilt wten over dat hotel, roep je maar, ben er al 3 x een week geweest
    Eric
    Hoi, ja ik had op je weblog al gelezen dat je het erg druk hebt met je nwe huis (zit er netjes uit trouwens)

    Heb het hotel nog niet geboekt, maar denk dat ik dat vanavond of morgen even ga doen! Is het trouwens makkelijk om vanaf daar naar het centrum te gaan? Ga je dan met je auto of neem je ander vervoer?

    Groet,
    Henri

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: www.hawkscay.comerschillende tarieven hotels/motels

    Leuk dat mijn web-log zo bekeken wordt. Jammer genoeg moet ik starks mijn computer inpakken, dus een paar dagen zonder web-log en forum.
    Maar ja, dan schiet ik tenminste een beetje op, anders duik ik steeds achter de computer.
    Er zijn twee mogelijkheden om naar het centrum te komen:
    1 met de auto, 5 a 10 minuten (rustig) rijden, maar het kan lastig zijn om te parkeren, vooral als je daar niet zo bekend bent, en verder is er een busje, wat op vaste tijden (geloof 1 x per uur) via nog een paar hotels naar het centrum shuttelled.
    Ik nam altijd de auto, omdat ik weet waar ik kan parkeren, maar als je het jezelf makkelijk wilt maken, neem dan dat busje. (info ligt bij de receptie)
    Eric

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Wij reden in Key West vanaf ons hotel zelf naar het centrum, waar men ons een parkeergarage aanbevolen had. Vandaaruit kon je met een shuttlebusje, maar wij vonden het veel leuker om dat stukje te lopen, kon je meteen wat van het rustige, oude Key West zien. We zijn er zelf maar 1 nachtje gebleven, hebben rondgelopen in het centrum, de zon in de zee zien zakken en al het vermaak eromheen bekeken. Was hartstikke leuk, maar we hadden geen spijt dat we maar 1 nacht hadden geboekt. Denk niet dat je je er een tweede dag zou vervelen, maar ik denk dat je dan echt iets zou moeten ondernemen.
    Ik vond Key West trouwens wel heel apart qua sfeer. Het was ons afgeraden vanwege het hoge toeristische gehalte, zou wat run-down zijn, maar dat viel ons allemaal reuze mee. Ik had het niet willen missen!

    Bai,

    Maartje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •