Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: Hendrik

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Hendrik

    Hallo, samen met mijn gezin, vrouw, zoon van 13 en dochter van 15 gaan we in december naar Florida. eerst 2 dagen Miami, daarna 5 dagen Key Largo om te duiken, vervolgens 8 dagen fort Meyers. Tips over duiken (we zijn allen gebrevetteerd), Miami, de rit van key Largo naar fort Meyers zijn zeer welkom.

    vast bedankt,
    Hendrik

  2. Top | #2
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Even voorstellen: Hendrik

    Hallo Hendrik
    Voor bezitters van een duikbrevet zijn in Key west en Key largo mogelijkheden te over. Je kunt ter plekke bekijken wat je wilt gaan doen en met welk bedrijf je wilt duiken. Neem de Tamiami trail om naar fort Meyers te rijden dan kun je onderweg Shark valley , Big Cypress National Preserve, het kleinste postkantoor van Amerika en Ten Thousand Islands aandoen.
    Harm

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: Hendrik

    Hoi Harm,

    dank je voor de reactie, ik heb je reisverslag ook gelezen, leuk verslag met mooie foto's. bedankt voor de tip over de Tamiami trail..

    groeten,

    Henk

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker chantalm88's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    38

    Standaard Re: Even voorstellen: Hendrik

    hoi Henk,

    Inderdaad zijn er duik plekken genoeg, als je wilt duiken wordt het aangeraden om het boven in de keys te doen omdat daar de riffen het langst beschermd zijn. kijk is op www.diveflakeys.com wij gaan daaar ook duiken zoals 't er nu uitziet, het enige wat voor ons nog roet in het eten kan gooien is de verwoestende orkanen die langs zijn gekomen!!! Dus voor ons horen wij volgende week of het door gaat!!!

    Ook hebben ze in Crystal River.. vrij hoog (golf van Mexico) een duikvereniging zittendie als enige ter wereld een manatee specialty aanbieden voor duikers, je gaat dan in de ochtend snorkelen met manatees en in de middag ga je duiken in king spring en dan heb je 1 uurtje theorie (25 min film/25 min presentatie) en dna ben je gebreveteerd!! Vrij leuk en uniek natuurlijk dat kunnen niet veel duikers uit nederland zeggen... Ik zou zeggen neem een kijkje op onze website en dan kan je in de gaten houden hoe het ons is vergaan tijdens het duiken op de keys en duiken in crystal river

    www.amerikatrip2008.blogspot.com

    gr. Chantal



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •