Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 19 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 185

Onderwerp: Disney's Magic Kingdom

  1. Top | #81
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    voor mij is Disney niet alleen Prinsessen en Mickey Mouse maar vooral dat alles er zo goed uitziet, het schoon is, de mensen vriendelijk zijn, er overal een verhaal achter zit en, en, en...
    het Disney gevoel dus En dat kun je niet uitleggen... Ik wordt er altijd erg vrolijk van..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #82
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Helemaal eens met Cindy en Mushu...MK is sfeer! Mainstreet vind ik eigenlijk het allerleukst van het hele park (en nee...dan hoef ik niet eens persé iets gekocht te hebben in de winkeltjes). Gewoon zo'n heerlijk kneuterig sfeertje. De attracties kan ik inmiddels dromen. Komende vakantie hebben we slechts 2 dagen om alle Disneyparken te 'doen'. Voor de attracties gaan we niet naar MK (hoewel we Jungle Cruise niet over zullen slaan), maar we willen zeker even sfeer snuiven.

    Mijn favoriete park is toch eigenlijk Epcot. Voelt misschien het minst 'Disney', maar ik vind het een heerlijk park! Studio's vind ik leuk...heb het minst met AK, hoewel daar idd ook wel heel gave attracties zijn (Dinosaur, safari, it's tough and de Expeditie).

  3. Top | #83
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Stja na 28 keer parijs en 10 keer orlando ken ik het ook uit mijn broekzak ....makkelijk is dat je niet hoeft te lopen met plattegronden en ik weet elke wc zijn dus moet je hoognodig weet ik altijd wel een plekje .
    Wij vinden het top dat we kunnen wandelen en alles en iedereen kunnen afkijken inplaats van we moeten hierin en daarin neeeje bij ons is het the easy way zaaaallliigg . En erna zalig in een disneyhotel slapen gewoon supergoed zijn ze ! En de man in het securetyhuisje die roept ....you belong here........pfffff krijg heimwee

  4. Top | #84
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Gewoon een leuk filmpje.
    Tinker Bell's Magical Nook meet-and-greet with Disney Fairies at Magic Kingdom.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #85
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    14

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Afgelopen april in Magic Kingdom geweest, vooral gedaan voor onze dochter (van bijna 4), ik heb zelf erg weinig met dit soort attractieparken. Ook MK heeft daar geen verandering in weten te brengen. Dat het voor kinderen een heel leuke ervaring is of kan zijn begrijp ik nog wel, maar wat volwassenen er toch aan vinden zal ik nooit begrijpen, maar ja smaken verschillen. Komt misschien ook wel door de drukte, die kennelijk nog lang niet op zijn hoogtepunt was, ik vind een half uur of langer in de rij staan voor een "attractie" al te veel.

    Maar goed mijn dochter heeft het denk ik heel leuk gehad en daar hebben we het dan voor gedaan.
    2002 Houston, 2003 NoordOost Amerika, 2004 ZuidWest Amerika, 2005 NoordOost Amerika/Canada, 2007 New York, 2008 NoordWest Amerika/Canada, 2011 Florida, 2013 Florida.

  6. Top | #86
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    @HarIre:
    Bedankt voor het delen van je ervaring. Je bent echt niet de enige die er zo over denkt.
    En zoals je zegt: je kind heeft er van genoten, en jij hebt genoten van je kind dat het erg leuk vond. Dat vind ik ook heel veel waard.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #87
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Wij vinden eigenlijk alle WDW parken top, en dat zeker niet in de laatste plaats vanwege de sfeer en het "happy" gevoel wat je krijgt van al die vrolijkheid.
    Maar, wij gaan niet lang in een rij staan. Daarom zijn we bij opening daar en blijven tot hooguit 1 uur in de middag. Evt. gaan we dan 's avonds nog even terug voor het vuurwerk.
    We volgen wel een bepaalde route in een park en houden ons daaraan. Scheelt hopen tijd in de wachtrijen.
    Laatst gewijzigd door trails; 06-05-13 om 12:57.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #88
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Graag meningen over het nieuwe deel van MK waar ze veel reclame voor maken, Fantasyland, hoe vonden jullie het? Zijn de huisjes van onze muis enzo nou verdwenen? Ik zag ze niet op de kaart en vond ze zo leuk....

  9. Top | #89
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Yep de huisjes zijn verdwenen .

  10. Top | #90
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ja Mickey's toontown is weg (sinds 2011). Het nieuwe gedeelte is nog niet af in 2014 gaat de mijntrein van de 7 dwergen rijden maar daar wordt nu nog hard aan gewerkt. Verder is Dombo verplaatst naar het nieuwe gedeelte. Er zijn nu 2 Dombo attracties en de rij is interactief (je kan een beeper krijgen en je kinderen in de tent laten spelen totdat de beeper afgaat en je de attracties in mag). Goofy's barnstormer is behouden gebleven maar het uiterlijk is iets aangepast. Verder vind je er het kasteel van het beest (= restaurant Be Our Guest), Enchanted Tales with Belle (Belle vertelt een verhaal met guest interactie) en Under the Sea (verhaal vd kleine zeemeermin in een karretje). Het ziet er mooi uit en past wat meer bij het overige gedeelte van Fantasyland. De attracties zijn natuurlijk vooral op kinderen gericht maar beter van kwaliteit dan veel andere fantasyland attracties.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •