Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 19 EersteEerste ... 9171819
Resultaten 181 tot 185 van de 185

Onderwerp: Disney's Magic Kingdom

  1. Top | #181
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Een ticket voor 1 dag ga je niet goedkoper krijgen dan aan de gate. Op undercovertourist.com zie ik dat ze zelfs wat duurder zijn dan aan de gate (dat schrijven ze er zelf bij). Het voordeel van tickets eerder kopen, is dat je ook eerder fastpasses kan vastleggen (moet je ze wel koppelen aan je MyDisneyExperience). De echt populaire attracties zijn waarschijnlijk niet meer te krijgen op de dag zelf (sommige zelfs een maand vooraf ook niet meer). Maar als je de dag goed voorbereidt dan is er veel mogelijk. Kijk eerst eens wat voor attracties en shows er allemaal zijn die je graag wil doen. Ik heb geen idee wat 5 en 8 jarige jongens leuk zullen vinden en het hangt er ook nog vanaf wat ze durven (al zijn de meeste dingen wel te doen in MK).
    Misschien heb je wat aan deze site: https://www.easywdw.com/easy/magic-k...pass-priority/

  2. Top | #182
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    26

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    @ Mushu Bedankt voor je reactie!
    Waar kan ik zien wat ongeveer de dagtickets kosten voor 2 volwassenen en 2 kinderen? Als ik op de Disney site of andere sites kijk dan zie ik alleen tickets voor meerdere dagen staan.

  3. Top | #183
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Zie hier: https://www.mousesavers.com/disney-w...t-price-chart/
    Prijzen zijn variabel en afhankelijk van welke dag je wil bezoeken. Je kan hier ook zien dan 1-4 dagen duur is en dat het toevoegen van dag 5-6-7-.. relatief goedkoop is. Disney wil het liefste dat je meerdere dagen verblijft. Dagjesmensen zijn gewoon erg duur uit.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #184
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Hallo allemaal,

    Als alles goed gaat, gaan we eind van dit jaar kerst en oud en nieuw in Florida vieren. Nu denken wij dat het misschien wel heel leuk is om op 25 december een park
    te bezoeken.
    Nu hebben wij alle parken al een aantal keer bezocht maar nog nooit met kerst. We twijfelen enorm omdat Magic kingdom qua rides voor ons het minste park is. Wij gaan met onze 2 dochters van 19. Ik denk echter dat het qua sfeer het mooiste park is. Als ik mijn hart laat spreken ga ik het liefst naar Epcot. Ook omdat de nieuwe attractie, ratatouille, open gaat.
    Maar ik ben zo bang dat de sfeer tegenvalt.........
    Wie kan advies geven??? We willen maar 1 dag want we gaan ook naar discovery cove.

    Alvast bedankt!
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  5. Top | #185
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Hoi Mirretje,

    Magic Kingdom is het mooist versierde Disney park, we zijn er afgelopen december geweest (wel voor kerst hoor). Epcot vond ik persoonlijk gigantisch tegenvallen, de kerstversiering was heel weinig en de magie was ver te zoeken.
    Hou er wel rekening mee dat het een gekkenhuis is op eerste kerstdag, vaak worden de parken al heel vroeg gesloten omdat ze capaciteit bereikt hebben. Geen idee hoe het dit jaar zal gaan en of ze vasthouden aan de lagere bezetting en reserverings verplichting, dan zal de situatie heel anders zijn maar dat weet niemand. Mocht je meer inside information willen hebben, we wonen om de hoek bij Disney .


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •