Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 19 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 185

Onderwerp: Disney's Magic Kingdom

  1. Top | #151
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    11

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Staan dagtickets voor Magic Kingdom op datum? Dien je de tickets te gebruiken op de dag dat je hebt ingegeven op de kalender bij het bestellen of ben je vrij om zelf je dag te kiezen wanneer je MK bezoekt? Ik zou ze bij Disney zélf bestellen en we zouden eind juli willen gaan.

  2. Top | #152
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Als het goed is staat er geen vaste datum op maar er zijn wel voor de seizoenen verschillende tickets. Vandaar dat je een datum moet aangeven. Maar kijk even goed bij de voorwaarden!

  3. Top | #153
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    11

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    ok, dankjewel!

  4. Top | #154
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    11

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Wat is over het algemeen de meest rustige dag van de week om MK te bezoeken half/eind juli?

  5. Top | #155
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frouke Bekijk Berichten
    Wat is over het algemeen de meest rustige dag van de week om MK te bezoeken half/eind juli?
    Misschien heb je hier wat aan. Ik weet niet hoe accuraat het is, maar wij hebben er al een kijkje op genomen voor augustus.

  6. Top | #156
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    11

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Deze had ik al uiiiiitgebreid bestudeert, maar ik geraak er tóch niet echt wijs uit. Volgens velen is het sowieso altijd druk, dus ik heb uiteindelijk maar gewoon een dag geprikt die handig uitkwam in ons reisschema (zal een dinsdag worden)

  7. Top | #157
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    11

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ik ben mij nu ook al aan het verdiepen geweest in het gebruik van de Fastpassen. Ik heb ze alle 3 gereserveerd. Kan iemand mij zeggen of mijn attractielijstje tot hiertoe ietofwat haalbaar is? Ik heb er totaaaaaaaaaaaaaaaal géén idee van wat ik mij moet voorstellen van drukte en hoeveel tijd ik voor alles moet uittrekken per attractie zowel mét als zonder FP.
    Mijn planning is als volgt: 7 dwarfs treintje om 8u (zonder FP) dan naar Monsters Inc Laugh Floor rond 8u30 (zonder FP), dan Buzz Lightyear mét FP (tussen 8u15 en 9u15), Splash Mountain mét FP (tussen 9u25 en 10u25) en mijn 3de FP tussen 10u30 en 11u30 heb ik gebruikt voor Big Thunder Mountain. Alvast bedankt!

  8. Top | #158
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Wij plannen de FP altijd voor 's middags. Stel 7 dwarfs en Monsters lopen uit en het wordt later dan 9:15. Wij doen de attracties zonder FP 's morgens en gebruiken de FP's dan 's middags.
    Kijk maar op mijn vlog.

  9. Top | #159
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Het blijft altijd moeilijk om advies te geven en te voorspellen hoe druk het is. Wat ik altijd doe is in ieder geval FP gebruiken voor attracties die ik zeker wil doen.
    De fastpasses die je hebt gereserveerd moeten lukken met die tijden want over het algemeen hoef je niet lang te wachten als je fastpass hebt. Houdt er wel rekening mee dat je van Buzz naar de andere kant vh park moet voor Splash. Een fastpass tot 10:25 betekent dat je tot die tijd (+ 5 minuten volgens mij) kan aansluiten in de fastpass rij dus je hebt best even de tijd. De ochtend gaat er helemaal van afhangen hoe snel je bij de mijntrein bent. Als je om 8:20 aankomt dan kan je er van uit gaan dat je minimaal 1,5 uur in de rij staat zonder fastpass. Voor de mijntrein moet je dus echt even je best gaan doen om te zorgen dat je als een van de eerste daar aankomt. Dat betekent dat je vroeg bij de ingang moet zijn en bij opening heel snel naar het kasteel moet lopen. Daarna op de juiste plaats bij het kasteel gaan staan en zodra de openingsshow voorbij is met de massa naar de mijntrein doorlopen.
    Hier vind je een algemeen touringplan: https://www.easywdw.com/easy/magic-k...pass-priority/
    Deze is duidelijker voor wat je moet doen om je mijntrein te halen en wat je op een drukke ochtend kan verwachten: https://www.easywdw.com/easy/blog/ma...e-train-32918/
    Als je volgens advies hierboven besluit je fastpasses naar de middag te zetten dan is je mogelijkheid om een 4e en volgende fastpass te bemachtigen natuurlijk beperkter. Zelf houd ik daar niet zo'n rekening mee maar dat heeft er mee te maken dat ik al heel vaak geweest ben, waarschijnlijk nog vaak zal gaan en er altijd meerdere dagen ben. Dus wat nu niet gaat, komt morgen wel. Dat maakt het een heel stuk relaxter.
    Maak er een leuke dag van en neem ook je rust om alles eens goed te bekijken of even lekker te eten en bij te komen.

  10. Top | #160
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    11

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Jawadde, dás nog eens een uitgebreid antwoord op mijn vraag! Heb er toch enkele goei tips uit gehaald uit jullie links! Voor ons is het maar 1 dag MK dus tussendoor naar onze villa gaan is geen optie. Daar vind ik de tickets een tiiiiiikeltje te duur voor Wél gaan we na het opgebruiken van de 3 FP een tempootje lager dus het is niet de bedoeling dat we door het park heen razen zonder er écht van genoten te hebben... Ik dacht ná de 3 FP ons rustig ergens op te stellen voor de parade (om hoe laat gaat deze doorgaans door trouwens)? En daarna nog wat rondwandelen en terwijl nog enkele shows/attracties mee te pikken. Welke show mét disneyfiguren is volgens jullie de mooiste en de grootste aanrader?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •