Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 19 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 185

Onderwerp: Disney's Magic Kingdom

  1. Top | #111
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ben benieuw naar New Fantasy land ! Zeker naar the little mermaid ride !
    favorite ! We zouden begin sep gaan (2-12 sep) hopelijk niet te veel volk dan...

  2. Top | #112

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ik ben disney fan dus denk dat ik wel genoegen neem met MK

  3. Top | #113
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Wij gaan met 2 kids dan 3,5 en 1 jaar oud naar Florida. Magic Kingdom wil de oudste sowieso heen voor de parade. Kunnen we omdat ze nog te klein zijn voor attracties Magic Kingdom dan in 1 dag doen of moeten we 2 dagen boeken?
    Entree prijzen zijn aardig hoog dus als 1 dag dan voldoende is scheelt dat weer in de kosten.....en is Animal Kingdom interessant om te bezoeken ondanks dat ze nog niet in attracties kunnen?

  4. Top | #114
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    In WDW zijn de parken gericht op families. Dus weinig heftige attracties en veel mogelijkheden om zelfs met een baby in te gaan! Voor de attracties waar je met baby niet in kan/wil is er child swap. Verder is er in de parken veel te zien en zeker ook in Animal Kingdom. Mijn advies zou zijn om het heel rustig aan te doen zeker met kleine kinderen. Dus liever meerdere dagen dan 1 heel drukke dag.

  5. Top | #115
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Omdat ze zo klein zijn zou ik zeggen neem een tweede dag om alles rustig te bekijken ipv ren je rot door het park omdat het mot.

    Animal kingdom is geweldig zeker met kleintjes omdat dieren nou eenmaal leuk zijn.

    Verhoudingsgewijs is een meerdagen kaart niet veel duurder.
    Dus neem de tijd en geniet van de tijd dat je er bent.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  6. Top | #116
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Hoeveel dagen zijn aan te raden om de parken een beetje goed te bekijken? Wij willen 2 (misschien 3) week richting en eigenlijk wil ik een week uittrekken voor het bezoek aan de Disney parken en Universal.
    Wij gaan met kinderen van 10 en 2. Maar omdat WDW al sinds ik klein was een droom was wil ik toch er voldoende de tijd voor nemen.

  7. Top | #117

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Dit is echt een heel handige link om de parken zo volledig mogelijk te zien en in welke volgorde je dat het beste kan doen:
    https://www.undercovertourist.com/touring-plans/

    Veel plezier! Wij gaan volgende week!

  8. Top | #118
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Een week voor de Disney parken, Universal en Island of Adventure is qua dagen misschien wel genoeg, maar qua vermoeidheid zou ik er zelf niet zo snel voor kiezen. Het slenteren door de parken, de temperatuur en de (mogelijke) drukte kan behoorlijk slopend zijn. Als je niet in een Disney Hotel verblijft of in een hotel bij Universal dan komt daar ook nog reistijd bij. Een voorbeeld: om vanaf de parkeerplaats van Magic Kingdom bij de ingang te komen kost je op drukke dagen zo 30 minuten. Als het heel druk is en je moet wachten op de boot of de monorail dan kan je zo een uur kwijt zijn. Dan ben je nog niet eens binnen......
    Verblijf je niet in een Disney hotel dan komt daar nog reistijd bij naar je hotel of villa. Het kan heel druk zijn op de wegen rondom de parken,
    Een en ander zal schelen als je niet in het hoogseizoen gaat.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Wij willen begin mei gaan dan is het nog goed te doen qua drukte?

  10. Top | #120
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Begin mei is het in ieder geval stukken rustiger dan tijdens de kerstperiode, meivakantie of in de maanden juli/augustus.
    Begin mei heb je wel te maken met feestdagen zoals Hemelvaart, moederdag en op de derde zaterdag van mei Armed Forces Day.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •