Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 19 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 185

Onderwerp: Disney's Magic Kingdom

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard Disney's Magic Kingdom

    Wat vind iedereen toch zo geweldig aan Magic Kingdom? Ja oke, het is leuk en als je in Orlando/Florida bent moet je er ook echt wel eens een kijkje gaan nemen. Maar om nou je hele vakantie alleen maar pretparken te bezoeken.. nee dankje. Ik weet niet wat het was, misschien had ik er wel meer van verwacht, maar Euro Disney vind ik persoonlijk leuker. Ligt dat nou aan mij of heb ik gewoon het verkeerde park bezocht?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Ik hoop dat je niet alleen Magic Kingdom hebt bezocht. Juist Animal Kingdom en Epcot kun je nergens anders ter wereld vinden...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Magic Kingdom, geweldig of tegenvaller?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mellie
    Wat vind iedereen toch zo geweldig aan Magic Kingdom? Ja oke, het is leuk en als je in Orlando/Florida bent moet je er ook echt wel eens een kijkje gaan nemen. Maar om nou je hele vakantie alleen maar pretparken te bezoeken.. nee dankje. Ik weet niet wat het was, misschien had ik er wel meer van verwacht, maar Euro Disney vind ik persoonlijk leuker. Ligt dat nou aan mij of heb ik gewoon het verkeerde park bezocht?
    Magic Kingdom vind ik persoonlijk erg leuk, maar als ik zou moeten kiezen voor 1 park, zou ik toch voor Animal Kingdom of MGM gaan.

    Ik begrijp namelijk uit je tekst dat je van de 4 Disneyparken alleen naar Magic Kingdom bent geweest? Dat zou ik inderdaad zonde vinden....
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Magic Kingdom, geweldig of tegenvaller?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mellie
    Wat vind iedereen toch zo geweldig aan Magic Kingdom? Ja oke, het is leuk en als je in Orlando/Florida bent moet je er ook echt wel eens een kijkje gaan nemen.
    Wij hebben onze eerste reis Magic Kingdom maar half gedaan, alleen de dingen die we in eurodisney niet hebben. Maar toen was ik dan ook helemaal "kind-loos". Met mijn zoon ga ik nu altijd heel erg graag naar MK. Hij is helemaal gek van Buzz Lightyear en die "ride" doen we dan meestal ook meerdere keren. Verder zijn er in MK heel veel attracties die zeer geschikt zijn voor kleine kinderen, wat in de andere parken absoluut minder is. En natuurlijk is ToonTown Met Mickey's en Minnie's huisje heel leuk.
    Je beleeft een park heel anders met kids dan zonder.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mellie
    Maar om nou je hele vakantie alleen maar pretparken te bezoeken.. nee dankje.
    Tsja, smaken verschillen. Op dit forum (en het Orlando-forum) zul je een heleboel forummers tegenkomen die daar geheel en al van mening met je verschillen. Ik denk dat ik van de 21 dagen die ik daar ben zo'n 16 dagen in pretparken doorbreng, 2 dagen kwijt ben aan honkbal in St. Petersburg en de resterende drie dagen wat anders doe, waarvan shoppen een hoofdbezigheid is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mellie
    Ik weet niet wat het was, misschien had ik er wel meer van verwacht, maar Euro Disney vind ik persoonlijk leuker. Ligt dat nou aan mij of heb ik gewoon het verkeerde park bezocht?
    Zie ook het eerste stukje. Zonder (kleine) kinderen zijn er andere parken die interessanter zijn. De Disney-parken MGMStudio's en Epcot Center vindt ik persoonlijk echte aanraders, met Epcot als onbetwiste eerste. Veel te zien en te doen op het gebied van techniek en toekomst, en natuurlijk de landenpaviljoenen.
    Buiten Disney: Universal Studio's. Heb ik jaren uitgesteld, maar dit jaar is zoonlief 5 jaar en oud genoeg om daar eens te gaan kijken.

    O ja, zonder kinderen is het ook makkelijker om 's avonds nog lekker uit te gaan, bijvoorbeeld naar Disney's Pleasure Island of de Boardwalk van Universal. Mijn ervaring is dat de dagen met kids vaak vroeg beginnen en dan ook vroeg eindigen. Da's een aanpassing van je ritme en je mogelijkheden. Het went.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Magic Kingdom, geweldig of tegenvaller?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mellie
    Wat vind iedereen toch zo geweldig aan Magic Kingdom?
    Disney Parijs is een nieuwere kopie van het Magic Kingdom in Orlando (en dat eigenlijk van Disney Anaheim)
    Vandaar dat misschien Magic Kingdom wat ouder overkomt. maar....
    Het gaat niet om het Magic Kingdom, maar om het gehele Disneygevoel, met maar liefst 4 pretparken, de waterparken, Disneyvillage, de monorail, alle hotels al die Disneybussen enz.enz.
    In Parijs ben je in een, hoogstens twee dagen uitgekeken, terwijl je in Orlando aan een week nog niet genoeg hebt.
    Vandaar dat we Disneyworld wel zeker GEWELDIG vinden, en zelfs mensen die niet van pretparken houden hier overstag gaan, en verliefd op Orlando worden. !!!!
    Eric

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Dan heb ik denk ik toch niet het Disney gevoel.. MK was leuk, de parade's waren mooi en de atracties waar ik in geweest ben waren ook hartstikke leuk, maar ik heb het wel gezien. Volgende keer zou ik trouwens wel terug gaan, maar dan naar een ander Disney park. Als je alleen voor het MK gaat kun je naar mijn mening net zo goed naar het park in Parijs gaan. Maar ik vind wel dat het park in Amerika meer op kinderen gericht is. Universal en Seaworld zijn trouwens ook aan te raden.

  7. Top | #7
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Magic Kingdom.....ben ik helemaal verliefd op, vooral op die mega caroussel met de paarden, daar MOET ik echt in!! Het kasteel, alle disney figuren, ja Magic is het echt wel hoor.......

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mellie
    Dan heb ik denk ik toch niet het Disney gevoel.. MK was leuk, de parade's waren mooi en de atracties waar ik in geweest ben waren ook hartstikke leuk, maar ik heb het wel gezien. Volgende keer zou ik trouwens wel terug gaan, maar dan naar een ander Disney park. Als je alleen voor het MK gaat kun je naar mijn mening net zo goed naar het park in Parijs gaan. Maar ik vind wel dat het park in Amerika meer op kinderen gericht is. Universal en Seaworld zijn trouwens ook aan te raden.
    Niet als je al in Amerika woont . Maar goed, die is flauw. Magic Kingdom in Disney World is inderdaad meer op kinderen gericht, want de andere parken hebben daar weer minder voor. Voor kleine kinderen hebben MGM Studios en Epcot Center (mijn favoriet!) niet veel te bieden.
    Wij bezoeken MK altijd wel even, maar het grootste deel van onze tijd brengen we door in Epcot, meestal.
    In Europa is er alleen het ene park, dus logischerwijs zit daar dan ook meer voor volwassenen bij. Bij MK wordt ook geen alcohol geschonken in de restaurants, want het is een park voor families met kleine(re) kinderen.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Ja het viel me ook op dat er nergens wiet verkrijgbaar was. Vond dat echt vreemd. Hebben ze dat in het Europa gedeelte van Epcot wel? :wink:

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    :lol: Nee, want Nederland is er niet vertegenwoordigd :shock: .
    Dat is trouwens iets, wat ik best jammer vind, ik denk, dat Nederland er een heel leuk paviljoen zou kunnen hebben 8) .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •