Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 19 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 185

Onderwerp: Disney's Magic Kingdom

  1. Top | #131
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Jungle Cruise vind ik altijd erg leuk. De woordgrappen zijn al jaren hetzelfde en super flauw maar dat maakt het ook weer leuk. Winnie the Pooh doe ik alleen als er bijna geen rij staat of als ik een fastpass over heb. Niet een van de sterkste attracties maar voor kleine kinderen zeker leuk en voor volwassenen vermakelijk. Ik ben wel een fan van Tigger en Eyore..... De ride is waarschijnlijk populair omdat het in Fantasyland ligt en het voor alle leeftijden (en kinderen) geschikt is.
    De Seven Dwarfs Mine Train is nieuw dus populair. Geen heel bijzondere of spannende achtbaan maar wel mooi gemaakt. En als je photopass hebt dan krijgt je niet alleen een foto maar ook een heel grappig filmpje van de rit!
    En ja die site van easywdw is super handig. Erg gedetailleerd en mooie foto's en gratis goed advies. Er zijn trouwens meer van die gekken. En ook veel gekken die de blogs op zijn site altijd lezen .

  2. Top | #132
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ok, bedankt voor de toelichting.
    Op dit moment neig ik er naar om de dag te starten in Frontierland. We kunnen dan meteen naar Big Thunder Mountain gaan. Op zich vinden wij de openingsshow niet zo spannend, dus daar hoeven we niet op te wachten.
    Vervolgens misschien Fastpasses vastleggen voor Splash Mountain. Ook wil ik een fastpass vastleggen voor Space Mountain en seven dwarfs. De vierde ter plaatse daar ga ik nog over nadenken.
    Leuk leuk leuk!! Lekker plannen!!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #133
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Als je direct naar Frontierland gaat dan kan je Splash Mountain misschien nog zonder fastpass doen. Eerst Big Thunder en dan Splash. Dan kan je die fastpass voor Jungle cruise gebruiken. De vierde fastpass zou Pirates of the Caribbean, Haunted Mansion of Buzz Lightyear kunnen zijn. Little Mermaid is op bepaalde momenten (meestal 's avonds) goed te doen ruim onder de 20 minuten. En als alles druk is en jullie willen even wat rust dan zijn de People Mover of Carousel of Progress (beide in Tomorrowland) ook vaak goed te doen.

  4. Top | #134
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ja dat is wel een goed idee idd. Haunted Mansion vind ik ook erg leuk. Maar uiteraard wil ik ook attracties doen, die we in 2011 niet gedaan hebben en die we ook niet in Parijs hebben gedaan.
    Ik ga alles even op een rijtje zetten en dan ga ik rond 25 april de tickets online kopen!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #135
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ik heb net een soort van miniplan opgesteld voor ons bezoek aan Magic Kingdom op maandag 22 mei.
    We starten in de ochtend in Frontierland. Volgens de website easyWDW, wachten veel mensen op de openingsshow bij het kasteel. Wij hopen dan redelijk snel Big Thunder Moutain te kunnen doen. Daarna een fastpass vastgelegd voor Splash Mountain. Hierna duiken we de Haunted Mansion in met een fastpass. In de tussentijd misschien nog een keer Big Thunder of Splash Mountain.
    Helaas was seven dwarfs niet meer te plannen voor de ochtend of middag op die dag met een fastpass. We hebben ook nog een fastpass voor Space mountain in de middag.
    Voor de rest zien we het wel. Dit zijn de attracties die we echt graag willen doen. De overige attracties moeten we ter plaatse even bekijken ivm de wachttijden.

    Ik krijg steeds meer zin in de vakantie!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  6. Top | #136
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Kijk op de dag zelf ook nog of je de fastpasses kan aanpassen. Stel dat je zonder fastpass redelijk snel in Splash kan, dan kan je die fastpass misschien ter plekke nog omzetten naar Pirates of iets anders. Ook blijven kijken of er fastpasses voor de 7 dwergen vrijkomen, kan zomaar gebeuren. Nadat je alle drie de fastpasses gebruikt hebt, kan je voor een vierde gaan. Verder heerlijk genieten en af en toe even rust nemen in een restaurant, winkel, of kijkend naar bijvoorbeeld een show of de Dapper Dans.

  7. Top | #137
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ik zou zelf voor de Haunted M geen fast pass vast zetten maar aan een andere atractie besteden
    De Haunted M is altijd kort qua wachtijd

  8. Top | #138
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Bedankt voor het meedenken. Ik zal de Seven Dwarfs in de gaten blijven houden. Wellicht zet ik de Haunted mansion nog om voor iets anders.
    Ik zag wel dat er behoorlijk wat attracties zijn bijgekomen sinds 2011. Ik ben benieuwd!
    In 2011 zijn we volgens mij ook op een maandag naar Magic Kingdom geweest. We konden toen in de ochtend zonder al te lang te hoeven wachten in zowel Big Thunder als Splash Mountain.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #139
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    In oktober is het de bedoeling dat mijn ma en ik naar de not so scary haloween party gaan met zijn tweeen, mijn man en zoon zetten ons daar af om vervolgens zelf naar de horror night in universal te gaan
    Maar nu .... is er een guest drop off bij het Magic Kingdom ?

  10. Top | #140
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ja hoor. De Guest Drop Off zit bij het Ticket en Transportation Center.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •