Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 185

Onderwerp: Disney's Magic Kingdom

  1. Top | #171
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frouke Bekijk Berichten
    Deze had ik al uiiiiitgebreid bestudeert, maar ik geraak er tóch niet echt wijs uit. Volgens velen is het sowieso altijd druk, dus ik heb uiteindelijk maar gewoon een dag geprikt die handig uitkwam in ons reisschema (zal een dinsdag worden)
    Toevallig staat er nu een heel blog op easywdw die jouw vraag probeert te beantwoorden. Als je het leest, kom je tot de conclusie dat het niet heel veel uitmaakt en het ook slecht te voorspellen is wat een goede dag is. https://www.easywdw.com/easy/blog/do...magic-kingdom/

  2. Top | #172
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Daarbij vind ik druk of niet druk/rustig voor magic kingdom
    toch niet te vergelijken met nederlandse(belgse) begrippen voor een rustig dagje
    pretpark hoor...
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #173
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Hoi, iemand nog tips voor dit park, ik heb nog behoorlijk wat vragen aangezien dit onze eerste keer MK wordt.

    -Fastpass tickets... welke en vanaf hoe laat? Wij willen met rope drop de SD mine train doen en daarna in de ochtend bijv winnie the pooh en Ariël. Verder de Moutains... we hebben 2 zoons van 12 en bijna 15. Wat moeten we gezien hebben?

    -Hoe lang duurt het om van de parkeerplaats naar de ingang te komen? Boot of monorail? Is het überhaupt te doen om smiddags nog even naar ons huurhuis te gaan als het druk is? ( ongeveer 10 min. Van t park verwijdert)

    -Als je je creditcard koppelt aan je Magic band kan je dan ook met je magic band betalen bij restaurants in de parken en Disney Springs? Of is dat alleen mogelijk als je in een Disney hotel verblijft?

    -Waar kan je het beste eten? Nog een lekkere snack die we gegeten moeten hebben?

    Alle tips zijn welkom

  4. Top | #174
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Hoi, iemand nog tips voor dit park, ik heb nog behoorlijk wat vragen aangezien dit onze eerste keer MK wordt.

    -Fastpass tickets... welke en vanaf hoe laat? Wij willen met rope drop de SD mine train doen en daarna in de ochtend bijv winnie the pooh en Ariël. Verder de Moutains... we hebben 2 zoons van 12 en bijna 15. Wat moeten we gezien hebben? Welke? Voor de attracties die jullie echt niet willen missen. Die tijd die je zelf handig vindt. Als je alle fastpasses in de ochtend inplant dan kan je daarna nog een nieuwe fastpass proberen te scoren (dus nadat de drie eerste fastpasses gebruikt zijn). Als je de derde pas in de middag of laat in de avond plant dan kan je dus voor die tijd geen andere fastpass krijgen. Maar fastpasses op de dag zelf zijn toch al niet makkelijk te verkrijgen dus persoonlijk vind ik het belangrijker goede fastpasses te nemen op voor mij handige tijden. Winnie the Pooh is vaak lang wachten dus handig met fastpass. Ariel is over het algemeen aan het eind van de dag goed te doen wat wachttijd betreft. Ik weet niet waar jullie zoons van houden maar Splash Mountain is denk wel een aanrader voor die leeftijd. Verder is Buzz Lightyear ook altijd leuk (zoek vooraf op internet op waar je op moet richten zodat je iedereen versteld kan doen staan van je score ).

    -Hoe lang duurt het om van de parkeerplaats naar de ingang te komen? Boot of monorail? Is het überhaupt te doen om smiddags nog even naar ons huurhuis te gaan als het druk is? ( ongeveer 10 min. Van t park verwijdert). ​Weet niet hoe lang het duurt, afhankelijk ook van waar je op de parkeerplaats staat. Misschien 15-30 min? Boot blijkt vaak iets sneller als het druk is maar gewoon doen waar je zin in hebt want heel veel maakt het niet uit. Als jullie huurhuis zo dichtbij is, kan je goed in de middag even weg vh park en dan later weer terugkomen. Maar is altijd wel gedoe natuurlijk.

    -Als je je creditcard koppelt aan je Magic band kan je dan ook met je magic band betalen bij restaurants in de parken en Disney Springs? Of is dat alleen mogelijk als je in een Disney hotel verblijft? Volgens mij alleen mogelijk als je in een Disney hotel verblijft.

    -Waar kan je het beste eten? Nog een lekkere snack die we gegeten moeten hebben? In MK? Waar houden jullie van? Counter service en/of table service? Favorieten van mij: Crystal Palace en Columbia Harbour House. Snack: genoeg lekkers! De dolewhip is wel een bekende in ieder geval (en erg lekker en fris).

    Alle tips zijn welkom

  5. Top | #175
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    In MK? Waar houden jullie van? Counter service en/of table service? Favorieten van mij: Crystal Palace en Columbia Harbour House. Snack: genoeg lekkers! De dolewhip is wel een bekende in ieder geval (en erg lekker en fris).
    Bedankt voor de uitgebreide reactie. Is Winnie the Pooh sochtends nog te doen zonder fast pass of zou je het risico niet nemen? Zijn er later in de dag daar nog eventueel fastpasses voor te krijgen?

    op zich maakt het ons niet uit of het counter service of table service is, als het maar lekker eten is. Ik las ergens dat ‘Be our guest’ Smiddags erg goed is en counter service dus geen reservering nodig... Heb je hier wel eens gegeten?

    Ik ga eens kijken naar Crystal Palace en Columbia Harbour House....

    de dolewhip....ik heb het idd vaker gehoord maar nog niet geprobeerd. Dus dat gaan we dit keer zeker doen
    Laatst gewijzigd door Mave; 02-05-19 om 08:54.

  6. Top | #176
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Bedankt voor de uitgebreide reactie. Is Winnie the Pooh sochtends nog te doen zonder fast pass of zou je het risico niet nemen? Zijn er later in de dag daar nog eventueel fastpasses voor te krijgen?

    op zich maakt het ons niet uit of het counter service of table service is, als het maar lekker eten is. Ik las ergens dat ‘Be our guest’ Smiddags erg goed is en counter service dus geen reservering nodig... Heb je hier wel eens gegeten?

    Ik ga eens kijken naar Crystal Palace en Columbia Harbour House....

    de dolewhip....ik heb het idd vaker gehoord maar nog niet geprobeerd. Dus dat gaan we dit keer zeker doen
    Winnie the Pooh zal al snel een aardig lange rij hebben. Dat geldt eigenlijk voor alles in Fantasyland. Maar een vierde fastpass zou nog wel een mogelijkheid kunnen zijn. Ik ben dol op Winnie de Pooh maar de attractie vind ik niet echt een fastpass waard, die besteed ik liever aan wat anders. Wel voor als ik al mijn fastpasses gebruikt heb en Winnie is nog beschikbaar.

    Be our Guest is wel leuk en goed te eten. Ze bieden net even wat anders dan de meeste counter service restaurants. Maar een reservering is wel aan te raden! Ook voor de lunch. Dit is het enige restaurant waar je voor de counterservice kan reserveren. Het is ook niet echt counterservice. Je bestelt je eten via een kiosk (scherm) of vooraf al bij de reservering. Daarna ga je ergens zitten en komen ze je bestelling aan tafel brengen. Zonder reservering is de wachttijd erg lang. In de avond is het table service en kan je op audiëntie bij het Beest. Loop na het eten ook even door de andere zalen, elke zaal is anders gethematiseerd. Zie hier mijn verslag: http://washingtontomagic.blogspot.co...its-magic.html Het verhaal over de reservering bij de lunch in het verslag, klopt inmiddels niet meer. Je kan nu op de normale manier reserveren.

  7. Top | #177
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Oh... ik dacht dat je smiddags niet hoefde te reserveren voor be our guest omdat het counter service is en ik zag geen mogelijkheid om te reserveren. Dan zal het dus vol zitten helaas. Leuk om je Blog even te lezen, heb nog alleen de foto’s bekeken maar straks als ik tijd heb ga ik lezen. Dank je wel!

    winnie the pooh hebben ze niet in Disneyland Parijs dus vind ik t wel een must do, ik ga even de wachttijden op de app in de gaten houden om te kijken of ik er een fast pass voor ga gebruiken.

    Bedankt weer voor de tips!

  8. Top | #178
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Quick-Service, at Your Service
    When it comes to breakfast and lunch, our Guests rule! Order from a touch-screen terminal and soon your food will magically appear at your table. For cash orders or special dietary requests, Cast Members are also available to assist you.

    Reservations are strongly recommended for all meal periods.

    dit staat op de wdw website bij Be Our Guest. Je kan ook gewoon lunchtijden kiezen bij de reservering.

    Wat Winnie the Pooh betreft, probeer gewoon een fastpass te scoren of ga in de rij staan. Ik vind een rij vanaf 20 min al lang maar ben dan ook verwend met mijn vele bezoeken en alles al 100x gedaan . Pooh heeft een interactieve rij dus je kan je nog vermaken met de honingmuur ed.
    En als je behoefte hebt aan afkoeling en zitten dan raad ik Carousel of Progress aan. Is eigenlijk een must vanwege de rol in de Walt Disney geschiedenis. En daarna zit je de hele dag met het liedje in je hoofd!

  9. Top | #179
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Ik denk dat er geen tijden beschikbaar zijn, ik probeer t nog wel n andere keer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Wat Winnie the Pooh betreft, probeer gewoon een fastpass te scoren of ga in de rij staan. Ik vind een rij vanaf 20 min al lang maar ben dan ook verwend met mijn vele bezoeken en alles al 100x gedaan . Pooh heeft een interactieve rij dus je kan je nog vermaken met de honingmuur ed.
    En als je behoefte hebt aan afkoeling en zitten dan raad ik Carousel of Progress aan. Is eigenlijk een must vanwege de rol in de Walt Disney geschiedenis. En daarna zit je de hele dag met het liedje in je hoofd!
    Pooh proberen we gewoon gelijk na SD mine train in de ochtend. En anders idd smiddags met een FP. Ik denk dat we meer hebben aan fast passes vanaf 10.00 voor Space Mountain, Splash Mountain en bijv. Jungle C.

    goede tip om naar Carousel te gaan om even uit te rusten, ik hoop sowieso dat t gaat lukken een hele dag want 2 jaar geleden lukte het niet in AK...vandaar mijn idee om smiddags toch even weg te gaan.

  10. Top | #180
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    26

    Standaard Re: Disney's Magic Kingdom

    Helemaal nieuw met Disney tickets hier... er is zoveel info en tips dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
    Wij gaan binnenkort met onze 2 jongens van 8 en 5 jaar naar Florida. Wij willen 1 dag Magic Kingdom doen. Ik zie dat de prijzen super hoog zijn overal, maar ja Disney overslaan is ook geen optie...en het hoort er bij als je in Orlando bent! Via welke site kan ik beste reserveren voor 1 dag ticket? Of kan ik beter daar ergens direct tickets kopen? En welke attracties zijn aan te raden om fastpasses te nemen voor een 8 en 5 jarige?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •