Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 41

Onderwerp: Huis / Villa / Condo gezocht: Cape Coral

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    2

    Standaard Huis / Villa / Condo gezocht: Cape Coral

    cape coral wordt ook wel genoemd t venetie van florida en heeft erg veel kanalen en meren die deels aangesloten zijn op de rivier en mexicaanse golf. ik heb er in juni ee huis gekocht met zo,n direkte toegang tot de mexicaanse golf . je kan er zo naar sanibel en andere eilanden varen schitterend en als je vragen hebt kun je die stellen

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    enschede
    Berichten
    39

    Standaard Villa zonder "kooi" in Cape Coral

    Ik heb een aantal mooie villas gezien in Cape Coral zonder de bekende "kooi". Weet iemand of het verstandig is om daar een "openluchtzwembad" te hebben?

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa zonder "kooi" in cape coral

    Voor Cape Coral gelden dezelfde omgevingsfactoren als in de rest van Florida. Niets meer, niets minder.

    De kooi heeft als eerste doel het buitenhouden van ongedierte (vliegend, zwemmend, lopend, kruipend en al dan niet met scherpe tanden). Dus zonder "kooi" heb je een grotere kans dat dat ongedierte je zwembad en/of je patio gaat bevolken. Met een kooi is die kans er ook altijd nog, want er zodra de kooi niet volledig dicht is (gaten, kieren, scheuren) lukt het altijd wel een beest om binnen te komen.
    Ik laat mijn zoon ook altijd voordat hij mag ggaan zwemmen even door het raam kijken of hij iets ziet, dan een rondje door de kooi te maken, mij even te melden dat er niets is en dan pas het water in te duiken. Better safe then sorry!

    Als tweede / extra "voordeel": het houdt een klein beetje de zonnestralen buiten. Een klein beetje, dus het maakt met onze (mijn en mijn zoons) zeer blanke huidje vaak net het verschil tussen een lekker zonnetje met dito kleurtje, danwel de vergelijking aangaan met de geserveerde kreeften bij Red Lobster .....

    Ikzelf ga dus liever voor een villa mét kooi. Het is helemaal aan jezelf om te bepalen wat jij belangrijk vindt. Of vraag de eigenaar / verhuurder van de villa eens wat de reden is van de afwezigheid van de kooi. Misschien hebben ze een hele goede reden.

    Anderzijds: bij alle hotels en appartementencomplexen zie je bij de gemeenschappelijke pools nooit een kooi. Wel vaak een hek(je) eromheen om de grootste maat ongewenste gasten (menselijk en dierlijk) buiten te houden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-03-09 om 10:16.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    enschede
    Berichten
    39

    Standaard Re: Villa zonder "kooi" in cape coral

    Om precies dezelfde redenen die jij aangeeft heeft een kooi voor mij ook de voorkeur maar deze villa,s zien er zo mooi uit, en zonder kooi lijkt het vrijer en opener.

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa zonder "kooi" in cape coral

    Wij huren al jaren villa's met kooi en heb me er nog nooit minder vrij door gevoeld. Wel wat veiliger, zeker aangezien ik een kind heb.

    Maar zoals ik al zei: jij kunt het best beslissen wat te doen, op basis van wat jij ervan denkt en voelt. 't Is gewoon voor iedereen weer anders.

    Succes!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Villa zonder "kooi" in cape coral

    Wat ook prettig is, `s avonds in het volle licht je boek lezen, zonder last te hebben van muggen, nachtuiltjes ed.
    Wij vonden het ideaal. Zagen een gat in de markt voor Nederland, alle tuintjes met horgaas afzetten.

  7. Top | #7
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Villa zonder "kooi" in Cape Coral

    Wij hebben net in een villa in Cape Coral gezeten, ik denk dat je daar echt een kooi wil. Er is erg veel water, Mangroves e.d. zelfs in de kooi hadden we 's avonds last van muggen.
    De villa had een bootdeck en daar kon je echt niet vertoeven na zonsondergang. Overigens komen in Cape Coral slangen voor, heb ik gehoord, de villa waar wij zaten had een leguaan in de tuin, de eigenaren waren daar dolblij mee want die houdt de slangen weg.
    Laatst gewijzigd door sonja; 27-05-09 om 21:02. Reden: typefout

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    enschede
    Berichten
    39

    Standaard Re: Villa zonder "kooi" in Cape Coral

    Ik heb ondertussen een villa met kooi gehuurd in cape coral. Gelukkig maar na het lezen van bovenstaand bericht. muggen, slangen, leguanen..... lang leve de kooi!:-\"

  9. Top | #9
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Villa zonder "kooi" in Cape Coral

    Voor Cape Coral kan ik niet spreken, maar in veel counties (ook waar ik mijn huis heb) is een screen cage of een omheining om het zwembad verplicht en voorwaarde om een homeowners insurance (die ook liability dekt) te krijgen. Er is geen lol aan om door de muskieten aangevallen te worden terwijl je lekker naast je zwembad ligt te genieten van de zon. Ze zijn inderdaad niet vreselijk mooi, maar geef mij maar een gescreend zwembad.

  10. Top | #10
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Villa zonder "kooi" in Cape Coral


    Deze leuke jongen zat gelukkig aan de buitenkant van de kooi in de villa in Cape Coral.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •