Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 53 van de 53

Onderwerp: Welke sporten in welke periode?

  1. Top | #51
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Wanneer je richting stadion rijdt, zie je ook particulieren die een parkeerplaats aanbieden, begint met $5 en hoe dichter bij het stadion, hoe duurder. Wij hebben geparkeerd op zo'n parkeerplaats voor $10 en binnen 10 minuten lopen bij het stadion.

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    62

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Wij waren er op een zondag en toen was het in het stadion nog steeds niet heel erg druk (circa 25.000 man). Doordeweeks is het nog iets rustiger. Kaartjes en parkeertickets heb ik ook via de Tampa Rays site gekocht. Ook al is het Tropicana Field al wat verouderd, ik vond het een superleuke dag. Ik vind het zelf wel een voordeel dat het indoor is, want dan zit je niet 4 uur in de brandende zon te bakken en de sfeer is prima.

  3. Top | #53
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Als je honkbal wilt kijken raad ik je aan naar St. Petersburg te gaan. Daar spelen de Tampa Bay Rays, die uitkomen in de hoogste klasse, de MLB. In de periode die je noemt zijn er genoeg wedstrijden. Kijk maar eens in het schedule: http://tampabay.rays.mlb.com/schedul...lendar=DEFAULT

    Veel plezier!!


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •