Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 53

Onderwerp: Welke sporten in welke periode?

  1. Top | #21

    Standaard Re: Sportevenementen in juli?

    Ik heb kaartjes gekocht voor een honkbal wedstrijd in het sun life stadion in miami voor de Florida Marlins vs San Diego Padres op 19 juli. Kaarten besteld bij ascticket. Ik heb ze via de post inmiddels binnen.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    42

    Standaard meebeleven van een sportwedstrijd

    hallo alle

    het meemaken van een sportwedstijd in de states moet een geweldige belevenis zijn, van horen zeggen
    wie kan me dit bevestigen

    we hebben echter wel een probleem, daar we buiten speelsezoenen aanwezig zijn in florida van 11 juli tot 3 aug
    het maakt niet uit of het een basketball, honkball, of american football wedstrijd is, als het maar plezier opleverd

    zijn er in onze vakantiedagen toch nog wedstrijden te beleven, en op welke manier kunnen we best kaartjes kopen

    nuttige tips zijn welkom
    groeten
    paull

    <<Moderator Michael66: Toegevoegd aan bestaand onderwerp>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-11 om 06:35.

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker nati's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Vorig jaar in augustus hebben wij naar een wedstrijd Arena Football gaan kijken in Tampa. Dit is American Football maar op een kleiner indoorveld maar erg spectaculair om naar te kijken.
    Wij hadden het geluk dat het een erg spannende wedstrijd was tussen Tampa Bay Storms en Orlando Predators.Men noemde het ook 'The war on I-4' genoemd naar de gelijknamige snelweg gelegen tussen Tampa en Orlando.
    Alle ingrediënten waren aanwezig om een echte Amerikaanse sfeer op te snuiven zoals het volkslied ,cheerleaders enz.
    Een echte aanrader

    http://www.tampabaystorm.com/



  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Vorig jaar in augustus hebben wij naar een wedstrijd Arena Football gaan kijken in Tampa
    Hoe lang duurt zo'n wedstrijd ongeveer?
    Wij zouden graag zo'n wedstrijd gaan bekijken in Jacksonville, FL, zo'n 3 uur rijden vanuit ons hotel... maar de wedstrijd begint pas om 19u...
    Zou je ons dit aanraden?

    iverson

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker nati's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Hoe lang het precies duurde weet ik niet meer zo precies .
    De wedstrijd was in Tampa en wij logeerden in een vakantievilla in Davenport, niet zo ver van de I-4 ,maar het was toch wel na middernacht toen wij daar terug aankwamen.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Wij gaan misschien naar een baseball wedstrijd in Fort Myers van de Fort Myers Miracle. Als het goed is maar 30 min vanuit ons hotel. Ik heb wat meer informatie opgevraagd, dus even afwachten.

  7. Top | #27
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    12

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Wij gaan 22 augustus naar florida. Had een reischema gemaakt maar pas dit aan omdat ik naar een american football wedstrijd wil. Heb in LA een collega football game gezien en wat een sfeer was dat.
    Ik zie alleen dat het wanneer we er zijn het preseason aan de gang is, jammer maar wil er wel heen. Tampabay buccaneers vs Miami Dolphins. Ik haal daar gewoon kaarten want neem aan dat het stadion niet uitverkocht is.

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Wij zouden volgend jaar van 3 tot 24 mei naar Orlando gaan, mijn man zou heel graag een sportevenement bijwonen maar ik heb hier helemaal geen verstand van... Kunnen jullie mij zeggen wat de mogelijkheden zijn in die periode? Is basketbal (orlando magic) een optie of ligt de competitie dan stil? En waar kan ik het best kijken voor kaartjes?

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    als het goed is zijn de play offs vd NBA bezig maar dan moet Orlando Magic of Miami Heat zich wel plaatsen ,
    laatst genoemde zal zich wel plaatsen.

    ik wil er nl ook heen die periode maar ik ben waarschijnlijk de enige of mijn zoontje zou mee willen gaan...

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker Sinan&Sam's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlene Bekijk Berichten
    Wij zouden volgend jaar van 3 tot 24 mei naar Orlando gaan, mijn man zou heel graag een sportevenement bijwonen maar ik heb hier helemaal geen verstand van... Kunnen jullie mij zeggen wat de mogelijkheden zijn in die periode? Is basketbal (orlando magic) een optie of ligt de competitie dan stil? En waar kan ik het best kijken voor kaartjes?
    Toevallig zitten wij in ongeveer dezelfde periode in Amerika, en ik als NBA fan had dus al gekeken hoe het seizoen loopt. Het reguliere seizoen eindigt op 17 april, maar hierna beginnen de play-offs ( de finales ).
    Áls Orlando Magic de play offs halen dan heb je een redelijke kans dat je naar een wedstrijd kunt, waarschijnlijk dan in de eerste week van mei. Als ze nóg een ronde verder komen dan heb je dus nog meer wedstrijden,
    en dan weet ik wel zeker dat je een wedstrijd kunt bijwonen. Het is dus afhankelijk van het feit óf ze de finales halen en dan maar hopen dat ze niet na 4 wedstrijden klaar zijn, want het is een best of 7 systeem. Stel ze verliezen 4x op rij dan liggen ze er al uit, waarschijnlijk zou je het dan net niet redden. Het is wel zo dat Orlando hun absolute topspeler, Dwight Howard, verkocht hebben aan de LA Lakers. Dus helemaal zeker kan je er niet van zijn, tenzij je naar Miami rijdt, zij zijn op het moment kampioen en zullen makkelijk die eerste en tweede ronde overleven.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •