Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 53

Onderwerp: Welke sporten in welke periode?

  1. Top | #1
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Welke sporten in welke periode?

    Hey,

    Heeft iemand een overzichtje welke sporten in welke periode bekeken kunnen worden. Wij gaan in juni naar Florida en kunnen dan volgens mij alleen honkbal gaan bekijken.

    gr

    Ralf

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Juni is inderdaad de "warme, rustige zomer" en buiten het honkbal een weinig inspirerende maand voor de sportliefhebber. Maar wat wil je nog meer, er is toch honkbal .....

    Een overzichtje:

    In Disney's Wide World of Sports is deze zomer weer de voorbereiding op het seizoen van de Tempa Bay Buccaneers, de kampioen van 2003. Toegang is "gratis: je betaalt alleen de normale toegansprijs van WWoS. Kijk maar eens op de site van WWoS of op de site van de Buccaneers voor specifieke data.

    Of er seizoensvoorbereidingen van andere teams in Florida zijn weet ik niet, heb ik geen echte ervaringen mee en kun je misschien opzoeken via de site van de NFL of zo.

    Ijshockey en Basketball hebben hun spelers dan vrijgegeven, die vind je dan hooguit languit ergens op een strand of zo. Leuk uitje in Miami: bekende spelers "spotten"....

    Jai Alai is ook wel leuk. Kijk maar eens bij het topic dat ik daarvoor heb aangemaakt.

    En had ik al aangegeven dat honkbal ook erg leuk is om naartoe te gaan .... Op een regenachtige dag naar St. Petersburg, en dan in het heerlijk overdekte Tropicana Field een wedstrijdje van de Devil Rays ondergaan, onder het genot van een heerlijk koel drankje en natuurlijk ook een heerlijk hapje .... ? Wat een straf!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    2

    Standaard Sportwedstrijden in Januari?

    Kan iemand ons vertellen welke sportwedstrijden we zouden kunnen bezoeken in Januari? We hebben al ontdekt dat het voor baseball buiten het seizoen valt (jammer!). Basketbal misschien? Het maakt niet uit waar.

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Sportwedstrijden in Januari?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superclint Bekijk Berichten
    Kan iemand ons vertellen welke sportwedstrijden we zouden kunnen bezoeken in Januari? We hebben al ontdekt dat het voor baseball buiten het seizoen valt (jammer!). Basketbal misschien? Het maakt niet uit waar.
    Basketball (Miami Orlando), ijshockey (Tampa Miami), American Football (Jacksonville, Miami, Tampa).

    Voldoene keuze. Even Google gebruiken met als steekwoorden "NFL" (american football), "NBA" (basketball) en "NHL" (ijshockey).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Brugge, België
    Berichten
    7

    Standaard Re: Sportwedstrijden in Januari?

    Hartelijk dank Michael66!

  6. Top | #6

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode

    Hoi,
    Het lijkt ons leuk om naar de family fun day van de Rays tegen de Toronto blue jays) te gaan op 20 september in st petersburgh.
    Ik heb zojuist een bestelling vanuit NL proberen te doen ( via ticketmaster.com) , maar kom er niet geheel uit.
    Ik krijg deze tekst:

    For International Orders Only - Tickets held at Will Call can only be retrieved by the cardholder with original credit card of purchase and a valid photo ID with signature such as a government issued ID, driver's license or passport.

    Will Call? Betekent dit dat we ze ergens af moeten halen? Is dat dan in het tropicana stadion?
    Ik hoop dat iemand me kan helpen want het lijkt me echt supergaaf als het gaat lukken!\\/

    Groet,

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Welke sporten in welke periode

    Je had het al ergens op het forum kunnen vinden, want het is al vaker voorbij gekomen, maar Will Call houdt in dat je de bestelde kaarten bij een speciaal loket aan het stadion kunt afhalen.

    Dat kan voorafgaand aan de wedstrijd (hoelang tevoren staat vaak op de website bij de betreffende wedstrijd vermeld) tot zeker een uur na aanvang.
    Wij, en vele medeforummers, hebben dat al vaker gedaan, en het werkt goed.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8

    Standaard Sport evenement

    Hallo,

    Tijdens onze vakantie in Florida willen wij met de kinderen naar een sportevenement.

    Is er iemand die kan vertellen of er in de periode van zondag 18/7/10 tot vrijdag 6/8/10 een American football wedstrijd In Orlando of Tampa wordt gespeeld?

    Harry

  9. Top | #9
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Sport evenement

    De NFL competitie loopt van september to februari(superbowl) dus dat zal niet lukken.
    Misschien een pre-season wedstrijd ?

  10. Top | #10

    Standaard Re: Sport evenement

    Hallo,

    Ik zag dat de Tampa Buccaneers 15/8/09 de eerste voorwedstrijd hadden. Had gehoopt dat dit misschien in 2010 eerder zou plaatsvinden

    Harry



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •