Juni is inderdaad de "warme, rustige zomer" en buiten het honkbal een weinig inspirerende maand voor de sportliefhebber. Maar wat wil je nog meer, er is toch honkbal .....
Een overzichtje:
In Disney's Wide World of Sports is deze zomer weer de voorbereiding op het seizoen van de Tempa Bay Buccaneers, de kampioen van 2003. Toegang is "gratis: je betaalt alleen de normale toegansprijs van WWoS. Kijk maar eens op de site van WWoS of op de site van de Buccaneers voor specifieke data.
Of er seizoensvoorbereidingen van andere teams in Florida zijn weet ik niet, heb ik geen echte ervaringen mee en kun je misschien opzoeken via de site van de NFL of zo.
Ijshockey en Basketball hebben hun spelers dan vrijgegeven, die vind je dan hooguit languit ergens op een strand of zo. Leuk uitje in Miami: bekende spelers "spotten"....
Jai Alai is ook wel leuk. Kijk maar eens bij het topic dat ik daarvoor heb aangemaakt.
En had ik al aangegeven dat honkbal ook erg leuk is om naartoe te gaan .... Op een regenachtige dag naar St. Petersburg, en dan in het heerlijk overdekte Tropicana Field een wedstrijdje van de Devil Rays ondergaan, onder het genot van een heerlijk koel drankje en natuurlijk ook een heerlijk hapje .... ? Wat een straf!!