Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 22 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 212

Onderwerp: Autostoeltje / kinderstoeltje / kinderzitje

  1. Top | #21
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    Wat je ook kan doen i.p.v. het kinderstoeltje in de huurauto achterlaten is om even langs de Thrift Store van de plaatselijke Salvation Army (leger des heils) te gaan en het te doneren. Zij blij, en jij ook een goed gevoel.

    Het adres van die winkel (met spotgoedkope kleding en andere spullen) is 2744 N Orange Blossom Trail. Dat is iets ten noorden van downtown Kissimmee.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Eigen stoeltje meenemen heeft nog een extra voordeel: het is het EIGEN stoeltje van je kind.

    Naast de Maxi Cosi Rodi neem ik ook altijd het gordel-ding mee dat ervoor zorgt dat de gordel niet zo snijdt in de schouder van m'n zoon. Ik heb er eentje van fleece-stof en dat vind'ie heerlijk.

    En nadat we de huurauto hebben opgehaald duurt het dan meestal maar een minuutje of 2-3 voor hij in zijn eigen stoeltje ligt te pitten ....



    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard stoeltje mee

    Hoi Michael66

    Ik denk dat we idd een eigen stoeltje voor valentijn meenemen, het is alleen dat we een nieuw stoeltje moeten kopen volgend jaar(helemaal niet bij stil gestaan) Hij zit nu nog in de tussenmaat, maar als we gaan zal die een maxi cosi rodi xp hebben, die zijn wel lichter en makkelijker mee te nemen heb ik begrepen?!

    Ik heb jullie verslag trouwens gelezen en aan het volgen, helemaal geweldig, krijg er zo'n zin en moet nog zooooooooo lang wachten!!!
    Ik las dat jullie vorig jaar nog een buggy voor jullie zoon hebben meegenomen, dat is dus wel aan te raden? Die kleine van ons is, als we gaan, bijna 4.

    Nog een fijne vakantie

    Groetjes lies

  4. Top | #24
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Autostoeltje huurauto

    Snap ik niet goed.
    Waarom verhoger meenemen van thuis, en vervolgens een autostoeltje kopen in Florida.

    Een verhoger is toch voldoende.
    Scheelt je voor 3 weken zo'n 5 dollar per dag.
    Koop je hem bij Wallmart zal dit natuurlijk wel een stuk voordeliger zijn.

    Maar het gaat erom dat je er al 1 bij je hebt. Dan hoef je er toch niet nog 1 te kopen.

    Ik heb hem in ieder geval gewoon van thuis meegenomen en de hele vakantie gebruikt.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 17:55. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: Autostoeltje huurauto

    valt autostoeltjes wel onder het gewicht en niet onder afzonderlijke bagage. Mijn fiets die ik had voorgenomen meetenemen vanuit Florida is apart. Ondanks dat ik 64 kg mag meenemen. Ik weet dat je gewoon een stoelverhoger mag meenemen zonder extra kosten. Wij hebben het meegenomen in de cabine en kinderen konden daar tijdens vlucht gewoon op zitten. Ik vraag mij alleen af of een stoelverhoger wel goed is voor jou kleine qua hoogte riemen.

  6. Top | #26
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Autostoeltje huurauto

    de stoelverhogers worden toch ook in Nederland gebruikt.
    En voor die paar weken, zal dit niet zo'n vaart lopen.
    Per slot van rekening gaan we vakantie vieren\\/ en geen dagen achterelkaar rijden.
    Als wij heel veel zouden rijden, dan zou ik haar ook liever in en ander stoeltje hebben.

    Thuis hebben we een verhoger en een stoeltje.

    Stoeltje vind ik te groot, en te veel gesleeps.

    Gewoon je verhoger meenemen,en gebruiken.
    Kun je achteraf nog altijd een stoeltje kopen.

    Groetjes,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 17:56. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #27
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Autostoeltje huurauto

    Wij hebben onze autostoel gewoon meegenomen en onze dochter van toen 2.5 heeft uitstekend in de stoel kunnen slapen en veilig gezeten in de auto daar. Ik doe het de volgende keer weer zo. Het gesleep viel ook reizn mee, banden iets groter maken en je zet hem op je rug

  8. Top | #28
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    11

    Standaard Vliegen: Autostoeltje voor 1.5 jarige

    Dag Allemaal,

    Wij gaan 29 december naar Florida, de tickets hebben we al geboekt. Onze dochter is dan 1 1/2 en we hebben voor haar een stoel geboekt.

    Wat we ons afvroegen is hoe we haar het beste in het vliegtuig kunnen laten zitten? Ze kan denk ik wel alleen in de stoel zitten met de gordel om, maar ik lees ook over autostoeltjes.

    Wij hebben zelf een stoeltje van Romer (King TS Plus), die zit met een 3-puntsgordel vast.

    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

    We vliegen met Martinair en zij vertelden mij dat we ruimte hebben voor een stoeltje van 48cm.

    Groeten,
    Marco

  9. Top | #29
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met Autostoeltje voor 1 1/2 jarige

    Hoi

    Gewoon meenemen, je dochter zal er veel plezier van hebben.Lekker in haar eigen stoeltje, en ze kan nog slapen ook.Wij hebben dit ook 2x gedaan.Eerste keer met onze dochter, die was toen 9 maanden.En nog een keer met onze zoon, die was toen 7 maanden.Ik vond het perfect gaan.We vlogen toen met United en een keer met Martinair.

    Anthonie

    P.s.Ik weet niet of je een auto heb gehuurd?,maar dan scheelt het je ook weer je het huren van een autostoel!,scheelt toch bijna een € of 5 per dag.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-10 om 00:22. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    11

    Standaard Re: Vliegen met Autostoeltje voor 1 1/2 jarige

    Dag Anthonie,
    Bedankt voor je antwoord.
    Hoe zet je zo'n stoel dan vast? In de auto moet het met een 'driehoek', in het vliegtuig heb je alleen de heupgordel?

    Weet jij ook hoe het zit met een kinderwagen? Hij moet inklapbaar zijn, maar hoe inklapbaar bedoelen ze? Zo'n soort die je ook op de fiets mee kunt nemen of ook een buggy? Wij hebben een Stokke XPlory.

    Groeten,
    Marco
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-10 om 00:23. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •