Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 22 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 212

Onderwerp: Autostoeltje / kinderstoeltje / kinderzitje

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    8

    Standaard Autostoeltje

    Hoi
    Ik heb een vraagje wie weet wat voor autostoeltje ik voor mijn 3 jarige zoon mag gebruiken in florida?
    we hebben thuis een stoel verhoger met achterleuning,
    wie weet of ik die daar ook mag gebruiken.

    groetjes sam
    21 oktober naar orlando

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    11

    Standaard

    Voor hoelang ga je naar Amerika?
    Wij zitten nu voor 3 weken in Florida en hebben hier een autostoeltje gekocht bij de Walmart voor 40 dollar. Een perfect stoeltje. Als je via de autoverhuur een stoeltje huurt dan kost dat 5 dollar per dag.
    Ik zou het gewoon hier kopen, je kan ook je eigen stoeltje meenemen.
    Succes.

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    8

    Standaard

    Vandaar dat ik de vraag ook heb gesteld,Ik zou graag mijn eigen stoelverhoger mee nemen, we gaan voor 16 dagen naar orlando dus dat maal 5! voor dat geld koop ik liever wat leuks voor mijn kids.
    Ik zag wel dat ze bij walmart online stoelverhogers(booster ofzoiets) verkopen dus ik neem aan dat het dan is toegestaan in florida.
    Als iemand weet dat het niet zo is laat het me dan alsjeblieft even weten

    Groetjes Samantha
    21 oktober naar orlando

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard Autostoeltje: hoe neem je dat mee?

    Hallo allemaal

    Wij hebben eindelijk besloten om voor onze vakantie toch een auto te huren en na een beetje gezocht te hebben hoe duur we zouden uitkomen, schrok ik me rot wat het kost om een kinderstoeltje erbij te huren.(€150,- ongeveer voor de maand!!)
    Daar heb je dus een nieuw stoeltje voor!! Ik zat te denken om dan een stoeltje mee te nemen, je mag toch p.p. genoeg kg meenemen, we vliegen trouwens met united airlines of delta.

    Mag je zo'n stoeltje goed verpakt in een doos meenemen en is dat aan te raden?
    Hebben mensen ervaring hiermee?

    Alvast weer bedankt
    Lies

  5. Top | #15
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Wij hebben een Maxi Cosi Rodi. Die past precies in een groot formaat Carlton koffer (zonder "tussenblad"). Op de heenweg is dat stoeltje erg eenzaam in die koffer, maar op de terugweg stoppen we alle lege plekjes in de koffer helemaal vol.

    Je kunt ook overwegen een stoeltje daar te kopen. Gewoon even bij de eerste beste WalMart stoppen en vanaf zo'n $45 heb je een stoeltje. Uiteraard afhankelijk van kwaliteit en model. Aan het eind van je vakantie laat je het gewoon achter in de auto.

    Als je een tussenmodel hebt (1-4 jaar) dan is het lastiger. Dat zijn de duurste stoeltjes, kosten hier rond 150-200 euro. En in de VS zijn die ook niet goedkoop. Dan kun je overwegen je eigen stoeltje mee te nemen. Mag soms mee het vliegtuig in om als stoeltje te gebruiken op de vliegtuigstoel. Als dat niet kan/mag/wil, dan goed stevig verpakken als ruimbagage.

    Laatste tip: veel minivans hebben ingebouwde kinderzitjes. Dus als je zo'n type auto huurt heb je vaak geen apart zitje meer nodig.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard autostoeltje mee?

    Hoi

    Wij zitten precies in die tussenmaat, als we gaan is die kleine nog net geen 4.
    Ik heb inmiddels alamo gemailt om te vragen of er idd van die ingebouwde kinderzitjes in de minivan zitten, alamo garandeerd modellen niet ouder als 9 maanden, dus je zou denken van wel.(wacht op antwoord)

    Anders ga ik voor de zekerheid united of zo wel ff mailen of je de stoeltjes goed verpakt in een doos mag meenemen(als ruim bagage)

    Bedankt voor de tips!

    Groetjes Lies

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker M&M's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    27

    Standaard

    Wij hebben ons autostoeltje gewoon als bagage ingechecked.
    Hij ging in een stevige plastic zak en hup het ruim in.
    Inclusief een keer overstappen in washington kwam het stoeltje picobello aan in Tampa.
    Wij vlogen met United Airlines, maar ik denk dat dat bij alle maatschappijen mogelijk is.
    Succes!!

  8. Top | #18
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Wij hebben het gewoon mee genomen als handbagage.
    Gekocht bij de gamma voor een habbekrats.

    Wat je ook kunt doen is geen stoeltje meenemen.
    De eerste rit zonder, volgende dag naar Wallmart en daar ééntje kopen.
    daar zijn ze ook niet duur.

    Volgend jaar gaat het stoeltje gewoon weer mee.

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard

    Wij hebben onze dochter van 2.5 gewoon tijdens de vlucht in haar autostoel laten zitten, dat ging perfect kon ze ook goed slapen. Op de luchthaven gewoon over de buggy gehanken met de gordels ging allemal perfect.

    Groetjes

    Gwenda

    We zijn net terug

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    Wij hebben de eerste keer een nieuwe autostoel (moeten) kopen. We waren de steolverhoger kwijt geraakt in Miami.
    Dit jaar hebben we een hele autostoel (dus met rug) bij de bagage ingechecked. Gaat gewoon als bijzondere bagage en telt niet voor je gewicht. En dat gaat allemaal prima hoor. De stoel komt met de koffers gewoon mee en zit een labelop, dus altijd te traceren ook.
    Voordeel van zo'n hele stoel: ze kunnen er ook makkelijk in slapen.
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •