Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 22 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 212

Onderwerp: Autostoeltje / kinderstoeltje / kinderzitje

  1. Top | #111
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Autostoeltje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Indien het kind 2 jaar of ouder is is het geen probleem het stoeltje mee te nemen in de cabine zodat het kind daar op kan zitten...
    Dit deden wij dus ook altijd, de autostoel mee in de cabine en ons kind erop, maar tot onze verbazing werden wij dit jaar door de flight attendant van Virgin erop gewezen dat dit bij hen niet toegestaan was.:shock:
    Dus kind eruit, autostoel bovenin...er werd een autostoel van Virgin gehaald, deze werd op de stoel gemonteerd :-\" :-\" :-\" ...en toen weer kind erin.

    Kortom, mijn tip: als je met Virgin vliegt en je neemt je autostoel mee, check deze dan in en reserveer van tevoren een stoel bij Virgin (als je je kind tenminste in een autostoel wil zetten).

    Groetjes,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: Autostoeltje

    Wij hebben de autostoel wel meegenomen zodat onze dochter goed kon zitten. Dit was een Romer King quickfix. Wat je moet meten is eigenlijk het onderstel dit is het gedeelte war tussen de leuningen moet passen. Wij vlogen toen met Delta. Op dit moment kan ik geen foto meesturen, maar wanneer dit wel weer gaat zal ik je er een sturen.
    Groet Annette

  3. Top | #113
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Autostoeltje

    Wij wilden ook een autostoel meenemen in het vliegtuig, wij hebben een Maxi Cosi Axiss, best een groot ding.
    Maar nu ik hier weer lees dat je toch wel krappies gaat zitten, het is toch best een groot onding in zo'n kleine vliegtuigstoel. En tja misschien zit mijn zoon ook gewoon lekker in de vliegtuigstoel.
    Heb nog 3 weken om er over na te denken..
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  4. Top | #114

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties allemaal. Nu ik dat van de ruimte lees, twijfel ik inderdaad ook wel. Maar ik ben dus alleen met 3 kids en zit er ook niet op de wachten dat ze steeds van hun stoel af willen en overal heen willen lopen, want de vlucht duurt veel te lang om netjes te blijven zitten denk ik.
    Voordeel van zo'n stoeltje is weer: ze slapen heerlijk en bijna direct als ze ook maar een beetje moe zijn, zonder kick te geven.
    Zonder stoeltje is dat erg lastig bij hun want dan gaan ze elkaar in de weg zitten.

    Ik heb zelf het een en ander uitgezocht, maar ben niet heel erg ver gekomen na al die maanden; Ik vlieg dus met airberlin en heb eerst nog een stop in europa, vandaar denk ik de afmetingen van die stoel (want die zijn vrij klein).

    De max afm daarvan zijn dus h80 x b43 x d 45 Alleen de maxi cosi priori xp en de bebe confort Iseos vallen redelijk binnen deze maten (scheelt enkele cm's maar dat mocht van airberlin, als het niet teveel was) Probleem is wel dat er bijna geen stoeltjes te verkrijgen zijn (tegen redelijke prijs) die met een 2 puntsgordel vast te zetten zijn en ook nog eens aan de eisen voldoen.

    Vandaag kwam ik er achter dat NANIA ook boosterseats heeft van 9-36 kg ipv 15-36. En voor mij heel belangrijk; ook met 5 puntsgordels erin! Deze kun je later verwijderen als je hem als booster gaat gebruiken. Deze vallen dus geheel binnen de vereiste afmetingen. Ik moet alleen nog nagaan of ze voor 2 puntsgordel geschikt zijn.

    oh trouwens; met 2 jaar of jonger mag je wel een stoeltje meenemen, als je maar gewoon betaald hebt voor je kleine. Bij de "baby's reizen gratis mee optie" natuurlijk niet, want die moet dan op schoot.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-11-10 om 06:17. Reden: 1+1=1

  5. Top | #115
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard autostoel kopen ipv huren

    hallo,ik lees op het forum dat je een autostoeltje kan kopen bij wallmart.
    kan iemand mij vertellen wat een goedkoop/veilig stoeltje zou kosten en of het dan idd goedkoper is om er een te kopen of toch te huren.
    en wat is de dichtbijzijnde wallmart in de buurt van het vliegveld.

    bedankt alvast grt kristel

  6. Top | #116
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: autostoel kopen ipv huren

    Ga naar Walmart.com en kies storelocator. Vervolgens vul je de postcode, 32827, van de luchthaven in en op de kaart zie je de Walmart die vlak bij de luchthaven is. Via store to site kan je wat je nodig hebt van te voren bestellen.
    Laatst gewijzigd door Ebelix; 10-08-11 om 07:41.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #117
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: autostoel kopen ipv huren

    Vorige maand heb ik ze bij Walmart zien staan voor $39+tax van het merk Cosco. Van Evenflo zijn de rond $65-75, Graco komt op $85-150.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-11 om 23:21.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #118
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Autostoeltje

    hey micheal...
    is walmart kopen, inpakken, wegwezen of moet je het van te voren bestellen??
    en ben druk aan het kijken welke het dichtste bij het vliegveld is.
    zouden we dan even moeten smokkelen met de oudste en dat ritje los(wel de riem aan,ik zal ookwel achter gaan zitten) of is dat onverantwoord of hebben we snel een boete te pakken(dan is een stoeltje huren wel goedkoper

    hoe doet de rest dat!!

    tnx kris

  9. Top | #119
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Autostoeltje

    Hoi Kris,

    Ik zou gewoon die kopen die Michael66 noemt, prima stoel.
    Hebben wij zelf ook staan.
    Zou trouwens eerst eens kijken of je hem wel nodig hebt er niet één in de Villa staat.
    (tenminste als je die hebt) In de meeste is hij wel aanwezig....

    Greetz, Remco

  10. Top | #120
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autostoeltje

    Pakken, betalen en inladen! Is meestal wel op voorraad.

    Ik kan je uiteraard niet adviseren om je kind een stukje zonder stoeltje te vervoeren vanaf het vliegveld. :-\"
    Zelf heb ik dat wel al een paar keer gedaan, zonder problemen. Het verkeer is (zeker op de weg vanaf het vliegveld) veel rustiger in Florida dan in NL/BE, dus dat vond en vind ik zelf wel kunnen. Maar nogmaals: die afweging is aan jou.

    De Walmart's in de buurt van MCO? Tja, da's afhankelijk van je bestemming. Een kaartje: http://maps.google.nl/maps?q=wal-mar...,0.837021&z=11
    De dichtsbijzijnde is op New Goldenrod Road, maar da's meestal uit de richting.
    Als je richting Kissimmee gaat vind ik de handigste die op de 535 / Vineland Road of op de 192 / kruising Vine st./S. Bass Road.
    Als je richting Orlando / International Drive gaat vind ik die op S John Young Prkway - kruising Sand lake Road goed bereikbaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-11 om 09:06.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •