Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 22 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 212

Onderwerp: Autostoeltje / kinderstoeltje / kinderzitje

  1. Top | #51
    Regelmatige Bezoeker famdr's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    urk
    Berichten
    31

    Standaard Re: hoe neem je een auto stoeltje mee??

    Hallo,

    Wat mij niet duidelijk is hoe gaat dat in de USA met leeftijd of lengte voor kinderen in een autostoel?
    InNED is het naar lengte 1.40 en in europa bijna overal maar bij het verhuurbedrijf van de auto kon ik er niet uitkomen hoe de regels zijn.

    Wie weet het wel?

    Gr Astrid

  2. Top | #52
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: hoe neem je een auto stoeltje mee??

    Flordia laws are as follows
    Kids below 4 years old are required to be in a car seat. Children over 4 it is recommended to be in a booster seat although it isn't required.
    * Rear facing seats should never be used in the front seat if the vehicle contains an active passenger-side airbag. Although not mandated, the safest place for your child of any age is in the back seat of the vehicle.

    ** Independent of regulations, children between the ages of 4 and 8, or weighing under 80 lbs, should sit in a booster seat.

    Depending on what state you are currently in depends on how much you will pay. You can get booster seats from about 30 dollars to about 70 dollars. Car seats are about 130 dollars at walmart unless they are on sale in which case you can get them for as little as 70 dollars. If you do purchase a car seat I would reccomend one that converts from a rear facing seat with a five pound minimum to a booster seat with a hundred pound maximum. It is the only one you will have to buy for your child.
    Zoiets? Meer info hier.

    Dit zijn de minimum-eisen, hier moet je dus aan voldoen. Maar gezond verstand zegt dat je gewoon zelf ook even moet nadenken wat het veiligste is voor je kind en jezelf. ALS er ooit iets gebeurt en je hebt niet de veiligste manier gekozen ....](*,)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-02-08 om 15:53.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #53
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: hoe neem je een auto stoeltje mee??

    Is een booster seat een stoelverhoger ?
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker famdr's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    urk
    Berichten
    31

    Standaard Re: hoe neem je een auto stoeltje mee??

    De wetten van Flordia zijn als volgt de Jonge kinderen onder 4 jaar oud om in een autozetel worden vereist te zijn. De kinderen meer dan 4 wordt het geadviseerd om in een hulpzetel te zijn hoewel het niet wordt vereist. * Breng het onder ogen zien van zetels groot zou moeten nooit in de voorzetel worden gebruikt als het voertuig een actief passagier-zijluchtkussen bevat. Hoewel verplicht gesteld niet, is de veiligste plaats voor uw kind van enige tijd in de achterbank van het voertuig. ** de onafhankelijke van verordeningen, kinderen tussen de leeftijden van 4 en 8, of het wegen onder 80 pond, zou in een hulpzetel moeten zitten. Afhankelijk van welke staat u momenteel binnen bent afhangt van hoeveel u zult betalen. U kunt hulpzetels van ongeveer 30 dollars aan ongeveer 70 dollars krijgen. De zetels van de auto zijn ongeveer 130 dollars bij walmart tenzij zij op verkoop zijn waarbij u hen voor zo weinig kunt krijgen zoals 70 dollars. Als u een autozetel koopt die ik reccomend die omzet van een achter onder ogen ziende zetel met een vijf pondminimum in een hulpzetel met honderd pondenmaximum. Het is enige u voor uw kind zult moeten kopen


    Dit is de tekst in het ned vetaald op een vertaal site en het komt er op neer in NED zijn de kinderen beter beschermd door de wet als in FL . Ik neem de tipter harte en koop wel een stoeltje bij de wallmart Jauwk is wel 6 maar een iel mannetje liever een paar dollar voor een zitverhoger als rariteiten waar je niet opzit te wachten.

    Gr Astrid

  5. Top | #55
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: hoe neem je een auto stoeltje mee??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Is een booster seat een stoelverhoger ?
    Ja, een stoelverhoger.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #56
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    28

    Standaard Autostoeltje?

    Wij gaan over 4 weken naar florida met onze zoon van 3,5 jaar, voor hem hebben we een autozitje zo'n lage lichtgewicht. Die nemen we dus mee.
    Maar onze dochter is 10 maanden en die heeft nu een maxicosy en die willen we eigenlijk thuislaten.
    Nu willen we graag een stoeltje huren of kopen daar, maar ik schrok van de huurprijs, 7.50 euro per dag en dat maal 14 dagen.
    Maar heb je daar goedkopen winkels waar je ze kunt kopen?
    Anders huren we hem gelijk op het vliegveld.

  7. Top | #57
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: autostoeltje?

    Bedoel je zoiets ?? Deze is dus van de Walmart, het is natuurlijk even afwachten of ie daar ook daadwerkelijk is maar er staan er meerdere (vergelijkbare) op de site voor rond de $50. Lijkt mij goedkoper dan huren (we waren zelf op zoek naar booster seats, vandaar dat ik ze tegenkwam).

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    28

    Standaard Re: autostoeltje?

    dat scheelt zeker een hoop geld. En ik vindt het een super leuk stoeltje.
    Waarschijnlijk zullen we hem dan ook nog mee naar huis proberen te nemen.
    En Walmart zit die een beetje overal, wij zitten in Kissimmi?

  9. Top | #59
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autostoeltje?

    Walmart zit inderdaad gewoon in Kissimmee, dus ik zou het gewoon proberen om het daar te krijgen. Dat doen wij ook voor de boosterseats!

  10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Houten
    Berichten
    17

    Standaard Re: Autostoeltje?

    Hallo,

    Nemen jullie je kinderen dan het eerste ritje van het vliegveld naar hotel/huis/wallmart gewoon zonder zitje mee?
    Doen de amerikanen daar niet moeilijk over met al hun overdreven regels en verzekeringen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •