Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 22 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 212

Onderwerp: Autostoeltje / kinderstoeltje / kinderzitje

  1. Top | #81
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autostoeltje

    Wij bleven alleen rond de parken (dus geen rondreis) en waren van plan om voor onze jongens van 5 en 6 bij de Walmart een booster seat te kopen. Uiteindelijk helemaal niet gedaan, de jongens zaten prima in de RAV4 achterin in de gordels.

  2. Top | #82
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: Autostoeltje

    Wij zijn in oktober 2007 naar Orlando geweest (inmiddels al weer een tijdje geleden dus misschien nu wel anders)

    Wij hadden toen via usareisen.de (alamo) een auto gehuurd.
    We wilden eigenlijk de autostoeltjes ook bij de wallmart gaan kopen maar dit was niet nodig.
    Toen wij de auto gingen halen lag daar een mega berg met autostoeltjes die je kosteloos mocht gebruiken.
    Ik heb dit daar ook nog aan een medewerker gevraagd.
    De meeste stoeltjes zaten keurig verpakt in plastic, wwarschijnlijk door eerdere toeristen aangeschaft en in de auto achter gelaten.

    Ik weet niet of dit tegenwoordig nog zo is.
    Maar hoogstwaarschijnlijk weten andere florida gangers dit wel.

  3. Top | #83
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Autostoel.......meezeulen of thuislaten?

    Hmm dilemma dilemma.
    Wij gaan over 4 weken met onze 4 kindertjes naar Orlando.
    Vorig jaar ook geweest, maar toen was de kleinste 10 mnd. Hij had een eigen stoel en we hadden de maxicosi bij ons. Zijn oudere broertje was toen 2 1/2 jr, maar dat is een rustig mannetje. Reis ging supergoed!

    Nu dit jaar, is onze jongste dus anderhalf geweest en thuis al een kleine stuiterbal :wink:
    Dat weerhoudt ons echter niet om dit jaar niet te gaan hoor. We slaan ons er wel doorheen.
    Van langere autoreizen hebben we al gemerkt dat hij gewoon wakker blijft, dus ook daar hopen we niet op hahahaha.
    Het is gewoon een klein mannetje met heel veel energie, heel anders dan zijn iets oudere rustige broertje.
    Hij heeft weer een eigen stoel dus we hoeven hem gelukkig niet op schoot bezig te houden.
    Nu kunnen we dus ook een autostoel meenemen, waar hij in zit. Maar zo'n ding is echt loeizwaar om daarmee te zeulen. Voor in het hotel maakt het natuurlijk niet uit, maar 4x in en uit het vliegtuig (=met overstap) zeulen met zo'n zwaar ding en je 4 kindertjes bij elkaar zien te houden etc etc........is dat het wel waard? Zou het echt zoveel profijt geven?
    Anderzijds is hij in een autostoel verplicht om even stil te zitten en dat is natuurlijk ook goed voor dat kleine lijfje. Ik denk echt dat hij uit de gordel vh vliegtuig klimt, wat me al een ramp lijkt dat half uur dat je opstijgt........

    Wat is wijsheid?

    Moderator Ta2 Gerrit:
    Ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande topic over dit onderwerp. Hier kun je al heel wat ervaringen en info vinden.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 04-04-10 om 01:34.

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    28

    Standaard Re: Autostoeltje

    Ik zou de autostoel meenemen in het vliegtuig.
    Ik begrijp dat het een heel gezeul is maar je kindje zit veel beter.

    Wij hadden voor onze zoon (3jr) een zitverhoger meegenomen, deze zat op de heenreis in de koffer en op de terugreis gewoon meegenomen om op te zitten in het toestel.

    Hij kon nu ook echt naar buiten kijken.
    Was veel prettiger.

  5. Top | #85
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Autostoeltje

    De autostoel kun je tijdens je verblijf op de lichthavens aan de buggy laten hangen. Heeft bij ons altijd goed gewerkt.

  6. Top | #86
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Autostoeltje

    Hoi,

    Bedankt voor jullie reacties.
    Het is natuurlijk wel anders of je met zijn drietjes vertrekt of net als wij met 4 kinderen. Je hebt in principe je handen al vol aan het bij elkaar houden vd kids.
    Maar toch neig ik zelf wel naar meenemen (ondanks dat we ook nog eens 2x van hotel verwisselen tijdens onze vakantie).
    Ik denk echt dat de kleine rustiger in zijn stoeltje kan zitten.......

    (oh en aan de buggy hangen is bij ons geen optie, daar is de autostoel te zwaar voor en de buggy te licht )

  7. Top | #87
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    8

    Standaard Re: Autostoeltje

    Wij gaan dit jaar ook met onze drie jonge kinderen (3; net 2 en dan 9 maanden) wij nemen voor de oudste twee het autostoeltje mee en zetten die op de vliegtuigstoel en voor de jongste gaat het autostoeltje mee als bagage (voor hem hebben we geen stoel). Vorig jaar hadden we voor de oudste het autostoeltje op de vleigtuigstoel (ook een actief mannetje en inderdaad tijdens opstijgen en landen was het stoeltje perfect en op de terugweg heeft hij er in de slaapstand in geslapen). Voor de (nu ;-)) middelste hadden we het autostoeltje mee als bagage.

  8. Top | #88
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Autostoeltje

    Hoe ging dat dan om met zo'n bakbeest door de smalle gangpaden te lopen?

  9. Top | #89
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    8

    Standaard Re: Autostoeltje

    Wij vlogen vorig jaar op Miami en niet op Orlando, dat was goed te doen. Dit jaar vliegen we op Orlando, ben benieuwd hoe het daar gaat. Nu moet ik eerlijk zeggen dat wij een groot voordeel hebben dat mijn schoonouders ook mee gaan, maar anders zou ik toch ook alles op alles zetten om de stoeltjes mee te nemen, het is zoooo makkelijk (zowel voor in het vliegtuig als voor in de auto, al lees ik uit jouw post dat jullie geen auto huren volgens mij). Het is inderdaad even sjouwen, in ieder geval van het vliegtuig door de douane, daarna wordt alles met karretjes enzo natuurlijk een stuk makkelijker. Ik had de rugzakjes en fleecdekens van de kinderen vorig jaar tussen de gordels van het autostoeltje gepropt, zodat ik zo weinig mogelijk 'andere zooi' vast hoefde te houden.

  10. Top | #90
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autostoeltje

    Wij zijn gisteren teruggekomen uit Orlando en hebben ervoor gekozen onze autostoel gewoon in te checken en niet mee te nemen in het vliegtuig. Onze dochter vindt langere autoritten helemaal niks, kan niet goed stilzitten en we hadden wel door dat 10 uur in de autostoel voor ons niet zou werken. Ze valt trouwens ook in de auto zelden in slaap (op vakantie zowaar wel een keer, maar dat doen die parken he). Wij zijn blij dat we het niet hebben gedaan, nu had ze wat meer bewegingsvrijheid en kon ze even gaan liggen. Maar ja, wij hadden er maar eentje bij ons.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •