Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 22 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 212

Onderwerp: Autostoeltje / kinderstoeltje / kinderzitje

  1. Top | #61
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autostoeltje?

    Die van mij zijn dan 5 en bijna 7 en naar wat ik heb gelezen zijn ze dan niet verplicht om in een zitje te zitten in de VS? Ik vind het zelf wel zo fijn voor ze dus vandaar. Maar goed, het is voor iedereen anders denk ik, ik lees dat genoeg mensen zelf een zitje meenemen. Wij reizen het liefst (in ieder geval heen ) met zo min mogelijk bagage.

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: Autostoeltje?

    Wij nemen voor onze jongste (2.5 jaar) haar eigen autostoel mee en voor onze oudste (5.5 jaar) huren we daar een boosterseat. En het slepen van de autostoel valt ook reuze mee wanneer je de stoel vast kunt maken aan je handbagage trolly.



    Of hem op een soort onderstel kunt zetten en zo mee kan nemen.

    Heb je ook aardig wat bekijks op het vliegveld en het voordeel vind ik dat onze dochter er gewoon in kon blijven zitten.

    Groet Annette...
    USA vakantie 10 juli t/m 5 augustus 2011: http://www.knabbelbabbelenkids.blogspot.com

  3. Top | #63
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Autostoeltje?

    http://www.walmart.com/catalog/catalog.gsp?cat=110234
    Wij hebben mijn dochter van drie en een half gewoon het eerste ritje in de riem gezet. De volgende dag naar wlal mart gereden en daar een stoeltje gekocht (roze met bloemetjes.....kijk die hebben ze niet in Nederland) dus we hebben hem ook weer mee genomen. In het vliegveld kregen we er een zak om heen.
    Maar als je misschien geen gesleep wil met je buggy (je lichtgewicht neem je waarschijnlijk mee tot aan de gate maar ik beodel de wagen waar je mee de parken in wilt en zo)...dan kun je overwegen om een combi te kopen zoals in de link hierboven.
    mooie buggy met maxi cosy achtig zitje voor 169 dollar.
    Laatst gewijzigd door petrajessy; 26-06-08 om 16:35.

  4. Top | #64
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Autostoeltje?

    Bij ons was een auto stoeltje aanwezig in de villa die wij gehuurd hadden, zo goed als nieuw met de orginele doos en beschrijving, vrij te gebruiken voor de huurders, dus als je een villa hebt gehuurd snuffel eens rond in de garage of in de kast van de kinder kamer.
    Volgens het gasten boek moest er zelfs een buggy aanwezig zijn maar die hebben we niet kunnen vinden,als je er toch een moet kopen ze zijn veel goedkoper als in nederland en de printjes van de bekleding zijn lekker fleurig!

  5. Top | #65
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autostoeltje?

    Sommige auto's (vaak de minivans) hebben een ingebouwd kinderstoeltje:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #66

    Standaard Re: regels voor gebruik autozitjes Florida

    Ik lees jouw berichtje over autostoeltjes. Wij gaan samen met onze zoon van bijna 2 in oktober met een camper cruisen. Het lijkt me zon gesjouw om dat autostoeltje mee te nemen. De buggy moet nl ook al mee. Waar kan je ze dan huren? Waar we onze camper gaan huren kan het in ieder geval niet.

  7. Top | #67
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Regels voor gebruik autozitjes Florida

    Als je geen zin hebt om een autostoeltje mee te nemen. Dan zou ik zeker niet huren maar er 1 kopen in bv de Walmart. Scheelt een hoop geld.

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker Fr@nk's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    24

    Standaard Autostoeltje

    Wij gaan 13 maart 2009 weer naar Orlando hebben een auto gehuurd bij Hertz Fullsize car.
    Nu weet ik niet omdat er een baby meegaat van dan 10 mnd of het verstandig is een autostoeltje te huren bij hertz of er een vanuit nederland mee te nemen.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

    Moderator Michael66:
    Ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande topic over dit onderwerp. Hier kun je al heel wat ervaringen en info vinden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 17:00.

  9. Top | #69
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Autostoeltje

    Huren is niet echt goedkoop, voor dat zelfde geld en soms nog goedkoper zou ik in florida een nieuwe kopen, misschien kun je met hertz afspreken om het stoeltje maar voor bv 2 dagen te huren en in die tussen tijd zelf een nieuwe te kopen, vaak hebben de verhuur bedrijfen rondom orlando verschillende drop off points waar je ( misschien) het auto stoeltje kan inleveren zodat je niet helemaal weer terug hoeft naar het vliegveld.
    Een stoeltje uit nederland mee nemen kan natuurlijk ook, het enige nadeel vindt ik altijd dat het best wel een gesleep is en er niet altijd even voorzichtig mee om gesprongen wordt .
    Kijk eens op de site van bv wallmart naar de prijzen van een stoeltje, dan zul je zien dat de prijzen reuze meevallen , je hebt dan een schoon en veilig autostoeltje van een goede kwaliteit, en mocht het stoeltje in nederland overbodig zijn, zet het op een verkoopsite en je verdient je geld zo weer terug.

  10. Top | #70

    Standaard Re: Autostoeltje

    Hallo allemaal

    Ik ga samen met mijn vriend en mijn dochter van 14 maanden 6 weken naar Californie. (Sorry, later doen we florida een keer aan) Maar nou heb ik een vraag. Alle autostoeltjes in nederland worden vast gemaakt met een driepunts gordel en in het vliegtuig en in amerika volgens mij met een tweepunts gordel. Hoe hebben jullie dit opgelost?
    Wij willen heel graag de maxi cosi tobi meenemen in het vliegtuig en in de camper. Wie kan ons helpen met de oplossing.

    Groetjes Karlijn



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •