Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 22 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 212

Onderwerp: Autostoeltje / kinderstoeltje / kinderzitje

  1. Top | #121
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autostoeltje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door euskris Bekijk Berichten
    hey micheal...
    is walmart kopen, inpakken, wegwezen of moet je het van te voren bestellen??
    Als het op voorraad is, is het inderdaad inpakken en wegwezen, maar om op zeker te gaan kun je het beter volgens de suggestie van Ebelix doen.
    Kost niks extra, en mits tijdig besteld blijft het een paar weken bij de gewenste Wal*Mart liggen. Dan weet je zeker dat je hem hebt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Via store to site kan je wat je nodig hebt van te voren bestellen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #122
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autostoeltje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door euskris Bekijk Berichten
    of hebben we snel een boete te pakken(dan is een stoeltje huren wel goedkoper
    Toch ben ik wel eens verbaasd dat 'goedkoop' of 'boete' een overweging kan zijn wanneer het om veiligheid gaat. Maar ieder maakt zo zijn eigen afwegingen over wat verantwoord is :-\".

    Bron: Wikipedia.

    New visitors to Miami should be aware that the area's drivers are particularly aggressive. AutoVantage.com's Road Rage Survey has rated Miami drivers the rudest in the country for a third year in a row [19]. This shouldn't discourage anyone from using the roadways, but a passive approach to Miami driving can save you from an unwanted exchange with another driver, or even worse an accident. Posted speed limits are ignored by most drivers, especially on larger roads with lower speed limits. Two examples are I-95 and state road 826 (The Palmetto Expressway). The eastern portion of state road 836 (The Dolphin Expressway) between Miami International Airport and downtown Miami handles traffic that exceeds its capacity, and contains several left-hand exits, including the eastbound off-ramp to Lejuene Road (NW 42nd Avenue), which is the posted route, and the quickest route to Miami International Airport.



  3. Top | #123
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autostoeltje

    Waarom neem je hem niet mee? Je kan een autostoel als extra item inchecken.


  4. Top | #124
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Autostoeltje

    ik mag een maxi cosi inchecken...maar geen autostoel vanaf 3jr(valt buiten de maat) los van al het gesjouw
    ik weet ook niet of je een autostoel voor 1 dag kan huren...zal eens mailen of dat dat kan??/en of ze die dan weer komen ophalen
    of een deal maken: zeggen dat ik een stoel wil voor 40/max 60 dollar anders kopen we er een.misschien trappen ze er in!! want 12 dollar voor een stoel x 15 dagen...en dan keer 2...is niet grappig!!! dus op naar walmart


    en ik kies zeker voor veiligheid...maar niet voor en stukje van 5min.
    maar ik zie wel dat het veel langer is,dus moeten we iets verzinnen.

    en bestellen is beter dan weten we het zeker...kunnen we meteen onze jetlegg verslaan!!

  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Autostoeltje

    ik heb vorig jaar ook gewoon een autostoeltje meegenomen het vliegtuig in, beetje doordouwen en het stoeltje past. Ze (BA)hebben niet gekeken naar de maat en een keurmerk.

    Als het een bekend merk autostoeltje is, zullen ze er niet moeilijk over doen.

    Mijn zoontje heeft de hele reis in het stoeltje gezeten en is niet lastig geweest. Hij kon lekker naar buiten kijken, eten (klaptafel staat iets scheef) en slapen in een stoeltje waar hij aan gewend is.

    Wat betreft het dragen van het stoeltje: Mijn zoontje heeft op de luchthavens los gelopen en de buggy gebruikte ik om het stoeltje in te zetten. Je hoeft niet te dragen en je kan nog een tas in het stoeltje zetten, zodat je ook niets om je schouder hebt hangen.

    Zie ook de foto op mijn blog denfinflorida. Naar beneden scrollen tot 2010.
    http://denfinflorida.blogspot.com
    Laatst gewijzigd door dennis-oostveen; 10-08-11 om 15:49.

  6. Top | #126
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Autostoeltje

    misschien toch overwegen om er maar gewoon een meetenemen en hopen dat ze niet moeilijk doen...dat zou voor ons het echt het makkelijkst/veiligste zijn!!!

    heerlijke fotos....krijg er al zin in!! tips altijd welkom...grt kristel

  7. Top | #127
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Autostoeltje

    Heb je niet toevallig een auto gehuurd met een ingebouwd uitklaapbaar kinder zitje?

  8. Top | #128
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Autostoeltje

    Ik heb vorige keer 1 autostoel (de middelste maat voor peuters met 5-puntsgordel) ingecheckt en 1 daar gekocht (een doorgroeimodel met 5-puntsgordel maar ook bruikbaar als zitverhoger met/zonder leuning). Op de terugweg de oude daar gelaten en de nieuwe meegenomen, maar wel ingecheckt. en dit jaar waren ze wat groter en heb ik voor beide een trunki boostapack gebruikt (een rugzak met ingebouwd zitverhoger). Is goed bevallen.
    Laatst gewijzigd door fitnessmouse; 11-08-11 om 09:57.
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  9. Top | #129
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autostoeltje

    Ja, het wordt allemaal wat makkelijker als ze iets ouder worden. Voor mijn zoon (inmiddels 11.5) hebben we dit jaar alleen een stoelverhoger meegenomen. Gekocht bij MArskramer voor 5 eurootjes en in Florida achtergelaten. Op zich is hij al groot genoeg om zonder stoelvergoger achterin te kunnen zitten. Maar aangezien hij dan minder zicht heeft doordat de ramen vaak pas op zijn ooghoogte beginnen, heeft hij er toch voor gekozen om prinsheerlijk op "zijn troon" te zitten.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #130
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Autostoeltje

    Geachte mevrouw Roovers,

    Uw baby heeft ook recht op bagage, indien u geen koffer meeneemt maar een autostoeltje is dit natuurlijk geen probleem.

    We hebben een babybascet aangevraagd, echter kan deze nooit van te voren bevestigd worden. Dit zal bij check in bepaald worden afhankelijk van het totaal aantal baby's aan boord en naar aanleiding van de leeftijd en groote van de baby's.

    Stoelvoorkeur is bij deze airline helaas niet mogelijk.

    met vriendelijke groet,
    Tix.nl


    dus we nemen ons eigen stoeltje me...probleem opgelost!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •