Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: DLP

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Even voorstellen: DLP

    Hoi,

    Ik ben Andre, 36 jaar en ben van plan om in November voor de 4e keer naar Florida te gaan (eerdere trips waren in 1999, 2000 en 2004).

    Ik heb me hier geregistreerd om alvast weer een beetje in de stemming te komen.

    De nadruk zal in November op het bezoeken van een aantal sportwedstrijden liggen (NBA, NFL en NHL) en wellicht ook een kijkje nemen bij de Universiteit in Gainesville.

    En natuurlijk mogen de pretparken niet ontbreken !

    Misschien hebben jullie nog tips ??

    Ik zal in ieder geval dit forum checken om wellicht nog wat ideetjes op te doen.

    Groeten,

    Andre

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: DLP

    Bij Gainesville ligt ook nog een leuke racebaan: Gainesville Raceway. Dragracen van het hoogste niveau. Ik weet niet of er tijdens jouw verblijf daar wedstrijden zijn, maar als je van racen houdt, kijk dan eens in het betreffende topic daarover dat ik hierover op het forum heb geplaatst.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Re: Even voorstellen: DLP

    Als ik het goed heb, vliegt Martinair niet meer rechtstreeks op Orlando, 'vroeger' nog wel.

    Dat betekent dus geen rechtstreekse vlucht Amsterdam - Orlando. Weet iemand of je wel rechtstreeks naar Orlando kunt vanaf Brussel en/of Duesseldorf ?

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Re: Even voorstellen: DLP

    Eindelijk heb ik dan geboekt: 12/11 vlieg ik met United via Chicago naar Orlando en op 26/11 via Washington weer terug naar Amstrerdam.

    Ik heb al kaarten voor 6 sportwedstrijden:

    13/11 Tampa Bay Lightning - Detroit Red Wings
    16/11 Tampa Bay Buccaneers - Minnesota Vikings
    18/11 Orlando Magic - Toronto Raptors
    22/11 Miami Heat - Indiana Pacers
    23/11 Miami Dolphins - New England Patriots
    24/11 Florida Panthers - Carolina Hurricanes

    De trip gaat dus eerst naar Tampa en m.n. Clearwater Beach/St. Petersburg. Sowieso ga ik een bezoekje brengen aan Busch Gardens. Daarna terug naar Orlando om een aantal parken te bezoeken en dan het 2e weekend naar Miami. Tot slot op dinsdag 25/11 weer terug maar Orlando.

    Ben benieuwd of er toevallig nog meer mensen op dit forum zijn die naar (een van) de genoemde wedstrijden gaan ?

    Groeten,

    Andre

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Even voorstellen: DLP

    Hallo allemaal,

    Ik ben een frequent bezoeker van dit forum en heb me jaren geleden ook al eens voorgesteld, maar omdat er inmiddels weer een reis naar Florida gepland staat, doe ik het nog maar een keer.

    Maandag 10 oktober vliegen mijn (aanstaande) vrouw en ik voor 2 weken naar Florida. Voor haar de 1e keer 'de plas over', voor mij het 5e bezoek aan Florida en het ca. 15e aan de VS.

    Het is dus de bedoeling dat zij ook met het Florida-virus besmet raakt.

    We vliegen 10/10 op Orlando, rijden dan via de oostkust naar de Key West en terug naar Orlando via de Everglades en de westkust.

    Naast diverse pret- en waterparken zullen we in ieder geval ook wedstrijden van de Buccaneers en de Lightning bezoeken in Tampa.

    Het is wel te hopen dat er geen orkaan over Florida heen raast in die periode ;-).

    Groeten,

    DLP



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •