Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 55 van de 57 EersteEerste ... 5455354555657 LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 561

Onderwerp: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

  1. Top | #541
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard

    Eef, ik had dat ook zo begrepen. Dat zij voor jou kiezen. Maar de dame in kwestie haar boodschap kon dus dubbel begrepen worden. Eerst kiezen en dan sleutel halen, of eerst naar bureel en daar krijg je een sleutel volgens wat zij voor jou kiezen. Eerste kan ik me in vinden, omdat de aisle met full sizes niet enorm is. En je riskeert dat iemand “ per toeval “de verkeerde meeneemt. Waardoor de aisle leegloopt voor mensen die er van bij de start eentje hebben geboekt. Tweede zou me eerder beperken in mijn vrijheid van kiezen, de reden waarom ik steeds voor Alamo ga.

    Ivm met het meenemen van een andere klasse : in MCO ooit een hogere klasse meegekregen van de aisle wachter. Bij de uitgang werd dit zelfs niet opgemerkt. De dame in kwestie scande de wagen in en wenste me een goede reis. Geen enkele opmerking ivm hogere klasse dan voorzien. Ik had zelfs de indruk dat het haar allemaal niet kon boeien.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-08-19 om 20:08. Reden: 1+1

  2. Top | #542
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eefdepeef Bekijk Berichten
    Het gaat er mij om dat Alamo wil beslissen welke auto jij meekrijgt. Niet of de sleutels wel of niet in de auto zitten.
    Zo heb ik het iig nog nooit ervaren. Wij lopen altijd even langs de auto's, kijken wat ons bevalt en halen daarvan de sleutels op.
    Daar beslist Alamo niks aan mee.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #543
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utah Bekijk Berichten
    Tweede zou me eerder beperken in mijn vrijheid van kiezen, de reden waarom ik steeds voor Alamo ga.
    Die uitspraak begrijp ik niet...wat bedoel je daarmee?
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #544
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Ik heb ooit bij Enterprise gehuurd. En daar bepaalden zij welke auto ik meenam. Bij Alamo mag ik vrij kiezen in de categorie die ik heb gehuurd. Merk en kleur. Vrijheid om te kiezen dus.

  5. Top | #545
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Er zijn genoeg verhuurmaatschappijen waar je zelf mag kiezen, dus waarom je steeds voor alamo zou gaan begrijp ik niet.
    ik huur waar het het goedkoopst is én waar ik zelf mag kiezen... dat is nog nooit alamo geweest voor mijn locatie en periode.

    het proces om skip the counter te moeten regelen, draagt ook niet echt bij aan de feestvreugde: bij andere maatschappijen is dat altijd ook automatisch geregeld...
    Laatst gewijzigd door Terpies; 25-07-19 om 20:10.
    If it ain't Dutch it ain't much

  6. Top | #546
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Je keert terug waar je goed bent gediend. En voor mij, na eerdere “encounters” bij o.m. Enterprise, Dollar, Sixt, is dit dus Alamo geworden. Het is natuurlijk ieders goed recht om elders te gaan. Maar voor mij, sinds de laatste 5 keer dat we in US waren, ben ik ( tot hiertoe) steeds correct behandeld geweest bij Alamo. Ook ik jaag de beste prijzen na, en dan bedenk ik me weer nadat ik de soms kleine verschillen zie. Ik ga ook steevast naar dezelfde kruidenierswinkel, apotheek, garage voor mijn wagens, dokter, tandarts enzovoort in mijn thuisland. Rare Belg dus...met zijn rare ( of zijn het nare?) gewoontes...
    Laatst gewijzigd door utah; 25-07-19 om 20:38.

  7. Top | #547
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Goede redenen
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #548
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Nog even voor de duidelijkheid. De rij met Full Size SUV's was overvol. In het begin stonden echter de Exclusieve modellen. Het enige wat ik kan bedenken is dat men wilde voorkomen dat wij met zo'n auto de garage uitreden. Achteraf is alles netjes geregeld en zijn vertrokken met de auto naar keuze.

  9. Top | #549
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Full Size SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Autoeurope.co.uk
    Opgehaald in: Las Vegas / LAS
    Afgeleverd in: Las Vegas / LAS
    Meegekregen: 2019 GMC Yukon XL SLT
    Wanneer: 30-7 tm 10-8
    Betaald : £419.- = €450,-

    Hoe beviel de auto en waarom: precies wat we nodig hadden voor een roadtrip, een hele grote auto met veel comfort en bagageruimte. Rijdt rechtdoor prima maar bochten op hoge snelheid zijn spannend in deze auto, wat dat betreft kun je beter een Ford Expedition meenemen als je de keuze hebt.
    Na een praatje met de manager waarin ik aangaf geen trek te hebben in de Nissan Armada die er stond een upgrade gekregen naar deze premium SUV.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  10. Top | #550
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Premium Car
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Auto Europe
    Opgehaald in: Sanford Airport
    Afgeleverd in: Sanford Airport
    Meegekregen: Chrysler 300 S met vierwielaandrijving
    Wanneer: 21 september 2019
    Betaald : €301,51
    Hoe beviel de auto en waarom : Auto zag er eerst klein uit tot dat de kofferbak open ging, wat een ruimte! Met gemak gingen onze 2 koffers + trolleys er in. Voor de rest was het voor ons de eerste keer dat er een 6 cilinder stond en dat rijdt echt geweldig. Kortom erg blij met de gemaakte keuze, er stonden heel veel auto's om uit te kiezen. Maar dit was de enige sport uitvoering en vandaar voor deze gegaan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •