Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 57 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 561

Onderwerp: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

  1. Top | #451

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Economy car
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Reisbureau
    Opgehaald in: MCO
    Afgeleverd in: MIA
    Meegekregen: Hyundai Elantra
    Wanneer: 09/09 - 20/09


    Opmerkingen; Bij de garage een gratis upgrade naar Compact gekregen, na een defecte sigarettenplug weer een upgrade naar een, geloof ik, Midsize

  2. Top | #452
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize ( Toyota Corolla of gelijkwaardig )
    Verhuurder: National
    Gereserveerd bij: National Emerald
    (… Choose whatever rental car you’d like from the Aisle and only pay the reserved Midsize rate…) “
    Opgehaald in: Orlando MCO
    Afgeleverd in: Orlando MCO
    Meegekregen: Chevrolet Traverse ( PGAR-klasse )

    Bij aankomst op de Emerald Aisle stonden er genoeg SUV's en Mini-van's. Eerst nog even geprobeerd om voor noppes,nada,niks een Tahoe mee te krijgen vanaf de Emerald Executive Aisle maar daar trapt het menneke van National niet in. Gelukkig stond er dus evengoed keus genoeg op de 'gewone' Emerald en uiteindelijk reden wij weg in een bijna nieuwe ( 1300 miles op de klok ) Chevrolet Traverse

    Wanneer: 12-09 t/m 10-10
    Betaald : € 674 ( incl Upfront Fuel )

    Hoe beviel de auto en waarom:
    Al 3x eerder een Traverse genomen en deze bevalt ons prima. Plenty of room voor ons tweetjes in deze Crossover met overal bekerhouders, aansluitingen voor opladers, USB-poorten, etc. Het uitgebreide audiosysteem met Voice-command, BlueTooth(audio) en BOSE-speakers zorgt ervoor dat je onderweg naar een prima stukkie muziek kan luisteren. Natuurlijk is er ook voorzien in Sirius-XM ;-). Het benzinevebruik tijdens de huurperiode ( +/- 2500 miles ) was 21,3 Mpg, niet verkeerd voor een rappe 3.6 Liter V6, kortom een aanrader !

    Laatst gewijzigd door PENPE; 20-10-14 om 20:55. Reden: Was ff iets vergeten.....
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #453
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize ( Toyota Corolla of gelijkwaardig )
    Verhuurder: National
    Gereserveerd bij: National Emerald (… Choose whatever rental car you’d like from the Aisle and only pay the reserved Midsize rate…) “
    Opgehaald in: Orlando MCO
    Afgeleverd in: Orlando MCO
    Meegekregen: Chevrolet Traverse LT 2015 en Chevrolte Equinox LT 2015
    Wanneer: 2 oktober t/m 25 oktober 2014
    Betaald : $ 638.34


    Hoe beviel de auto en waarom: We mochten bij ophalen een Traverse meenemen, maar van deze auto ging steeds het alarm af als we de auto openden. Na 3 dagen toch maar omgeruild voor een andere Traverse. Na ruim 2 weken auto nogmaals omgeruild vanwege leeg lopende voorbanden, we moesten iedere 2 dagen naar de WAWA om de banden op te pompen. Omdat de helft van ons gezelschap inmiddels naar huis was gegaan hebben we toen een kleinere Equinox genomen. Alle auto's reden geweldig

    Helaas alleen een foto van de eerste Traverse

  4. Top | #454
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: USA reisen.de
    Opgehaald in: Tampa
    Afgeleverd in: moet nog in Tampa worden afgeleverd op 3 januari 2015
    Meegekregen: Chevrolet Equinox
    Wanneer: 20 december 2014
    Betaald : Euro 465,00

    Hoe beviel de auto en waarom: Perfecte auto, genoeg ruimte voor 4 personen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-12-14 om 19:17. Reden: font

  5. Top | #455
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Full size
    Verhuurder: National
    Gereserveerd bij: USA reisen.de
    Opgehaald in: Tampa
    Afgeleverd in: moet nog in Tampa worden afgeleverd op 15 januari 2015
    Meegekregen: Toyota Camry 2.5 SE
    Wanneer: 30 december 2014
    Betaald : Euro 430,00

    Hoe beviel de auto en waarom: Gloednieuwe Camry met 261 miles op de teller, mocht zelf uitzoeken. Heerlijke auto!


    Laatst gewijzigd door elstars; 05-01-15 om 17:06.

  6. Top | #456
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize SUV
    Verhuurder: Dollar
    Gereserveerd bij: Rentalcars.com
    Opgehaald in: Orlando MCO
    Afgeleverd in: Orlando MCO
    Meegekregen: Dodge Journey (fullsize SUV)
    Wanneer: 14 februari 2015
    Betaald : Euro 182

    Hoe beviel de auto en waarom: Heel goed bevallen. Lekker veel ruimte en met zo'n 1.300 miles op de teller gloednieuw. Extra leuk dat we een (gratis) upgrade naar een fullsize kregen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-02-15 om 00:53.

  7. Top | #457
    Regelmatige Bezoeker Suus's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Schiedam, ZH
    Berichten
    39

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Economy
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: reisorganisatie
    Opgehaald in: Orlando MCO
    Afgeleverd in: Orlando MCO
    Meegekregen: Chrysler 200
    Wanneer: 1 t/m 15 september 2014
    Betaald: Geen idee, auto zat samen met vlucht en villa in een pakket

    Hoe beviel de auto en waarom:
    Het was een heerlijke auto om in te rijden, genoeg ruimte, voor, achter en in de kofferbak. Hij reed ook lekker, en stil en erg zuinig.

    Minpuntje:
    Na alle waarschuwingen dat we moesten opletten bij aankomst op het vliegveld dat we niet overal op in moesten gaan en NIETS moesten tekenen, kwamen we vermoeid na een vertraagde vlucht bij de balie aan. Meneer achter de balie was erg ongeïnteresseerd en zei dat we een Economy hadden, ter grootte van een Toyota Corolla, wij moesten uiteraard lachen, ivm het feit dat we niet alleen vier volwassen waren, en vier grote koffers bij ons hadden. Maar hij was niet echt vriendelijk. Als hij had aangeboden of wij een upgrade wilden, hadden we dat op dat moment echt gedaan. Het was tenslotte een schot voor open doel, maar hij bleef ongeïnteresseerd en niet aardig. Toen hebben we ook besloten dat we hoe dan ook met z'n vieren en de koffers in een Economy zouden passen. Dat was dus ook het geval, het zat wat krap van MCO naar de villa, maar zonder koffers was hij vreselijk ruim en hadden we ons geen betere wagen kunnen wensen.

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...505843aab342cb
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-02-15 om 15:41. Reden: link ipv te grote foto - max 640*480p
    Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
    Onze avonturen: BLOG

    "Love's the only rule"

  8. Top | #458
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digitalman Bekijk Berichten

    Type gehuurd
    : Midsize SUV
    Meegekregen: Dodge Journey (fullsize SUV)
    Hoe beviel de auto en waarom: Heel goed bevallen. Lekker veel ruimte en met zo'n 1.300 miles op de teller gloednieuw. Extra leuk dat we een (gratis) upgrade naar een fullsize kregen.
    Een Journey valt normaal niet onder een Full Size SUV. Vergelijk hem bijvoorbeeld ook maar eens met een Tahoe, die is nog echt een maatje groter.

    Bij de meeste verhuurbedrijven valt hij onder Intermediate SUV of Cross-Over.

    Prima auto, daar niet van. Maar ik zou er nooit mee akkoord gaan indien hij wordt geleverd als je een Full Size SUV geboekt zou hebben.
    Laatst gewijzigd door Blue_note; 27-02-15 om 17:15.

  9. Top | #459
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Compact (klein)
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo/brits
    Opgehaald in: Orlando International Airport MCO
    Afgeleverd in: Orlando International Airport MCO
    Meegekregen: Ford Escape (midsize SUV)
    Wanneer: 03-03-2015 t/m 20-03-2015
    Betaald : €325 voor 17 dagen (excl. tank benzine, ter plaatse $37 voor betaald)

    Hoe beviel de auto en waarom: Groot, ruim voor 1 persoon, grote achterbak, stuurt lekker. Kortom: fijne auto!


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #460
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo ( British Airways Gold Member ) getipt door mede forum gebruiker
    Opgehaald in: Miami International Airport
    Afgeleverd in: Orlando International Airport MCO
    Meegekregen: Nissan Pathfinder (Fullsize SUV) en Chevrolet Tahoe ( Premium Fullsize SUV )
    Wanneer: 09-03-2015 t/m 18-03-2015
    Betaald : $ 242,79 voor 9 dagen (incl. tank benzine en meerdere bestuurders,gold package)

    Hoe beviel de auto en waarom: Nissan Pathfinder : Een halve dag gereden,deze sloeg continue af en daarom direct ingeruild en kreeg extra upgrade van Alamo voor alle ongemakken.

    Hoe beviel de auto en waarom:
    Chevrolet Tahoe met 1400 mijl op de teller :Groot, zeer ruim voor 2 personen, grote achterbak,GPS Navigatie ingebouwd,V 8 motor, stuurt lekker en alles erop en eraan. Kortom: Super auto!!

    Even een uitleg over de werkwijze van de extra korting van Alamo als zogenaamde medewerker van British Airways. Ik durfde het best aan en reserveerde via de opgegeven link op dit forum,na de reservering kreeg ik een bevestiging en hier stond niets vermeld over het hele Britisch Airways verhaal, ik had gekozen om ter plaatse te betalen. Nu de vakantie bijna aanbrak,wilde ik de reservering definitief online bevestigen. Na online bevestigd te hebben,kreeg ik een definitieve bevestiging met daarop een vermelding van show id British Airways. Dus ik dacht dat is vervelend en nu? Nu zag ik dat ik bij Alamo online kon inchecken om de wachtrij voorbij te kunnen lopen op Miami airport en dan kreeg ik een formulier dat ik me alleen nog maar hoefde aan te melden bij een Alamo machine op de airport,dus niet meer aan de balie. En wat denk je,het hele British Airways stond helemaal niet meer vermeld op de online check in en er werd op Miami Airport ook niet meer nagevraagd,wat resulteerde in een extreem lage huurprijs voor een prachtige SUV tijdens onze korte vakantie in Florida. Wel moest ik nog een formulier ondertekenen aan de balie en mijn rijbewijs laten controleren en verder was het op naar de parkeergarage. Dus mensen je kunt dit met een gerust hart doen en het scheelt een hoop geld.

    [IMG]C:\Users\Ramon\Desktop\IMG_1418.JPG[/IMG]



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •