Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 57 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 561

Onderwerp: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

  1. Top | #421
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize SUV
    Verhuurder:
    Alamo
    Gereserveerd bij:
    www.alamo.co.uk/brits
    Opgehaald in:
    Orlando International Airport (MCO)
    Afgeleverd in:
    MCO
    Meegekregen:
    (volgt)
    Wanneer:
    7 juli 2014 t/m 26 juli 2014 (18 dagen)
    Betaald :
    Engelse Pond 373,12 (excl. tankvulling)

    Hoe beviel de auto en waarom :
    (volgt)

    Mod. Ta2 Gerrit; dit was nu niet de bedoeling. Het is de bedoeling om deze rubriek pas te gebruiken als je de auto al gehad hebt. Dan kun je ook pas zeggen wàt je gereden hebt, en hoe het bevallen is. En dan heb je ook foto's. Mijn eigen melding hierboven heb ik puur neergezet als voorbeeld, en wordt binnenkort aangevuld. Maar de bedoeling is dus plaatsing na ontvangst auto
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 12-11-13 om 10:25. Reden: toelichting

  2. Top | #422
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize-SUV (IFAR)
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Eautohuur.nl
    Opgehaald in: MIA
    Afgeleverd in: MIA
    Wanneer: 11-11-2013 tot 25-11-2013
    Meegekregen: Chevrolet Traverse LT

    Konden kiezen uit een Ford Edge en twee Toyota`s cross/SUV dingen, Venezia volgens mij, superlelijke apparaten iedergeval. Toen gevraagd of ik de Traverse ook mee mocht die bij de Full size stond en dat was ok.
    Auto reed prima, maar het is wel allemaal behoorlijk achterhaalde techniek. Automaat is enorm sloom(alle USA bakken die ik tot nu toe heb gereden)en het apparaat moest 300 pk hebben, maar kon er weinig van merken

  3. Top | #423
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: midsize SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Arke -Fly and Drive- ticket
    Opgehaald in: Miami Airport
    Afgeleverd in: Miami Airport
    Meegekregen: Ford Mustang Convertable
    Wanneer: December 2013/januari 2014

    Met een kleine bijtaling konden we deze leuke auto meenemen, erg leuk in deze tijd van het jaar 'open' te kunnen rijden!

  4. Top | #424
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Compact
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: USAFunvacations
    Opgehaald in: Orlando Intl. Airport
    Afgeleverd in: Orlando Intl. Airport
    Meegekregen:
    2013 Ford Focus sedan
    Wanneer: 9 feb 2013 t/m 18 feb 2013
    Betaald : 269 euro (incl. tank brandstof)

    Hoe beviel de auto en waarom :
    Beviel niet. In 2013 deze auto gereden naar volle tevredenheid, in 2014 was ik er niet blij mee. Kreeg bijna meteen rugpijn toen ik op de snelweg zat. De elektrische rugleuning kon maar 1cm naar voren. Ik lag zowat in de slaapstand in deze auto, terwijl ik rechtop wil zitten. Ochtend erna bij Disney Car Care omgeruild voor een 2012 Dodge Avenger (standard car denk ik, iets groter dan compact), naar volle tevredenheid, reeds eerder gehad in Las Vegas in 2009 en deze had tenminste een 'analoge' stoel.
    Laatst gewijzigd door JKG; 20-02-14 om 20:46. Reden: typo

  5. Top | #425
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Arke fly-drive
    Opgehaald: Miami
    Teruggebracht: Miami
    Wanneer: 14 t/m 24 februari
    Meegekregen: alle auto's waren zo'n beetje verhuurd dus we konden kiezen uit de rij mini vans en hebben een Dodge Grand Caravan gekozen met 2500 mijl op de teller.
    Bevalt prima tot nog toe. Beetje groot met 2 personen.

  6. Top | #426
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Equinox
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Book and Drive
    Opgehaald in: Miami Intl. Airport
    Afgeleverd in: Miami Intl. Airport
    Meegekregen: Ford Expedition

    Wanneer: augustus 2011
    Hoe beviel de auto en waarom: Super groot, moesten wel wat bijbetalen maar een heerlijke auto voor 4 personen

    Type gehuurd: Midsize SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Rental Cars
    Opgehaald in: Miami Int. Airport
    Afgeleverd in: Miami Intl. Airport
    Meegekregen:
    2013 Ford Escape
    Wanneer: augustus 2013
    Hoe beviel de auto en waarom : groot genoeg voor 4 personen en bagage, fijne auto

  7. Top | #427
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Economy car
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: USAFUN Vacations
    Opgehaald in: Orlando Sanford International Airport
    Afgeleverd in: Orlando Sanford International Airport
    Meegekregen: Intermediate Car (Ford Focus)
    Wanneer: 28/3 - 11/4
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #428
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize ( Toyota Corolla of gelijkwaardig )
    Verhuurder: National
    Gereserveerd bij: National Emerald
    (… Choose whatever rental car you’d like from the Aisle and only pay the reserved Midsize rate…) “
    Opgehaald in: Orlando MCO
    Afgeleverd in: Orlando MCO
    Meegekregen: Chevrolet Traverse

    Bij National net als de vorige keer niet echt gevonden wat ik wilde (er stonden op de Emerald Aisle wel veel Chevrolet Equinox, Ford Escape, Dodge Journey en natuurlijk de Midsize-personenauto's) en dus ook nu weer gevraagd aan een host van National of ik bij collega Alamo een auto mocht uitzoeken en dat was geen probleem en na een beetje 'sparren' met de dame van Alamo een nagelnieuwe ( 7 Miles op de teller ) 7-seater Crossover meegekregen :-)

    Wanneer: 02-04 t/m ( als het goed gaat )24-04
    Hoe beviel de auto en waarom: Al 2x eerder een Traverse gehad en bevalt mij prima. Zeker de 2014-editie die ik nu heb rijdt zelfs beter dan de 2 Traverse's die ik eerder heb gehad. Plenty of room in deze Crossover met overal bekerhouders, aansluitingen voor opladers, USB-poorten, etc. Het uitgebreide audiosysteem met Voice-command en BOSE-speakers zorgt ervoor dat je onderweg naar een prima stukkie muziek kan luisteren. Natuurlijk is er ook voorzien in Sirius-XM ;-)

    Laatst gewijzigd door PENPE; 15-04-14 om 05:34.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  9. Top | #429
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    62

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Luxury
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Expedia
    Opgehaald in: Orlando MCO
    Afgeleverd in: Orlando MCO
    Meegekregen: Cadillac XTS. Wat ik prettig vind bij Alamo,je kunt bij Alamo gewoon eentje zelf uit de voorraad kiezen. Ik had al eerder een Cadillac gereden (DTS), dus leek me wel leuk om deze te pakken.
    Wanneer: 04-04 t/m 12-04
    Hoe beviel de auto en waarom: Ik had liever een grote SUV gehuurd, maar die waren op Expedia niet beschikbaar tijdens het boeken. Daarom gekozen voor de luxe sedan, aangezien we met zijn vieren naar Florida gingen en ook de achterpassagiers ruim moeten zitten natuurlijk. Over de auto: geweldige stoelen, stil, heel erg ruim achterin, luxe (leren bekleding en dashboard met leer bekleed, alles elektrisch, geventileerde stoelen, bose speakers, xenon, parkeersensoren etc). Wat kon beter? Ik miste wel de V8 van het vorige model. De V6 motor mist net dat beetje karakter en koppel onderin. Ook schakelt de automaat niet vlekkeloos. Soms schokkerig en soms is de bak de weg een beetje kwijt. Het comfort is goed, maar de 19 inch velgen maakten de auto eigenlijk stugger dan noodzakelijk. Maar al met al echter een plezierige auto.

    http://i62.tinypic.com/29w4o44.jpg

    http://i57.tinypic.com/im5qaq.jpg

    http://i60.tinypic.com/33yrvbk.jpg
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-04-14 om 19:48. Reden: te grote foto's = linkjes

  10. Top | #430
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald?

    Type gehuurd: Midsize ( Toyota Corolla of gelijkwaardig )
    Verhuurder: National
    Gereserveerd bij: National Emerald
    (… Choose whatever rental car you’d like from the Aisle and only pay the reserved Midsize rate…) “
    Opgehaald in:
    Chicago O'Hare
    Afgeleverd in:
    Chicago O'Hare
    Meegekregen: Chevrolet Equinox
    Betaald : $1105 (excl. tankvulling)

    Hoe beviel de auto en waarom : We hebben hem zelf mogen uitkiezen en het was een bewuste keuze. We hebben al 3 keer eerder een Equinox gehad en dat was zeer goed bevallen. Zoals je kan zien hebben wij hem gebruikt waarvoor zo'n auto is gemaakt "Mud on the Tires"







Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •