Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 56 van de 57 EersteEerste ... 64654555657 LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 561

Onderwerp: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

  1. Top | #551
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Full size SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Auto Europe
    Opgehaald in: Miami Airport
    Afgeleverd in: Miami Airport
    Meegekregen: Ford Expedition Limited 7 PAX
    Wanneer: 11 september 2019 - 24 september 2019
    Betaald : € 503
    Hoe beviel de auto en waarom : heerlijke kar om mee te cruisen. Ruim en voorzien van Apple CarPlay en alle andere nieuwigheden. Bochten nemen is wiegen. Als je een GTI gewoon bent is dit effe aanpassen...

    [IMG] picture hosting[/IMG]

  2. Top | #552
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Standard SUV SFAR
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo Brits
    Opgehaald in: Tampa
    Afgeleverd in: Tampa
    Meegekregen: Ford Expedition Platinum MAX incl 3 extra bestuurders en fuel service (PFAR)
    Wanneer: 1/10/2019-22/10/2019 (3 weken)
    Betaald : 898 dollar
    Hoe beviel de auto en waarom : Omdat er geen enkele SUV meer stond, wilden ze me eerst een Ford Flex aansmeren. Daar geen genoegen mee genomen en toen kwam daar de Ford Expedition. Wow wat een heerlijke auto! Alles erop en eraan, navi, leer, gekoelde stoelen, derde zitrij en dan nog voldoende ruimte in de kofferbak. Zou zo weer tekenen voor deze auto!

  3. Top | #553
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Fullsize SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: American Vacations
    Opgehaald in: Tampa
    Afgeleverd in: Tampa
    Meegekregen: Chevrolet Tahoe met amper 750 miles op de teller
    Wanneer: 19/12/2019-04/01/2020
    Betaald : 969,26 Euro
    Hoe beviel de auto en waarom: Auto beviel al bij al goed. Hebben een tienerdochter (14) en een kleuter (bijna 3)
    De eerst rij zetels waren 2 aparte stoelen wat enorm beviel daar de jongste anders op schoot wil bij de oudste. Achterste bank was constant naar beneden om boodschappen en shopping buit te kunnen vervoeren.
    Hebben die 1x omhoog gezet maar deze was zo klein!
    Heb volgende keer toch liever terug de Ford Expeditian.
    Handige hulpjes in de wagen: Wifi - Gps - stoelverwarming (no idea why
    ) Lederen stoelen...

    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  4. Top | #554
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Fullsize SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Autoeurope
    Opgehaald in:Orlando
    Afgeleverd in:Fort Myers
    Meegekregen: Toyota RAV4 (midsize SUV)
    Wanneer: 4-2-2020 t/m 14-2-2020
    Betaald : EUR 253,=

    Hoe beviel de auto en waarom : De auto beviel erg goed. Ik rij thuis een simpele auto, dus alles is al snel beter. Maar deze zat lekker hoog, en reed gewoon fijn. In het begin moest ik erg wennen aan de grootte. Heb ook bewust geen Fullsize SUV gepakt, vond die echt veels te groot...
    Achteruitrij camera vond ik erg fijn. Het verbruik viel mee, in het begin dacht ik dat ie nogal veel verbruikte. Maar heb voor nog geen 100 dollar getankt denk ik, heb 1100 miles gereden.
    De auto was ook voorzien van Android auto, maar kreeg dat helaas niet aan de praat op mijn Samsung Galaxy S9, kon de app daarvoor niet downloaden...


    [IMG][/IMG]
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #555

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Hi Cindy,

    Ik ben naar een vergelijkbaar type aan het kijken, omdat ik slechts mijn Corsa in NL gewend ben. Hoe is het rijden met de RAV4 over de onverharde wegen? Is dit een beetje te doen of zou je dan een grotere SUV aan raden?

  6. Top | #556
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    RAV4 valt onder de Midsize SUV's. Onverharde wegen gaat prima, hebben er ook mee door de Westkust van de USA gereden met oa Monument Valley. Offroad rijden mag je overigens met geen enkele huurauto.

  7. Top | #557
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Hij reed echt zalig, zeker in vergelijking met mijn koekblik thuis (Daihatsu Cuore). Ben 1 keer door de navigatie een onverharde weg opgeleid, en merkte daar amper wat van. Er zit zulke goede vering in zo'n auto, top! Dit is echt voldoende hoor.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #558
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize SUV ( Mazda CX5 or similar )
    Verhuurder: Avis
    Gereserveerd bij: Avis.DK
    Opgehaald in: Miami Int Airport / MIA
    Afgeleverd in: Miami Int Airport / MIA
    Meegekregen: KIA Sportage
    Wanneer: 30 mei t/m 18 juni 2022
    Betaald : $ 464 ( geboekt tijdens die bekende 2-daagse aanbieding van Avis Denemarken )

    Hoe beviel de auto en waarom : Normaliter rijden wij in de USA altijd in een auto uit de grotere klasse, maar deze midsize SUV viel geheel niet tegen. Het benzineverbruik viel reuze mee en dat kwam goed uit want tijdens onze huurperiode was de benzine gemiddeld $ 4,70 /gallon. De 1.6 GDI motor presteerde goed en de Sportage voelde sportief aan. De bagageruimte was weliswaar niet berekend op onze 2 koffers + 2 trolleys, dus de trolleys en overige handbagage moesten wel op de achterbank. De uitrusting aan boord was overigens niet overdreven luxe : geen lederen bekleding, geen electrisch verstelbare stoelen en ook navigatie ontbrak. Wel was er voorzien in Apple CarPlay en dat is altijd wel handig/fijn...

    At the moment on a roadtrip through Texas

  9. Top | #559
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    @penpe: ik denk dat het geen avis meer wordt voor jullie :P
    If it ain't Dutch it ain't much

  10. Top | #560
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    @penpe: ik denk dat het geen avis meer wordt voor jullie :P
    Waarom niet ? Als ze weer zo'n mooie aanbieding hebben boek ik meteen
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •