Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 57 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 561

Onderwerp: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

  1. Top | #501
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd:Midsize SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo Brits
    Opgehaald in: Miami IAP
    Afgeleverd in: Miami IAP
    Meegekregen: Dodge Grand Caravan
    Wanneer: 19-08-2017 - 1-09-2017
    Betaald :€532 incl fuel option

    Hoe beviel de auto en waarom : Zeer comfortabel, lederen bekleding, usb lader, achteruitrij camera, zee van ruimte voor ons drieën, zeker met de achterste stoelen weggevouwen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-09-17 om 20:24.

  2. Top | #502

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    wat voor soort auto kan ik het beste kiezen als ik 4 personen en 4 grote koffers moet vervoeren?

  3. Top | #503
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Minimaal Standard SUV en dan is het nog krap, maar van airport>accommodatie goed te doen, rondreizen wat minder. Fullsize SUV is natuurlijk veel ruimer, maar ook beduidend prijziger. Wat dat aangaat is de Minivan een betere optie, wel minder "stoer", maar zeker praktischer.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #504
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2017
    Berichten
    10

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Fullsize (ter plaatse upgrade naar Sportscar)
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: TUI Fly & Drive
    Opgehaald in: Sanford
    Afgeleverd in: Sanford
    Meegekregen: Ford Mustang
    Wanneer: 22-04-2017 - 04-05-2017
    Betaald : Fly & Drive, heb ter plaatse 130 USD betaald voor de upgrade van fullsize naar sportscar.

    Hoe beviel de auto en waarom : Zeer snel, mooi geluid, jongensdroom om in te mogen rijden. Daar in tegen wel kleine ramen, en qua vermogen heb je er niet zoveel aan met alle politie in Florida ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-09-17 om 20:23.
    2016: New York & Boston
    2017: Florida
    2018: Florida

  5. Top | #505
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Full Size SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo.co.uk met vouchercodes 10%
    Opgehaald in: MIA
    Afgeleverd in: RSW ( Ft. Myers )
    Meegekregen: GMC Yukon XL SLT
    Wanneer: 14-10-2017 - 15-10-2017
    Betaald : €62,-

    Hoe beviel de auto en waarom : Super auto voorzien van heerlijke motor en alle luxe, wel een beetje dorstig maar dat doet er eigenlijk niet toe met de Amerikaanse benzine prijzen.
    Ik geef de voorkeur aan een normale Yukon of Tahoe want deze auto past eigenlijk maar net in de grote Amerikaanse parkeervakken.

  6. Top | #506
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Full Size SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo.co.uk met vouchercodes 10%
    Opgehaald in: RSW ( Ft. Myers )
    Afgeleverd in: MIA
    Meegekregen: GMC Yukon XL SLT
    Wanneer: 15-10-2017 - 21-10-2017
    Betaald : €43,- én omdat er twijfels waren over het extreem lage bedrag (maar dat gewoon bleek te kloppen)
    hebben ze me een half uur laten wachten. Als compensatie kreeg ik een gratis tank benzine.


    Hoe beviel de auto en waarom : Super auto voorzien van heerlijke motor en alle luxe, wel een beetje dorstig maar dat doet er eigenlijk niet toe met de Amerikaanse benzine prijzen.
    Ik geef de voorkeur aan een normale Yukon of Tahoe want deze auto past eigenlijk maar net in de grote Amerikaanse parkeervakken.


  7. Top | #507
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: ​Standard SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo.co.uk met vouchercodes 10%
    Opgehaald in: TPA
    Afgeleverd in: TPA
    Meegekregen: Ford Explorer Limited
    Wanneer: 27-4-‘18 - 12-05-‘18
    Betaald : £386,- (ongeveer €446,-)


    Hoe beviel de auto en waarom : Prima SUV met navigatie genoeg USB aansluitingen en 7 zitplaatsen (met de achterste 2 stoelen omhoog blijft er weinig bagageruimte over.
    Standaard 3.5 V6 met 290 pk, de motor is prima maar de automaat zou wat vlugger mogen reageren.
    Ik zou’m zo weer meenemen.

    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  8. Top | #508

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Ford Fiesta
    Verhuurder: Avis
    Gereserveerd bij: Avis
    Opgehaald in: Cocoa Beach
    Afgeleverd in: Orlando int. Airport
    Meegekregen: Chevrolet Camaro
    Wanneer: April 2018
    Betaald : €36

    Hoe beviel de auto en waarom : We huurden 'm voor 1 dag omdat dat goedkoper was dan een transfer van de cruiseterminal naar de luchthaven. Vandaar het hele kleine auto-tje... De Camaro was natuurlijk ge-wel-dig... Maar, toen we 'm na een uur rijden weer inleverden was de tank al voor een kwart leeg! Dat ding zoop! Voor dit ritje helemaal geweldig, maar niet geschikt als praktische gebruiks-auto. We konden onze bagage nauwelijks mee...


    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  9. Top | #509
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Standard SUV (Santa Fe or similar)
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo, met affiliate code
    Opgehaald in: Orlando MCO
    Afgeleverd in: Orlando MCO
    Meegekregen: GMC Acadia
    Wanneer: Juli 2018
    Betaald: $ 43 p.d. incl. addtional driver en tank benzine

    Hoe beviel de auto en waarom: Heerlijke auto. Bij huur van Standard SUV eerder al twee maal een GMC Terrain meegekregen, en nu dus een Acadia. Deze is toch flink groter dan de Terrain en ik vraag me af of het niet eigenlijk een Full Size SUV is. In ieder geval rijdt het heerlijk. Voldoende power en lekkere lederen bekleding. De 3e zitrij hebben we niet nodig en ingeklapt.

  10. Top | #510
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize (Emerald Executive)
    Verhuurder: National
    Gereserveerd bij: National
    Opgehaald in: Miami
    Afgeleverd in: Miami
    Meegekregen: Ford Explorer Sport (Standard SUV)
    Wanneer: 31-05-2018 - 22-06-2018
    Aantal dagen huur: 22
    Totaalprijs huur: $597,32
    Prijs per dag: $ 27,15
    Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): upgrade via Executive membership
    Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuze (er stonden ook twee mustang cabrio’s en een Dodge Charger in de rij, maar helaas niet geschikt voor ons, naast een behoorlijk aantal Nissan Rogues, een enkele Pathfinder en een Grand Cherokee)
    Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9,5. Wat een beest van een auto. Met afstand mijn favoriete keus als het gaat om een SUV in de US. Voorzien van alle opties (o.a. lederen bekleding, groot dubbel glazen dak, derde zitrij, navigatie, achteruitrijcamera, automatische achterklep, 365pk V6 en schakelprogramma's voor 4WD, etc.)

    Wat echt superfijn was aan de auto was, dat hij op afstand gestart kon worden, handig bij parkeren in de volle zon om de airco alvast aan te zetten. Het navigatiesysteem was niet echt denderend (veel POI’s niet te vinden), maar doordat er ook Apple CarPlay/Android auto op zat, hadden we genoeg alternatieven om onze route te vinden.
    Ruim 5.000 mijl gereden en geen moment verveeld. Verbruik was met gemiddeld 21mpg goed te doen (ondanks veel korte ritjes tussendoor). Absolute aanrader!


    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •