Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 60

Onderwerp: Mei of Juli/Augustus

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Volgens mij hebben ze niet anders als SALE in de outlet! We gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen. De verwachting is heen met 4 koffers, de terugweg zal minimaal op 6 uitkomen!


  2. Top | #42
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Kijk eens op Orbitz.com voor je tickets, wel met 1 overstap maar zitten toch wel mooie prijzen tussen voor het hoogseizoen.

    Echter staan ze er nu pas tot ergens 20 juli in dus nog even geduld voor de augustus prijzen.

    Met de huidige koers zag ik voor juli prijzen van Euro 530 pp gemiddeld 2 volwassenen en 2 kinderen, vooral vanwege de mooie stand van de dollar.


  3. Top | #43
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Als het meezit gaan wij meteen na de eindexamens dus zeg maar de eerste 2 weken van Juni.

    Zal dan wel niet zoveel verschil zitten met Mei denk ik.

  4. Top | #44
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Normaal gaan wij altijd in mei naar Florida. Dit jaar kon het niet anders en zijn wij in augustus (vandaag teruggekomen) nog in Florida geweest. Mijn voorkeur gaat zeker uit naar mei! De luchtvochtigheid is een stuk lager, de temperatuur is perfect! In mei weinig last van muggen in tegenstelling tot augustus. Ik ben weer lekker gestoken! Dus ik zou het wel weten! Mei dus!!

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Als je schoolgaande kinderen hebt (zoals ik) dan is mei geen optie. Je wilt toch minimaal 2 weken weg. De kids hebben ook maar twee weken vakantie en het is naar mijn mening crimineel om ze (met 6 uur tijdverschil in de benen) direct weer in de schoolbanken te zetten. Enige alternatief is dan de zomer. Maar dan kun je lekker 3 of 4 weken gaan:razz:

  6. Top | #46
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Dat is helaas wel zo.

    Daarom profiteer ik er ook van om na de eindexamens te gaan, ook wel geen weken de tijd want moet toch ruim op tijd terug zijn voor ( niet te hopen) herexamen(s).

    En scheelt ook wel in de kosten, dat ik buiten de vakantie's om kan gaan.

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Lea,

    Als ik kon zou ik ook in het voorjaar gaan want er zijn dan niet alleen prijstechnische voordelen. De voordelen van het voorjaar zijn al opgesomd. Gewoon zorgen dat herexamen niet nodig is:mrgreen:

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Wij gaan volgend jaar weg in de meivakantie. 30 april valt op vrijdag, dus die dag kan je er ook nog bij pakken. Heb op de scholen van de kinderen nog 1 dag extra gevraagd en gekregen, dus wij vertrekken op donderdag 29 april en komen 15 mei terug op zondag [met martinair, is inmiddels al wel weer duurder geworden, wij hadden vroeg geboekt] En ach die jetlag nemen we op de koop toe.
    Groetjes Irene

  9. Top | #49
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Is juist wel goed om ze met jetlag in de schoolbanken te zetten, zijn ze juist weer snel in het ritme. Ik vind het ook altijd prima om gelijk dag erna weer te gaan werken. Mijn vrouw werkt niet, die doet er altijd wel een weekje over om de jetlag te verwerken (die gaat weer overdag even uurtje op de bank liggen, etc, etc). Het beste is weer snel in je Nederlands ritme te komen !

    Wij zijn al vaak in de zomervakantie geweest, en ook aantal keer in mei. En alle voordelen (en nadelen) zijn al genoemd. Als je toch 2 weken wilt gaan, zou ik lekker in mei gaan. Wij willen ook wel eens lekker lang weg, en dan is zomervakantie enige optie voor ons. Maar ik vind zelfs een weekje Florida al de moeite hoor :mrgreen:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #50
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Hier ging het met het ene kind prima en met het andere niet... De jongste van 5 ging de volgende ochtend weer vrolijk naar school en was snel weer in het ritme. De andere pakte 's avonds 14 uur (!) slaap en moest de volgende ochtend nog spugen van vermoeidheid, die hebben we toen dus maar een ochtend thuisgehouden. Overigens was de eerste schooldag wel een woensdag dus hoeven ze maar tot 12 uur naar school. De oudste zoon (toen 6) ging donderdag weer vrolijk naar school...geen probleem.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •