Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 60 van de 60

Onderwerp: Mei of Juli/Augustus

  1. Top | #51
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Zelf dit jaar voor de eerste keer in mei geweest volgend jaar alweer. Niet zo druk in de parken (seaworld en universal) uitverkoop was er ook en heel mooi weer. En volgend jaar weer rechtstreeks met martinair geboekt wat willen we nog meer?
    Dat de tijd wat vlugger gaat.

  2. Top | #52
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marita Bekijk Berichten
    uitverkoop was er ook
    Het mooie van Amerika is dat ze ALTIJD wel een reden hebben voor uitverkoop =D> ! Dan is het de ene feestdag, dan de andere, dan is het de geboortedag van die, dan van de ander, dan is het dit, dan is het dat.

    Toen wij in New York woonden, kregen we natuurlijk elke dag wel folders in de bus, en echt elke week had Macy's aanbiedingen en afprijzingen, en echt altijd met een 'reden'. Wij vonden het prima :lol: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    In de meivakantie ben ik nog niet geweest maar dat gaan we volgend jaar uitproberen: 30 april heen, 14 mei terug (kunnen we nog 2 dagen bijkomen).
    Wel zijn wij 2 jaar geleden in de zomer geweest. Fantastisch, maar wel bloedverziekend heet. Heel druk in de parken (lange wachtrijen en in de waterparken soms geen bedje meer verkrijgbaar).
    Ik las overigens recentelijk in de krant dat er onderzoek is gedaan naar wachtrijen. Wat bleek: een attractie zonder wachtrij is lang zo leuk niet. In de wachtrij schijnt een spanning te worden opgebouwd die zorgt voor een extra adrialineshot!
    Als laatste: 4 tickets kostte mij 2 jaar geleden in de zomer € 3000,= en nu heb ik daarvoor "slechts" € 2000,= neergeteld.

  4. Top | #54
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Mijn vakantie is ook beduidend goedkoper dan die van vorig jaar.

    Vorig jaar 11 dagen rondreis 2 personen met alles wat er nog even tussendoor bij kwam afgrond 4000 euro

    Komende vakantie eind mei(eigenlijk meer juni) 2 personen 16 dagen met condo en autohuur rond af op 2000 euro( zou nog iets meer kunnen worden maar verschil is erg groot)

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Onze kinderen hebben dit jaar 3 weken achter elkaar vakantie! Laatste van april en eerste 2 van mei. Even een praatje met de directeur en we vertrekken 2 dagen eerder. Totaal 22 dagen in Florida. We kunnen niet wachten.


  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Tja moeilijk, ook wij zitten met dit dilemma. We zijn al eens in mei geweest, en dat was perfect, al had ik een graadje warmer niet erg gevonden. Maar ook Augustus was goed te doen, de regen viel ontzettend mee in 2006. We hadden slechts drie x regen in drie weken, waarvan één dag de gehele dag. Wel was het regelmatig bewolkt, maar dat was eigenlijk wel lekker om de brandende zon wat tegen te houden. Kwa drukte viel het ons ook ontzettend mee, het was niet echt veel drukker dan in Mei, en na half augustus ontbraken zelfs in sommige parken de lange wachtrijen.
    In juni zijn we ook wel eens geweest, maar dat doen we niet weer, dat was echt te heet.

  7. Top | #57
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Afgelopen Augustus was het in Nederland heter dan in Florida dus waar hebben we het nog over!

    Bovendien het weer is redelijk voorspelbaar en het regent kort maar heeeeeeel hevig en alleen of 's ochtends of 's middags of 's avonds. Daarna is het weer lekker afgekoeld! En ja het hoort ook bij Florida!

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    En ik geef me geld liever uit aan een reis richting Orlando dan aan een reis naar de Middellandse Zee wat voor ons het alternatief zou zijn.

    Wat ons tegenhoudt om in juli/augustus is toch de warmte, de drukte en de regenbuien.
    Ik geef mijn geld ook liever in Orlando uit, maar het is nogal veel meer geld wat er dan uitgegeven moet worden. Een vliegticket in het hoogseizoen kost gewoon tussen de 850 en 1000 euro. En dat is alleen nog maar de prijs van een ticket. Tel daar de rest bij op:-\" Een reisje naar de Middelandse zee is toch andre (geld) koek.

    Over het weer in de zomer is al veel gezegd. Wij zijn in juli/augustus dit jaar 3 weken geweest. Het is enorm warm maar wel te doen. Rustdagen pakken en veel drinken. Het is ons goed bevallen.

  9. Top | #59
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Volgend jaar zit het er voor ons niet in om 2 keer (mei en zomer) op vakantie te gaan (nee, we zijn niet zielig) Dan kiezen we er toch voor om in de zomervakantie te gaan, ook al is het duurder, warmer, noem maar op. Maar 7 weken in de zomervakantie thuis blijven vind ik geen optie.

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: mei-vakantie of augustus 2010 ??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob gertsen Bekijk Berichten
    Ik geef mijn geld ook liever in Orlando uit, maar het is nogal veel meer geld wat er dan uitgegeven moet worden. Een vliegticket in het hoogseizoen kost gewoon tussen de 850 en 1000 euro. En dat is alleen nog maar de prijs van een ticket. Tel daar de rest bij op:-\" Een reisje naar de Middelandse zee is toch andre (geld) koek.
    Nou, ja en nee. Het blijft wel een beetje appels met peren vergelijken. Voorheen huurden wij een stacaravan van eurocamp/selectcamp/canvasholidays.
    Nu, in het hoogseizoen betaal je 2500 euro voor 2 weken, tel daar benzinekosten en tol bij op...

    Kun je net de eerste twee weken (3 juli) of de laatste twee weken van de zomervakantie (eind augustus) kom je met pakweg 3000 euro toch een heel eind voor reis, auto en verblijf.

    Alleen het bestedingspatroon is in Orlando toch een tikje anders dan aan de Middellandse Zee:lol:
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •